Gå til innhold

Motivasjonstråd Kayla Itsines BBG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser bra ut dette! Jeg har en drøm om å se endring rundt hoftene og armene slik som du har ! Godt jobbet :)

(har du fulgt HELP guiden også?)

Har du tenkt å fortsette eller hva er planen videre? :)

Tusen takk for det :)

Jeg har ikke fulgt HELP guiden nei. Jeg har kjøpt den, men aldri sett i den engang. Jeg er veldig dårlig på å følge planer for hva jeg skal spise. Så jeg har spist slik som jeg alltid har gjort, og virkelig kost meg i helgene med godteri og alt annet jeg liker å fråtse i :P

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe BBG 2.0, da starter jeg heller på nytt igjen med 1.0. Men jeg tror nok mest sannsynlig at jeg bare kommer til å kjøre diverse styrkeøvelser + cardio, og kanskje gjøre guiden om igjen for moroskyld. Hadde vært gøy å se hvor mye lettere det ville gått denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sala21

Tusen takk for det :)

Jeg har ikke fulgt HELP guiden nei. Jeg har kjøpt den, men aldri sett i den engang. Jeg er veldig dårlig på å følge planer for hva jeg skal spise. Så jeg har spist slik som jeg alltid har gjort, og virkelig kost meg i helgene med godteri og alt annet jeg liker å fråtse i :P

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe BBG 2.0, da starter jeg heller på nytt igjen med 1.0. Men jeg tror nok mest sannsynlig at jeg bare kommer til å kjøre diverse styrkeøvelser + cardio, og kanskje gjøre guiden om igjen for moroskyld. Hadde vært gøy å se hvor mye lettere det ville gått denne gangen :)

Herlig!

Gleder/gruer meg til bildene i uke 12, men det blir spennende! Vet jo det har skjedd endringer.

Lykke til videre i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Gleder/gruer meg til bildene i uke 12, men det blir spennende! Vet jo det har skjedd endringer.

Lykke til videre i alle fall! :)

Veldig lurt dette med bildene og det å kunne sammenligne, for jeg hadde aldri lagt merke til forskjellene ellers. Man blir litt blind :)

Takk for det, og masse lykke til du og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Veldig lurt dette med bildene og det å kunne sammenligne, for jeg hadde aldri lagt merke til forskjellene ellers. Man blir litt blind :)

Takk for det, og masse lykke til du og! :)

Ja, er mye lettere å se enn bare å se seg i speilet...

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil prøve jeg også. Holder på å laste ned, så får jeg prøve etterpå.
Er det noe ekstra utstyr jeg trenger?

Og kjempefine resultater Sala21, var du som inspirerte meg til å prøve ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil prøve jeg også. Holder på å laste ned, så får jeg prøve etterpå.

Er det noe ekstra utstyr jeg trenger?

Og kjempefine resultater Sala21, var du som inspirerte meg til å prøve ^^

Det eneste du trenger er manualer/flasker du fyller med vann, gjerne en yogamatte eller lignende (kan bli hardt å ligge rett på gulvet til tider), og kanskje noen stoler/ benker.

Vet ikke om du blandet brukere eller om Sala21 har lagt ut bilder av seg tidligere, men hvis den var til mine bilder så sier jeg takk :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste du trenger er manualer/flasker du fyller med vann, gjerne en yogamatte eller lignende (kan bli hardt å ligge rett på gulvet til tider), og kanskje noen stoler/ benker.

Vet ikke om du blandet brukere eller om Sala21 har lagt ut bilder av seg tidligere, men hvis den var til mine bilder så sier jeg takk :) Hehe

åja, var det du ja! Min musé ;)

Takk for svar! Har ett par flasker stående her fylt med sand, så jeg kan jo bruke dem :D

Ferdig lastet ned nå, så nå skal jeg ut å hente en stol, så setter vi igang :D

Skal du forresten fortsette med dette programmet, eller går du over til nye eventyr? Har du noen tips til en nybegynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, var det du ja! Min musé ;)

Takk for svar! Har ett par flasker stående her fylt med sand, så jeg kan jo bruke dem :D

Ferdig lastet ned nå, så nå skal jeg ut å hente en stol, så setter vi igang :D

Skal du forresten fortsette med dette programmet, eller går du over til nye eventyr? Har du noen tips til en nybegynner?

Jeg kommer ikke til å kjøpe BBG 2.0, men kan hende jeg begynner på 1.0 på nytt bare for moro skyld. Kommer bare til å gjøre forskjellig styrkeøvelser og løping fra nå av. Og kutte ned godisen bitte-bittelitt :P For der er jeg ram..

Jeg har egentlig ingen gode tips annet enn at du bare må pushe deg selv gjennom dette i starten, selvom du er kjempelei til tider og motivasjonen ikke er der. Bare sett i gang, for den følelsen etter den lille halvtimen er ubeskrivelig deilig. Når svetten renner og musklene verker, så vil du bare takke deg selv etterpå. Du kan ta det roligere de dagene du ikke orker å kjøre på, men bare prøv å gjennomfør i det minste. Eller så er det for meg veldig viktig å sette på den musikken som får meg i super humør! Det hjelper veldig.

Det beste er når resultatene kommer sakte men sikkert. Så ta bilder for hver uke! Veldig gøy å ha noe å se tilbake på. Kjempemotivasjon :) Lykke til!

(Ps. man skal også bruke hoppetau på noen av øvelsene, men jeg bare latet som jeg hadde et tau. Er for lavt under taket til det her :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kjøpe BBG 2.0, men kan hende jeg begynner på 1.0 på nytt bare for moro skyld. Kommer bare til å gjøre forskjellig styrkeøvelser og løping fra nå av. Og kutte ned godisen bitte-bittelitt :P For der er jeg ram..

Jeg har egentlig ingen gode tips annet enn at du bare må pushe deg selv gjennom dette i starten, selvom du er kjempelei til tider og motivasjonen ikke er der. Bare sett i gang, for den følelsen etter den lille halvtimen er ubeskrivelig deilig. Når svetten renner og musklene verker, så vil du bare takke deg selv etterpå. Du kan ta det roligere de dagene du ikke orker å kjøre på, men bare prøv å gjennomfør i det minste. Eller så er det for meg veldig viktig å sette på den musikken som får meg i super humør! Det hjelper veldig.

Det beste er når resultatene kommer sakte men sikkert. Så ta bilder for hver uke! Veldig gøy å ha noe å se tilbake på. Kjempemotivasjon :) Lykke til!

(Ps. man skal også bruke hoppetau på noen av øvelsene, men jeg bare latet som jeg hadde et tau. Er for lavt under taket til det her :P)

Ah, ja, takk :D Jeg fullførte akkurat første greie, eller fullførte kanskje ikke, tok circuit 1 x 7 2 ganger og circiut 2 x7 bare en gang. Jeg orket rett og slett ikke, kjente som om hjertet skulle hoppe ut av brystet mitt, og balansen var jo helt ødelagt mot slutten. Holdt på å falle av stolen flere ganger haha!

Men selv om jeg bare gjorde 7x3 så føler jeg meg ganske bra akkurat nå! Sliten som faen, helt rød i ansiktet men bra :D

På 7 minutter tok jeg 2 og litt runder per gang, om det har noe å si :P

Endret av Gwynevere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå tok jeg den LISS, og gikk i femti minutter, og jeg gikk relativt fort, men likevel lå jeg på rundt 4 mph, det står i planen at du bør ligge på rundt 6.. Hvordan i alle dager skal jeg klare det haha, får prøve igjen i overimorgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå tok jeg den LISS, og gikk i femti minutter, og jeg gikk relativt fort, men likevel lå jeg på rundt 4 mph, det står i planen at du bør ligge på rundt 6.. Hvordan i alle dager skal jeg klare det haha, får prøve igjen i overimorgen!

Det er 6 kilometer i timen, som tilsvarer 4 miles i timen omtrent, så du går raskt nok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere som bruker pulsklokke under øktene. Hvor mange kcal forbrenner dere ca? Hos meg varierer det ekstremt fra økt til økt. Noen ganger brenner jeg nesten 500 kcal, mens andre ganger kommer jeg ikke opp i 100 engang. Begynner å lure på om det er noe galt med pulsklokken min her..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaa gjorde jeg uke 1 onsdags øvelsen, eller hvertfall nesten!

Byttet ut alle øvelsene i circuit 2 og gjorde den kun en gang. Armene mine er gele...

Men, det er deilig at det er gjort. Blir spennende å se om jeg greier mer og mer fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spørsmål til dere som bruker pulsklokke under øktene. Hvor mange kcal forbrenner dere ca? Hos meg varierer det ekstremt fra økt til økt. Noen ganger brenner jeg nesten 500 kcal, mens andre ganger kommer jeg ikke opp i 100 engang. Begynner å lure på om det er noe galt med pulsklokken min her..?

Bruker ikke pulsklokke til vanlig, men kan slenge den på for å sjekke de neste gangene.

Jeg merker jo selv at jeg blir mye mer sliten og får høyere puls på de dagene med legs & cardio, og mindre på arms & abs, så skulle ikke forundre meg om du forbrenner mer de dagene med legs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke pulsklokke til vanlig, men kan slenge den på for å sjekke de neste gangene.

Jeg merker jo selv at jeg blir mye mer sliten og får høyere puls på de dagene med legs & cardio, og mindre på arms & abs, så skulle ikke forundre meg om du forbrenner mer de dagene med legs.

Det kan stemme! Får ihvertfall mye høyere antall kcal forbrent på mandagene, enn onsdagene og fredagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt litt ut etter uke 6 pga. ferie, men har tenkte å starte helt på nytt igjen da jeg fikk ganske god utbytte av det. Uke 1, økt 1 i dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg på her jeg også! Fullførte økt 1 uke 1 i dag og klarte en runde på hvert 7. minutt, om det gir mening. Klarte hvertfall å fullføre hele økten, så gikk bedre enn forventet!

Er spent på om jeg klarer å fortsette og holde ut alle 12 ukene :)

Dere er veldig flinke her inne, så tenker det kan hjelpe på motivasjonen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1, dag 2 - arms & abs i går. Fy flate det var vondt. Endte med å måtte ta push upsene på knærne :O Og bytta ut et par av mageøvelsene da jeg stresser nakken så fælt at ikke jeg fikk utført dem pga smerte :/ Tenkte jeg skal prøve på full body uke 1 i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 10, legs! Guu! Beina er helt kake. God trening da :D
Gruer meg til armer imorgen. Må ta igjen en økt fra forrige uke! Men jeg kjenner fremgang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full body uke 1 i går. Med 20min roing først. Jeg var gjennomvåt etter styrkeøkta! Var godt å legge seg i soffan etterpå foråsidetsånn. Tar treningsfri i dag, prøve å gå en times tur i kveld etter skole og jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...