Gå til innhold

Motivasjonstråd Kayla Itsines BBG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med uke 2 i går. Ukene mine starter søndag, så da har jeg treningen søndag, tirsdag og torsdag og LISS de andre dagene. Ila av disse to ukene har jeg merket at jeg har blitt noe sterkere og gjør f.eks. burpees bedre og klarer å komme gjennom øvelsene ila. 7 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sala21

Dagens full body unnagjort! Det var egentlig en opptur for min de for samme som Vorin sier, jeg føler jeg klarer å gjøre akkurat disse øvelsene bedre og er pittelitt sterkere. Jeg kjenner meg generelt mer energisk så jeg håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på mandag!! :D

Har skrevet ut den lefsa nå og ser faktisk frem til å begynne. Føler også at ved å skrive det her så er det litt som at jeg har lovet det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Jeg har denne men tror ikke jeg kan få til å følge programmet helt til punkt og prikke... Vet ikke om det blir så interessant at jeg deltar i tråden da? Jeg begynte i alle fall denne uken og har nettopp hatt arms & abs dag. Armene mine helt gelé nå, lurer på når/om det går over. Haha! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det heller volleyball i stedet for fullbody, så den kjøres i dag! Er spent på hvordan det går. Kjenner det fortsatt litt i magen etter arms/abs på onsdag, men det er godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med uke 9! Har ikke vært helt i toppform denne uka, men er fornøyd med å ha fått til alle resistance-øktene pluss en LISS og en HIIT. Får satse på en bedre uke 10.

Kan ikke tro at det bare er 3 uker igjen! Synes det har gått fort!

Har også trøkka i meg litt vel mye junk og godteri i helga, men pytt. Tror ikke det utgjør så stor forskjell i det store og hele. Men ser fram til ny uke med sunn mat og trening. Merker at kroppen fungerer bedre med denne livsstilen, og det er så deilig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har startet på programmet, gjorde dere de 4 ukene med pre-training først eller startet dere rett på uke 1?

Anonymous poster hash: b714c...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Dere som har startet på programmet, gjorde dere de 4 ukene med pre-training først eller startet dere rett på uke 1?

Anonymous poster hash: b714c...cad

Jeg startet rett på uke 1. Vet ikke hvorfor, men jeg tror bare jeg tenkte jeg ville komme i gang så fort som mulig.

Har hatt en litt slapp helg, men har tenkt på å holde et bedre kosthold enn jeg har gjort. føler meg mer opplagt, og våken, sover også bedre om natten! Håper det fortsetter sliik!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har startet på programmet, gjorde dere de 4 ukene med pre-training først eller startet dere rett på uke 1?

Anonymous poster hash: b714c...cad

Jeg startet rett på. Merket det veldig i beina etter første dagen, men det gikk fort over. Er jo fint fordelt slik at neste treningsøkt gikk på armer så beina fikk slappet av i 4 dager før fullbodyen på fredagen =)

Ser på meg selv som i god form så derfor begynte jeg ikke med fortreningen.

Et veldig godt opplegg til nå. Merker jeg er blitt sterkere på bare to uker, spesielt i armene som er forferdelig svake hos meg!

I morgen er det uke 3 som står for tur!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så full av energi i går kveld, så jeg gjorde jammen uke 10 legs da! Og jeg ble overrasket over hvor "lett" det var! Merker definitivt at jeg har blitt mye sterkere siden januar.

Har rimelig hektiske dager med full jobb og er alenemamma, så det er godt å få gjort noe av treningen i helga. I dag blir det LISS, og i morgen HIIT, hvis alt går som planlagt. HIIT var grusomt for meg sist uke, så jeg er litt spent....

Hva gjør dere andre som har begynt med HIIT? Er det løping det går i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på programmet uten å gjøre de 4 ukene med før-trening. Ut i uke 3 begynte jeg å få så vondt i knærne at jeg måtte stoppe. Selv om jeg har trent noe før jeg starta og følte meg i bra nok form, så er det tydelig dette var uvant belastning for knærne og at jeg kanskje burde gjort de forberedende ukene først. Utrolig frustrerende når jeg var så godt i gang Noen andre som har opplevd kne smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på programmet uten å gjøre de 4 ukene med før-trening. Ut i uke 3 begynte jeg å få så vondt i knærne at jeg måtte stoppe. Selv om jeg har trent noe før jeg starta og følte meg i bra nok form, så er det tydelig dette var uvant belastning for knærne og at jeg kanskje burde gjort de forberedende ukene først. Utrolig frustrerende når jeg var så godt i gang Noen andre som har opplevd kne smerter?

Passer du på teknikken når du gjør squats, lunges osv? Hvis jeg ikke passer på, er det lett å få knærne over tærne, det kan jo føre til skader. Og det er jo MYE sånne type øvelser, mye hopp osv, så det er tungt for knærne hvis en gjør det med feil belastning.

Har hatt litt vondt i kneet under jogging, men ikke når jeg gjør styrkeøvelsene.

Nå har jeg ikke gjort forberedende trening, da jeg har trent ganske regelmessig i et par år før jeg startet, men kan jo være en ide for å få teknikken til å sitte?

Skjønner at det er utrolig kjedelig når du var så godt i gang! Er vel kanskje ikke så lett å moderere øvelsene heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk joggesko med god demping. Det er jo en del hopping osv i programmene.

Husker jeg fikk vondt i legghinner og knær etter den 30 days challenge, men det kom rett og slett av at jeg gjorde det i sokklestene ;p

Uansett, hadde min første dag i går :) Blir nok å gjøre programmet hjemme tror jeg da jeg puster og peser såpass at jeg nesten blir ille berørt selv..

Synd å ikke benytte seg av senteret jeg betaler for da, så skal revurdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sala21

Har vært syk de siste par dagene, så har vært ganske dårlig med trening. I dag skal jeg gjøre legs and cardio for uke 3, skal gjøre et forsøk i alle fall, er altid litt tungt å komme i gang etter å ha vært syk. Men jeg vil heller bruke litt lengre tid, og faktisk fullføre enn å gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med fredagsøkt uke 6! Herregud så slitsomt. Altfor mye hopp og sprett, og tjo-og-hei. Phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sala21

Full body uke 3 er gjort: And it was epic! Jeg var sliten så klart, men er faktisk ganske fornøyd. Føler at jeg begynner å merke litt endringer, er sterkere og jeg kan se et sneev av abs hvis jeg legger godviljen til :fnise: Satser på at det fortsetter slik! Jeg elsker at det er så mye variasjon i øvelsene.

Hvor mange burpees greier dere å ta før dere kollapser? Jeg føler at jeg sliter med dem, selv om det på en måte er godt å pine seg gjennom det. (hehe) Har i løpet av denne uken endelig blitt i stand til å ta 10 burpees etter hverandre uten å stoppe. one workout at a time :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på uke 4 i dag. Det var TUNGT :trene: Gleder meg veldig til uke 4 er unnagjort, ser ut som det kommer nye øvelser på uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah! Jeg er skikkelig demotivert for tiden! Og jeg har bare to uker igjen, så trodde virkelig jeg skulle ha sett mer fremgang enn jeg gjør nå. Altså, det er fremgang, men jeg synes ikke den samsvarer med den økende vanskelighetsgraden. Går for fort frem for meg!

Vurderer å starte på nytt, kanskje ikke helt fra uke 1, men fra uke 8 eller 9. Det var der jeg syntes at det begynte å bli ordentlig tøft. Trene mer på teknikk, sånn at jeg klarer alle øvelsene de siste ukene.

For øvrig synes jeg fortsatt burpees er drepen; i hvert fall når det blir i kombinasjon med diverse andre hopp osv.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Mandag uke 4 gikk helt fint. Måtte improvisere litt ettersom jeg er bortreist, men jeg fikk det til å fungere på et vis... Får ikke gjort LISS og det irriterer meg forferdelig, for jeg liker det så godt!

Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til uke 5, ser at det kommer nye øvelser, og jeg ser også at de blir verre, men det blir spennende i alle fall.

Hatt, jeg håper du får tilbake motivasjonen. Hvis du føler det passer deg å gå til noen av de tidligere øvelsene, så er jo det bedre enn å miste motet helt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...