Gå til innhold

Motivasjonstråd Kayla Itsines BBG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jeg blit alene om å motivere meg her inne? :O :)

Denne uken har vært bra for meg treningsmessig, jeg har kommet i gang hver dag og føler meg lettere og mer energisk i kroppen. Har fått påsken på avstand ;)

Nå som det begynner å bli mer vår ute, er det bedre å ta LISS dagene ute i stedet for på tredemølla selv om jeg liker det også :)

Håper dere henger i dere også. Snart starter jeg på den siste måneden. De øvelsene ser ganske heftige ut, men hvordan ellers kan jeg vel oppnå resultater?

Er me, men på ferie akkurat nå. Starter på uke syv om igjen når jeg er tilbake til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sala21

Neida! Du er ikke alene :-) Er bare uken etter påskeferie som har vær uvanlig slitsom! Mye jobb, ekstra jobb, selvstudier og trening som har tatt på. Onsdagstreningen ble utsatt til torsdag, og så ble den utsatt til fredag, som har sin egen trening, så da har det enda ikke blitt onsdagstrening, men skal få tatt den i dag eller imorgen.

Uke 7 har vært litt sløvere enn andre uker, lite LISS og HIIT, men nå blir ting litt roligere fremover! Liker best å løpe ute så gleder meg til tåken som ligger her forsvinner :)

Snart uke 8! Kjenner virkelig på kroppen at jeg har blitt sterkere! :D

Fint at dere er her fortsatt ;)

Kan forstå at det har vært mye. Jeg har en sånn uke foran meg nå, mye arbeid, studier så må prøve å få tid til den treningen jeg kan..

Stå på du Asso, vi har bare en mnd og en uke igjen av programmet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge guidene, men jeg kommer meg ikke i gang. Har lyst til å trene på morgenen, men det har vært så ufattelig vanskelig å komme seg opp på morgenen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Jeg har begge guidene, men jeg kommer meg ikke i gang. Har lyst til å trene på morgenen, men det har vært så ufattelig vanskelig å komme seg opp på morgenen :/

Jeg har det litt på samme måte, så det er ofte jeg tar treningen litt senere utover dagen. Sats heller på å velge et tidspunkt du vet at du har mulighet. Ved å bestemme deg for en tid som det er realistisk at du vil få det gjort, er det større sjanse for at du gjør det. Når du vet at du synes det er tungt å stå opp om morgenen så prøv noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med her. Begynte med dag 1 i dag og jøss, det var mye tyngre enn det såg ut på papiret! Elsker det at jeg har muligheten til å trene hjemme, da jeg er en av de som aldri klarer å pingle meg ned på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt på samme måte, så det er ofte jeg tar treningen litt senere utover dagen. Sats heller på å velge et tidspunkt du vet at du har mulighet. Ved å bestemme deg for en tid som det er realistisk at du vil få det gjort, er det større sjanse for at du gjør det. Når du vet at du synes det er tungt å stå opp om morgenen så prøv noe annet :)

Hadde det enda vært så vel. Jeg har altfor mye å gjøre på kveldene, og da blir det dessverre bare til en dags trening. Får vel heller bare legge meg enda tidligere :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg med her. Begynte med dag 1 i dag og jøss, det var mye tyngre enn det såg ut på papiret! Elsker det at jeg har muligheten til å trene hjemme, da jeg er en av de som aldri klarer å pingle meg ned på treningssenteret.

Dag 1 var helt forferdelig, men jeg har ikke kjent det så gale i kroppen min siden den første dagen, då det blir bedre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 8 startet i dag, med min største frykt, arms (og abs). Jeg er så svak i armene at jeg vil gråte hver gang det er på planen, men det er jo bare bra da. Jeg må bli sterkere! Er bare at jeg dør hver gang jeg må ta armhevinger med beina på stol osv.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 var helt forferdelig, men jeg har ikke kjent det så gale i kroppen min siden den første dagen, då det blir bedre! :D

Håper du har rett..Haha, går rundt som en robot her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med! :vinke:

Er godt i gang med BBG 2.0, gjorde legs uke 14 i går. Og det går overraskende bra! Selv om double pulse jump lunges og double pulse squat jumps er TUNGT! Gruer meg til arms i morgen, for det er desidert mitt svakeste område... Men jeg er motivert og klar for å kicke ass resten av tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det penger eller går det an å laste ned gratis? :)

Send meg gjerne pm, synes det så interessant ut

Kan lastes ned gratis her:

https://kickass.to/usearch/Kayla%20Itsines/

Så slipper du i det minste å betale for noe en hvilken som helst hobbymosjonist kan skrive.

Det er markedsføringen og ikke innholdet som gjør at Kayla tjener godt på dette, for innholdet er særdeles tynt.

Med god markedsføring biter folk på, hver eneste gang.

Så mens Kayla blir rik, leser kundene noe de egentlig visste fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Kan lastes ned gratis her:

https://kickass.to/usearch/Kayla%20Itsines/

Så slipper du i det minste å betale for noe en hvilken som helst hobbymosjonist kan skrive.

Det er markedsføringen og ikke innholdet som gjør at Kayla tjener godt på dette, for innholdet er særdeles tynt.

Med god markedsføring biter folk på, hver eneste gang.

Så mens Kayla blir rik, leser kundene noe de egentlig visste fra før.

Fint å være kritisk til slike ting, så jeg skal ikke si noe på det.

Det som for min del er veldig greit er at her får man programmet og tipsene på ett sted. Som en nybegynner på trening er det mye mer motiverende å få "servert" er slikt program i stedet for å må sette det opp selv. Hvorfor skal det plage meg at Kayla blir rik på dette? Vel det gjør det ikke :) Og når jeg er fornøyd med programmet ser jeg ikke hvorfor det er et problem å bruke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1 dag 1 gjennomført. Det var døden. Aldri vært så nær til å spy mens jeg trener. Håper det blir lettere med tiden. Rakk å gå gjennom hver øvelse 2 ganger på de 7 minuttene, så gjorde alle øvelsene ca 4 ganger. Er det der dere også ligger?

Dere som har holdt på en stund, har dere merket store forskjeller? Like store som mange av de som det blir lagt ut bilder av? Følger dere kostholdsplanen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sala21

Uke 1 dag 1 gjennomført. Det var døden. Aldri vært så nær til å spy mens jeg trener. Håper det blir lettere med tiden. Rakk å gå gjennom hver øvelse 2 ganger på de 7 minuttene, så gjorde alle øvelsene ca 4 ganger. Er det der dere også ligger?

Dere som har holdt på en stund, har dere merket store forskjeller? Like store som mange av de som det blir lagt ut bilder av? Følger dere kostholdsplanen også?

Ligger på samme. Er på uke 8. noen ganger har jeg tatt 2 runder pluss to øvelser på de sju minuttene, men det varierer.

Jeg merker fremgang som bare det, men ikke så mye som på bildene. Men det er nok til at jeg er motivert. Blir sterkere og kjenner at jeg presterer bedre på øvelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer på om man merker/ser så store forskjeller som på bildene...

Tror jeg skal prøve det ut bare min forstua tå (utrolig hvor mye plage en forstuet lilletå gir) blir bra. Men sliter med diverse andre ting i kroppen og så blir nok litt alternativer innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har holdt på en stund, har dere merket store forskjeller? Like store som mange av de som det blir lagt ut bilder av? Følger dere kostholdsplanen også?

Jeg har i hvert fall merket ganske stor forskjell siden jeg startet (i januar). Jeg har aldri hatt synlige magemuskler, selv om jeg har trent regelmessig en del år. Men nå synes de faktisk! Ikke sånn veldig synlige, men nok til at jeg ser at det har skjedd en endring. Og i tillegg merker jeg godt at jeg har blitt sterkere, og det synes både på armene og beina og.

Har ikke fulgt kostholdsplanen så nøye, men prøver å sette sammen måltider med mat fra alle matvaregruppene. Skeier ut i helgene, men har et ganske strikt kosthold i ukedagene. Funker fint for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sala21

Dagens legs uke 8 var hardt! Det er en uke siden sist det var legs på programmet og det merkes. Var ganske så shaky i bena da jeg skulle gå ned trappa fra treninga. Wooh, men det er så godt når det er gjort at den lille halvtimen med svette er absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over dere som klarer 2 runder på 7 minutter! Jeg er som regel på 1,5 på det meste, så jeg har litt å gå på :fnise: Jeg er på uke 8 og har ikke sett så fantastiske resultater som instagram-bildene, men det er kun min egen feil. :opplyser: Om jeg hadde spist bedre hadde resultatene også vært bedre, men selv om jeg ikke ser så mye forskjell så kjenner jeg stor forskjell! Øvelsene er mye lettere nå og jeg har mye mer energi i hverdagen. Jeg er veldig fan av programmet og kommer enten til å kjøpe nr. 2 eller så vil jeg kjøre nr 1 en gang til (kanskje jeg etterhvert får til to runder!) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde litt mer motivasjon og energi til øvelsene nå. Er på uke 10, og det er så mye kompliserte øvelser så jeg gir nesten opp. Er ikke noe gøy lenger, det er bare et ork, og jeg kunne tenkt meg å ligge på sofaen hver dag og trøkke i meg kokosboller, is og chips :P Huff, skjerpings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke mer enn 1 1/2, maks 2 runder på 7 min. Har sett noen instagrambrukere si at de klarer sånn 5 runder, men det vet jeg ikke om jeg helt tror på, da kan de i så fall ikke ha noen bra teknikk!

Da er du like langt som meg! Tenk at vi går inn i siste uke! Bruker også kostholdsguiden mest som referanse, men så det var kommet en oppskriftsbok nå, så kanskje det er noe? Tenkte å starte 2.0 etter påske.

Sjekka ut instagrammen din, gøy å se andre BBG-jenter - u go girl! :tommel:

5 runder på 7 minutt høres helt drøyt ut. Man skal jo som du sier ha en viss kvalitet på øvelsene også. Har du begynt på an igjen? Jeg tok en ukes ferie i påsken, men er nå snart ferdig med uke 2 i BBG 1.0. Jeg vurderer å gå over på BBG 2.0 for å utfordre meg selv litt mer. Jeg merker øvelsene begynner å kjede meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...