Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt kan det være alvorlige bivirkninger av vaksiner, det er bare å lese pakningsvedleggene.  For hepatitt viser det at man kan få f.eks. Multippel sklerose, det er veldig alvorlig.http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/pasienter/pil-twinrix-adult-twinrix-paediatric-glaxosmithkline-564890 

Anonymkode: 592bc...01b

På et pakningsvedlegg vil du finne alle mulige rare innrapporterte bivirkninger. Legemiddelselskapene har plikt til å sette opp dette selv om de ikke har noe med vaksinen å gjøre. 

Hvis du leser vedlegget en gang til ser du at man har skrevet mulige bivirkninger. All forskning som er gjort på dette og alle studier om dette viser at det ikke er noen sammenheng.

Her er et par linker https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/history/hepb-faqs.html https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12093985

Det finnes noen svært sjeldne tilfeller der det kan ha vært en sammenheng mellom en spesiell type vaksine og en autoimmun sykdom. Det finnes også sjeldne tilfeller, som ved pandemrix vaksinen, der vaksinen kunne utløse narkolepsi på en liten promille av unge mennesker som var disponert for sykdommen. Da denne linken ble oppdaget (takket være grundig oppfølging og studier) kuttet man selvfølgelig ut denne varianten av svineinfluensa vaksine. Eller rettere sagt, man kuttet ut bruken av et immunforsterkende middel (skvalen). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Trimsi skrev:

På et pakningsvedlegg vil du finne alle mulige rare innrapporterte bivirkninger. Legemiddelselskapene har plikt til å sette opp dette selv om de ikke har noe med vaksinen å gjøre. 

Hvis du leser vedlegget en gang til ser du at man har skrevet mulige bivirkninger. All forskning som er gjort på dette og alle studier om dette viser at det ikke er noen sammenheng.

Her er et par linker https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/history/hepb-faqs.html https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12093985

Det finnes noen svært sjeldne tilfeller der det kan ha vært en sammenheng mellom en spesiell type vaksine og en autoimmun sykdom. Det finnes også sjeldne tilfeller, som ved pandemrix vaksinen, der vaksinen kunne utløse narkolepsi på en liten promille av unge mennesker som var disponert for sykdommen. Da denne linken ble oppdaget (takket være grundig oppfølging og studier) kuttet man selvfølgelig ut denne varianten av svineinfluensa vaksine. Eller rettere sagt, man kuttet ut bruken av et immunforsterkende middel (skvalen). 

Det burde man kanskje ha gjort for lenge siden, de visste om alt dette fra før. Vaksinen inneholdt også kvikksølv: 

 

Anonymkode: e9378...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lutetium 71 skrev:

De kan ta denne risikoen nettopp fordi alle vi andre ofrer sin arm. De flyter lenge på andres fornuft, og skryter av det attpåtil. Det gjør dem til de mest uspiselige mennesker jeg vet om.

Takk i lige måde. Du forlanger at andre skal risikere at barna deres blir autistiske eller skadet på andre måter fordi du skal få en tenkt beskyttelse fra noen ytterst få sykdommer som det vaksineres mot.

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissEhrmann
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk i lige måde. Du forlanger at andre skal risikere at barna deres blir autistiske eller skadet på andre måter fordi du skal få en tenkt beskyttelse fra noen ytterst få sykdommer som det vaksineres mot.

Anonymkode: e9378...27d

Idioter som fortsatt tror man kan få autisme av vaksiner burde blitt tvangskastrert! Når man er så dum kan man umulig ha evner til å oppdra et barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Introvertaberta skrev:

Idioter som fortsatt tror man kan få autisme av vaksiner burde blitt tvangskastrert! Når man er så dum kan man umulig ha evner til å oppdra et barn.

Så i tillegg til å ha autistiske barn å ta seg av som gjerne har blitt autistiske pga tvangsvaksinering skal de altså tvangskastreres, kalles dumme og uten evner til å oppdra barn. For en uendelig medfølelse for f.ex. disse foreldrene: 

 

Anonymkode: e9378...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så i tillegg til å ha autistiske barn å ta seg av som gjerne har blitt autistiske pga tvangsvaksinering skal de altså tvangskastreres, kalles dumme og uten evner til å oppdra barn. For en uendelig medfølelse for f.ex. disse foreldrene: 

 

Anonymkode: e9378...27d

Jeg vet at ingen provaxxer kommer til å se denne videoen, så la meg ta kort hva de forteller: Barnet deres utvilklet seg helt perfekt, Dag 8 etter MMR-vaksinen fikk han feber, var uresponsive, de ringer legen som avfeier dem. Noen dager senere tar de barnet med til legen, som kun var bekymret over den store kulen på benet hans (etter vaksinen). På dette tidspunket ville han bare sitte og se på Scoobee-doo på TV og ville bare spise potetchips og iskrem, og sugde på tommelen til den blødde, men dette brydde ikke legen seg om. Dette var en uke etter feberen. Nå mistet han alt, ordforrådet, han satt bare og stirret rett foran seg, eller skrek. Han ble ikke normal igjen.

Anonymkode: e9378...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det burde man kanskje ha gjort for lenge siden, de visste om alt dette fra før. Vaksinen inneholdt også kvikksølv: 

 

Anonymkode: e9378...27d

Dette er en influensavaksine fra over 40 (!) år siden. Har INGENTING med barnevaksinasjonsprogrammet å gjøre. Og dagens influensavaksiner (også H1N1 fra 2009) er også laget og testet på helt forskjellige måter enn de var for 40 (!) år siden. 

Sjansen for å få Guillain Barré fra influensavaksinen er 1/1000000, sjansen for å få det helt utenom vaksine og influensa er det samme. Sjansen for å få det fra influensaen i seg selv er 40/1000000. 

Til de andre innleggene du skriver: Du vil altså risikere at barna dine og andres barn både får lett unngåelige sykdommer som kan gi store komplikasjoner der og da, og at de kan ende opp med alt fra hjernebetennelser, paralyser, deformasjoner, syns- og hørselstap til SSPE (som jeg har skrevet om tidligere) og død. Alt for en grundig motbevist idé om at barna kanskje kan bli autistiske av én av alle vaksinene vi har. 

Anonymkode: 3cfac...6af

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn, men har også gjennom uavhengige kilder informasjon som gjør at jeg er skeptisk til vaksiner. Kommer til å gjøre grundig research når jeg får barn, og vurdere det jeg synes er best. Godt mulig jeg kommer til at jeg ikke vil vaksinere. Er veldig glad for at jeg selv valgte å avstå fra influensavaksinen når det hysteriet pågikk, hørt om mange som har fått bivirkninger..

Anonymkode: b5f9f...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke barn, men har også gjennom uavhengige kilder informasjon som gjør at jeg er skeptisk til vaksiner. Kommer til å gjøre grundig research når jeg får barn, og vurdere det jeg synes er best. Godt mulig jeg kommer til at jeg ikke vil vaksinere. Er veldig glad for at jeg selv valgte å avstå fra influensavaksinen når det hysteriet pågikk, hørt om mange som har fått bivirkninger..

Anonymkode: b5f9f...984

Grundig research? Hvordan har du tenkt å gjøre det? Google? Har du en faglig bakgrunn som gjør deg i stand til å forstå og vurdere vitenskapelige artikler? 

Anonymkode: d7e46...d9c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trillinger ble autistiske samme dag: To gutter og en jente utvikler seg normalt, smiler og ler, ser på hverandre, engasjerer seg med hverandre, holder hverandre i hendene, pludrer og ler. Ved 9 mnd tar de dem med for å vaksineres, klokkern er 10.
De begynner å skrike høyt umiddelbart, og klokka 12 stenger datteren helt av, som om hun var døv og blind. Før dette tok hun øyekontakt. Nå stirrer hun bare i taket. Fra super glad til å bare sitte og stirre.
Klokka to skjer det samme med ene sønnen. Mister reflekser, slutter å gjespe, blinke, nyse. Slutter å le og pludre. Reagerer ikke på lyder. Det samme skjer med den siste samme dagen. Sluttet å smile, sluttet å være glad. De sluttet å engasjere seg med hverandre, så aldri på hverandre igjen, holdt aldri hender igjen.
Foreldrene våknet om morgenen og hadde tre friske, glade barn, og om kvelden var alle autistiske. De ble fortalt det var genetisk. De ble senere fortalt av genetikere at den statistiske muligheten for at alle trillingene skulle stenge av på samme dagen (bli autistiske) var ikke-eksisterende. De kan ikke saksøke noen, fordi de tok vaksinene frivillig.
Når barna var 5 år gamle fant de ut at det finnes en vaccine injury court, men da var det for sent, de måtte ha kjørt saken før barna var 3. Alle barna gjør fremgang, men alle er autistiske. To av dem går fortsatt med bleier,10 år gamle.
Meldingen om vaksineskade som foreldrene fylte ut ble ikke sendt inn. Vaksinen ble trukket fra markedet noen uker etterpå pga problemer med sterilisering. Vaksinen hadde også drept en 2-åring. Legen "slo opp med dem", sa at de var ikke velkomne der lenger, fordi de ikke ville ta flere vaksiner. De har brukt hundretusenere av dollar på behandling.

Anonymkode: e9378...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk i lige måde. Du forlanger at andre skal risikere at barna deres blir autistiske eller skadet på andre måter fordi du skal få en tenkt beskyttelse fra noen ytterst få sykdommer som det vaksineres mot.

Anonymkode: e9378...27d

Neida. Jeg forlanger ingenting. Jeg bare håper dere ikke blir flere av dere. Hvis så blir det tvungen vaksinering, også for egoistisk pakk som dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år gammel gutt, frisk og aktiv, driver med flere forskjellige typer sport, blir vaksinert med HPV-vaksinen. To uker etter tredje vaksinen, får han vondt i nakken, blir blek, kvalm, kan ikke bruke ene armen, de må holde hodet hans når de tar han til sykehuset. De tester og finner betennelse i ryggmargen. Dette blir rapportert av legene til VAERS som en bivirkning av vaksinen når de får høre at han ble vaksinert 2 uker før. De kunne ikke stoppe lammelsen, og etter en stund kunne han ikke puste selv. Han har fortsatt pustemaskin. Legen deres gir ikke HPV til gutter mere.
Gutten sier selv: Du kan ikke stole på legene, gjør din egen research.

Anonymkode: e9378...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Trimsi skrev:

På et pakningsvedlegg vil du finne alle mulige rare innrapporterte bivirkninger. Legemiddelselskapene har plikt til å sette opp dette selv om de ikke har noe med vaksinen å gjøre. 

Hvis du leser vedlegget en gang til ser du at man har skrevet mulige bivirkninger. All forskning som er gjort på dette og alle studier om dette viser at det ikke er noen sammenheng.

Her er et par linker https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/history/hepb-faqs.html https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12093985

Det finnes noen svært sjeldne tilfeller der det kan ha vært en sammenheng mellom en spesiell type vaksine og en autoimmun sykdom. Det finnes også sjeldne tilfeller, som ved pandemrix vaksinen, der vaksinen kunne utløse narkolepsi på en liten promille av unge mennesker som var disponert for sykdommen. Da denne linken ble oppdaget (takket være grundig oppfølging og studier) kuttet man selvfølgelig ut denne varianten av svineinfluensa vaksine. Eller rettere sagt, man kuttet ut bruken av et immunforsterkende middel (skvalen). 

Til det første du sier så står det spesifikt i pakningsvedlegget at det er innrapporterte bivirkninger etter at vaksinen er markedsført, og det er ikke tilfelle i den jeg linket til. I Frankrike var det mange tilfeller linket til MS da de startet med den vaksinen. Det skal mye til at leger og myndigheter godtar en sammenheng mellom vaksine og vaksineskade, det er bare å se på alle autismetilfellene som er vist til her og svineinfluensavaksineskandalen fra 2009. For ikke å snakke om HPV-vaksinen og alle jentene i Danmark som har varslet om bivirkninger og ikke blitt hørt.

Anonymkode: 592bc...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som er så ivrig på å vise frem "vaksineskadde". Hva tenker du om disse tilfellene?

Flrst noen bare fra USA:

Since 2010, flu-related hospitalizations in the United States have ranged from 140,000 to 710,000 and flu related deaths have ranged from 12,000 to 56,000.

About 900,000 people get pneumococcal pneumonia every year, leading to as many as 400,000 hospitalizations and 19,000 deaths.

700,000 to 1.4 million people suffer from chronic hepatitis B, with complications such as liver cancer.

HPV causes over 27,000 cancers in women and men each year. About 4,000 women die each year from cervical cancer.

 

Eller de 134000 som døde av meslinger og følger av disse i 2015? 

De 1000 barna under 5 år som må legges inn på sykehus hvert år i Norge pga Rotavirus?

De 300 som utvikler livmorhalskreft i Norge hvert år (528000 på verdensbasis i 2012), og de 70 som dør av det i Norge hvert år?  

 

Anonymkode: 3cfac...6af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til det første du sier så står det spesifikt i pakningsvedlegget at det er innrapporterte bivirkninger etter at vaksinen er markedsført, og det er ikke tilfelle i den jeg linket til. I Frankrike var det mange tilfeller linket til MS da de startet med den vaksinen. Det skal mye til at leger og myndigheter godtar en sammenheng mellom vaksine og vaksineskade, det er bare å se på alle autismetilfellene som er vist til her og svineinfluensavaksineskandalen fra 2009. For ikke å snakke om HPV-vaksinen og alle jentene i Danmark som har varslet om bivirkninger og ikke blitt hørt.

Anonymkode: 592bc...01b

Les ett av mine tidligere innlegg med link til stor undersøkelse (og derfra til flere) om MS og vaksine. Det er ikke funnet noen sammenheng. 

Ja, det skal mye til før de godtar en sammenheng, og i langt de fleste så ER det ingen sammenheng. 

De danske jentene har absolutt blitt hørt. Det har vært masse forskning på dette. Men det er altså ikke funnet noen sammenheng mellom feks POTS og vaksinen. Og i tillegg så har det vist seg at de som melder om bivirkninger etter HPV i Danmark har vært påfallende mer syke (langt mer enn i kontrollgruppen) allerede før vaksinen. 

http://www.b.dk/nationalt/dansk-forskning-mange-hpv-syge-kvinder-var-allerede-syge-foer-vaccination

Anonymkode: 3cfac...6af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger får ikke autisme av vaksiner. Dette er en myte. Noen forsket på en bestemt måte for å komme fram til et bestemt resultat. Forskningen deres hadde feil og mangler. Den er ugyldig. Svaret deres var feil.

 

 

Pointet er at det går an å utrydde sykdommer ved å vaksinere hele befolkningen. Farlige sykdommer kan forsvinne helt, fordi ingen kan bli smittet av dem, lenger. Kopper, foreksempel. Den sykdommen er utryddet.

Men så er det noen som gjerne vil beholde de farlige, smittsomme sykdommene på jordens overflate. Så de gjør sitt beste ved å ikke ta vaksiner. Derfor blir ikke disse sykdommene utryddet, Slike som meslinger,

Disse folkene som ikke vil beskytte ungene sine mot hjerneskade fra meslinger, er kunnskapsløse egoister.

De setter sine egne unger i fare og er ansvarlige for å bevare farlige sykdommer aktive, helt unødvendig.

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les ett av mine tidligere innlegg med link til stor undersøkelse (og derfra til flere) om MS og vaksine. Det er ikke funnet noen sammenheng. 

Ja, det skal mye til før de godtar en sammenheng, og i langt de fleste så ER det ingen sammenheng. 

De danske jentene har absolutt blitt hørt. Det har vært masse forskning på dette. Men det er altså ikke funnet noen sammenheng mellom feks POTS og vaksinen. Og i tillegg så har det vist seg at de som melder om bivirkninger etter HPV i Danmark har vært påfallende mer syke (langt mer enn i kontrollgruppen) allerede før vaksinen. 

http://www.b.dk/nationalt/dansk-forskning-mange-hpv-syge-kvinder-var-allerede-syge-foer-vaccination

Anonymkode: 3cfac...6af

Nettopp.

Uansett: Vil man ta vaksine eller vil man ha kreft? Det er det egentlige spørsmålet.

 

Hvis folk er vaksinert vil man kunne bli kvitt et virus som ofte gir kreft.

De som heller vil ha kreft sørger jo for at dette viruset får fortsette å finnes, i stedet for å utryddes.

De passer på å beholde en årsak til kreft som kan fjernes om alle ble vaksinert.

Takk til dem for innsatsen, lizm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissEhrmann
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så i tillegg til å ha autistiske barn å ta seg av som gjerne har blitt autistiske pga tvangsvaksinering skal de altså tvangskastreres, kalles dumme og uten evner til å oppdra barn. For en uendelig medfølelse for f.ex. disse foreldrene

Anonymkode: e9378...27d

Den propagandafilmen kan du ta og trykke langt oppi rævva di, for det er der den hører hjemme.

Hele den filmen er debunket for lenge siden! Det er tull, svada og farlig propaganda! https://sciencebasedmedicine.org/andrew-wakefields-vaxxed-antivaccine-propaganda-at-its-most-pernicious/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt med alle disse folkene som setter sitt eget barn foran hele verdens helse. Vi skylder dem jo en stor takk for at vi får beholde disse sykdommene vi kunne blitt kvitt. :ironi:

Det er bare det at de heller vil ta sjansen på at deres barn skal få poliomyelitt og bli lamme - kanskje fra livet og ned - heller enn å gi barnet en vaksine som det er veldig mye større sjanse for at ikke skader barnet deres.

I tillegg passer de altså på at poliomyelitt er en sykdom som ikke dør ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

13 år gammel gutt, frisk og aktiv, driver med flere forskjellige typer sport, blir vaksinert med HPV-vaksinen. To uker etter tredje vaksinen, får han vondt i nakken, blir blek, kvalm, kan ikke bruke ene armen, de må holde hodet hans når de tar han til sykehuset. De tester og finner betennelse i ryggmargen. Dette blir rapportert av legene til VAERS som en bivirkning av vaksinen når de får høre at han ble vaksinert 2 uker før. De kunne ikke stoppe lammelsen, og etter en stund kunne han ikke puste selv. Han har fortsatt pustemaskin. Legen deres gir ikke HPV til gutter mere.
Gutten sier selv: Du kan ikke stole på legene, gjør din egen research.

Anonymkode: e9378...27d

Jeg antar du mener HPV-vaksine?

Men han tar sjansen med jenter, altså? For en kvinnediskriminerende jævel.

Jenter kan ikke få betennelse i ryggmargen de,altså?

Jeg har ikke hørt noe om at bivirkninger og betennelser bare rammer individer av hankjønn... Så der vet jeg alt jeg behøver å vite om den legen og hans såkalte kompetanse...

Hvor er forresten bildene dine av de som har fått kreft av HPV, og som så har slitt med sykdommen, smertehelvetet, behandlingen, før de døde? Eller noen av dem som har fjernet livmor osv? Hvor er bildene av dem?

?

Endret av Tøytigern
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...