Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fytti grisen, nei det gjorde han ikke, dette er slik media har fremstilt han. Han hadde null behov for å tjene noen raske kroner med den stillingen han hadde. Han er en av de legene som virkelig ønsker å hjelpe, men det finner du ikke ut om du bare leser provax-sider.

Anonymkode: e9378...27d

Bullshit, han hadde økonomiske motiver for å utføre uetisk forskning på barn og fabrikkere data. "Ønsker å hjelpe"? Han ønsket bare å hjelpe sin egen bankkonto.

Anonymkode: d7e46...d9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.2.2015 den 14.19, Gjest Horatio Hornblower skrev:

Jeg synes at foreldre som ikke vaksinerer barna sine burde automatisk miste foreldreretten

Kraftig uenig med deg.

Anonymkode: b07d0...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2015 den 14.21, Gjest incognita skrev:

Jeg synes det er utrolig arrogant å tro at man vet bedre enn folkehelseinstituttet.

Og jeg synes det er utrolig dumt å stole blindt på Folkehelseinstituttet.

Anonymkode: b07d0...d3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2015 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all videste verden kommer noen frem til konklusjonen at det er sunnere å få meslinger enn å være vaksinert mot det?

 

http://www.dagbladet.no/2015/02/04/nyheter/roald_dahl/vaksiner/vaksine/meslinger/37516880/

 

Anonymous poster hash: 34b74...3c0

Det er det faktisk. Det er en barnesykdom. Best å få den og bli ferdig med dritten.

Anonymkode: b07d0...d3f

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Det er det faktisk. Det er en barnesykdom. Best å få den og bli ferdig med dritten.

Anonymkode: b07d0...d3f

Ja, like greit å risikere å bli døv eller blind, få lungebetennelse eller hjernebetennelse, eller å dø av SSPE. Noe som er BEVISTE følger av meslinger, i motsetning til alt annet svada om vaksinen.

Du vet at fortsatt dør over 130000 mennesker hvert år av meslinger? Du bør være takknemmelig for at såpass mange vaksinerer seg, slik at vi kun har et lite antall syke hvert år i Norge, og at vi har et godt helsevesen slik at de som blir syke av følgesykdommer stort sett overlever uten varige mén.

Anonymkode: 3cfac...6af

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit, han hadde økonomiske motiver for å utføre uetisk forskning på barn og fabrikkere data. "Ønsker å hjelpe"? Han ønsket bare å hjelpe sin egen bankkonto.

Anonymkode: d7e46...d9c

Hvabehager? Alle i hele verden vet at man hjelper ikke sin egen bankkonto eller noe som helst annet som har med en selv å gjøre når en våger å gjøre kritiske undersøkelser angående vaksiner. En risikerer jobben, ryktet, at venner og kolleger vender seg mot en, og selvfølgelig økonomisk ruin.

Her er Wakefield som svarer på anklagene, om noen ønsker å i det hele tatt finne ut noe om saken som ikke handler om å sverte han. Han er en ærlig mann og det de gjorde mot han er helt jævlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Hvabehager? Alle i hele verden vet at man hjelper ikke sin egen bankkonto eller noe som helst annet som har med en selv å gjøre når en våger å gjøre kritiske undersøkelser angående vaksiner. En risikerer jobben, ryktet, at venner og kolleger vender seg mot en, og selvfølgelig økonomisk ruin.

Her er Wakefield som svarer på anklagene, om noen ønsker å i det hele tatt finne ut noe om saken som ikke handler om å sverte han. Han er en ærlig mann og det de gjorde mot han er helt jævlig.

 

Les deg opp om det du uttaler deg om. 

Anonymkode: d7e46...d9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Det er det faktisk. Det er en barnesykdom. Best å få den og bli ferdig med dritten.

Anonymkode: b07d0...d3f

Du vet at det at en sykdom kalles "barnesykdom" ikke automatisk betyr at sykdommen er ufarlig? 

Anonymkode: d7e46...d9c

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det at en sykdom kalles "barnesykdom" ikke automatisk betyr at sykdommen er ufarlig? 

Anonymkode: d7e46...d9c

Nei, når enkelte får seg til å skrive om meslinger som om det skulle være vannkopper, da har man ikke mye peiling. Vannkopper er best å få som barn og bli ferdig med, da det ikke er helt heldig få i voksen alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i magen av denne tråden! 😯 

I høst kommer min 2 år gamle fullvaksinere datter hjem fra barnehagen.. Småforkjølet og snørrete.  Tenkte ikke så mye på det, da barnehagebarn ofte blir syke. Så kom feberen. Så kom hosten.... en hvesende, skarp, og rullende hoste som aldri gav seg. Hun sov ikke om nettene, bare hostet. Dro til legen.  Vanlig forkjølelse var diagnosen. Så kom brevet fra bgh og kommunelege!  Kikhosteutbrudd i barnehagen!  Dro til legen igjen.  Påvist kikhoste! Rett på antibiotikakur. Vårt yngste barn på  6mnd fikk forebyggende antibiotikakur.  På kvelden begynte vår miste barn  å hoste, fikk feber, fikk ikke puste!  Jeg var panisk!  Legevakten ville ikke ta oss inn. Smittesykdom.... antibiotika hadde hun jo fått. Vi sov i stua, i vippestolen,  hun kunne ikke ligge flatt.  Da kom hostekulene, og hun fikk ikke puste.  Vi gjorde som man Gjør ved krupp.  Kledde på oss, stod ute i den iskalde høstlufta under hostebyger.  Det eneste som hjalp. Da klarte hun å trekke inn luft! Vi sov i stua over 2 uker... samme prosedyre hver dag, kveld, natt.  På med klær, ut i kulden!😯 

Grusom opplevelse som jeg ikke unner noen, og dette var "bare" kikhoste. Mest sansynlig en mild variant siden mine barn heldigvis er vaksinert. Den minste da med bare 2 doser 😕

Vær så snill å følg vaksinasjonsprogrammet! Mange av sykdommene det vaksineres for er potensielt dødelige, og de vil vi ikke ha en oppblomstring av! Jeg fatter ikke at NOEN kan være så evneveike at de ikke forstår dette, og velger det bort!!!! Det at noen attpåtil holder det hemmelig.... fordi man ikke vil bli kritisert for sine valg??!!😫 helt utrolig!!!!😨

Siste idioten er tydeligvis ikke født enda, så jeg får begynne å etterspørre helseboka til mine barns fremtidige lekekamerater i døra,  FØR  jeg slipper dem inn  .... 😩 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes det er utrolig dumt å stole blindt på Folkehelseinstituttet.

Anonymkode: b07d0...d3f

 

Veldig enig. Spesielt er det også at FHI Folkehelseinstituttet er Rockefellersponset/startet og attpå til har hemmelig regnskap.
Snusk lang vei.  Stoltenberg-søstra er sjef.

Rockefeller er en av de store skjulte maktselskapene i verden. Søk opp og les.

 

 

 

Anonymkode: e66cf...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lavendela skrev:

Jeg får vondt i magen av denne tråden! 😯 

I høst kommer min 2 år gamle fullvaksinere datter hjem fra barnehagen.. Småforkjølet og snørrete.  Tenkte ikke så mye på det, da barnehagebarn ofte blir syke. Så kom feberen. Så kom hosten.... en hvesende, skarp, og rullende hoste som aldri gav seg. Hun sov ikke om nettene, bare hostet. Dro til legen.  Vanlig forkjølelse var diagnosen. Så kom brevet fra bgh og kommunelege!  Kikhosteutbrudd i barnehagen!  Dro til legen igjen.  Påvist kikhoste! Rett på antibiotikakur. Vårt yngste barn på  6mnd fikk forebyggende antibiotikakur.  På kvelden begynte vår miste barn  å hoste, fikk feber, fikk ikke puste!  Jeg var panisk!  Legevakten ville ikke ta oss inn. Smittesykdom.... antibiotika hadde hun jo fått. Vi sov i stua, i vippestolen,  hun kunne ikke ligge flatt.  Da kom hostekulene, og hun fikk ikke puste.  Vi gjorde som man Gjør ved krupp.  Kledde på oss, stod ute i den iskalde høstlufta under hostebyger.  Det eneste som hjalp. Da klarte hun å trekke inn luft! Vi sov i stua over 2 uker... samme prosedyre hver dag, kveld, natt.  På med klær, ut i kulden!😯 

Grusom opplevelse som jeg ikke unner noen, og dette var "bare" kikhoste. Mest sansynlig en mild variant siden mine barn heldigvis er vaksinert. Den minste da med bare 2 doser 😕

Vær så snill å følg vaksinasjonsprogrammet! Mange av sykdommene det vaksineres for er potensielt dødelige, og de vil vi ikke ha en oppblomstring av! Jeg fatter ikke at NOEN kan være så evneveike at de ikke forstår dette, og velger det bort!!!! Det at noen attpåtil holder det hemmelig.... fordi man ikke vil bli kritisert for sine valg??!!😫 helt utrolig!!!!😨

Siste idioten er tydeligvis ikke født enda, så jeg får begynne å etterspørre helseboka til mine barns fremtidige lekekamerater i døra,  FØR  jeg slipper dem inn  .... 😩 

 

Og du skjønner ikke at det er vaksinene som er selve smittekilden, som holder liv i de store pengestrømmene til vaksineselskapene?

Vaksiner skader og dreper, men dette er informasjon som ikke skal fortelles videre. Hvem kontrollerer nyheter og informasjon?
Fake news er ikke nytt, men når de som har bedrevet fake news som profesjon i årtier ikke klarer å kontrollere (sensurere) sannheten, så må de begynne å kalle sannhetstalende for fake news. Det går sakte opp for folket nå...

 

Anonymkode: e66cf...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og du skjønner ikke at det er vaksinene som er selve smittekilden, som holder liv i de store pengestrømmene til vaksineselskapene?

Vaksiner skader og dreper, men dette er informasjon som ikke skal fortelles videre. Hvem kontrollerer nyheter og informasjon?
Fake news er ikke nytt, men når de som har bedrevet fake news som profesjon i årtier ikke klarer å kontrollere (sensurere) sannheten, så må de begynne å kalle sannhetstalende for fake news. Det går sakte opp for folket nå...

 

Anonymkode: e66cf...6a7

Si meg, er dere vaksinemotstandere vaksinert selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og du skjønner ikke at det er vaksinene som er selve smittekilden, som holder liv i de store pengestrømmene til vaksineselskapene?

Anonymkode: e66cf...6a7

Så sykdommer fantes ikke før vaksinene kom?

Mister litt troen på menneskeheten når en leser denne tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lavendela skrev:

Jeg får vondt i magen av denne tråden! 😯 

I høst kommer min 2 år gamle fullvaksinere datter hjem fra barnehagen.. Småforkjølet og snørrete.  Tenkte ikke så mye på det, da barnehagebarn ofte blir syke. Så kom feberen. Så kom hosten.... en hvesende, skarp, og rullende hoste som aldri gav seg. Hun sov ikke om nettene, bare hostet. Dro til legen.  Vanlig forkjølelse var diagnosen. Så kom brevet fra bgh og kommunelege!  Kikhosteutbrudd i barnehagen!  Dro til legen igjen.  Påvist kikhoste! Rett på antibiotikakur. Vårt yngste barn på  6mnd fikk forebyggende antibiotikakur.  På kvelden begynte vår miste barn  å hoste, fikk feber, fikk ikke puste!  Jeg var panisk!  Legevakten ville ikke ta oss inn. Smittesykdom.... antibiotika hadde hun jo fått. Vi sov i stua, i vippestolen,  hun kunne ikke ligge flatt.  Da kom hostekulene, og hun fikk ikke puste.  Vi gjorde som man Gjør ved krupp.  Kledde på oss, stod ute i den iskalde høstlufta under hostebyger.  Det eneste som hjalp. Da klarte hun å trekke inn luft! Vi sov i stua over 2 uker... samme prosedyre hver dag, kveld, natt.  På med klær, ut i kulden!😯 

Grusom opplevelse som jeg ikke unner noen, og dette var "bare" kikhoste. Mest sansynlig en mild variant siden mine barn heldigvis er vaksinert. Den minste da med bare 2 doser 😕

Vær så snill å følg vaksinasjonsprogrammet! Mange av sykdommene det vaksineres for er potensielt dødelige, og de vil vi ikke ha en oppblomstring av! Jeg fatter ikke at NOEN kan være så evneveike at de ikke forstår dette, og velger det bort!!!! Det at noen attpåtil holder det hemmelig.... fordi man ikke vil bli kritisert for sine valg??!!😫 helt utrolig!!!!😨

Siste idioten er tydeligvis ikke født enda, så jeg får begynne å etterspørre helseboka til mine barns fremtidige lekekamerater i døra,  FØR  jeg slipper dem inn  .... 😩 

Voksne som ikke revaksinerer seg kan da være en like stor smittefare som uvaksinerte barn, da en eventuell immunitet fra vaksine slutter å virke etter hvert. Men det viser seg at ofte er det vaksinerte som får sykdommer de egentlig er vaksinert for, så spørsmålet er om vaksinene er så bra som Folkehelseinstituttet prøver å gi inntrykk av. Vaksineindustrien er dessverre en shady business og de spiller på frykten vår. De fleste av sykdommene vi nå vaksineres for var så godt som borte da vaksineringen begynte og de ble borte pga bedre leveforhold, hygiene og næring.

Anonymkode: 592bc...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og du skjønner ikke at det er vaksinene som er selve smittekilden, som holder liv i de store pengestrømmene til vaksineselskapene?

Vaksiner skader og dreper, men dette er informasjon som ikke skal fortelles videre. Hvem kontrollerer nyheter og informasjon?
Fake news er ikke nytt, men når de som har bedrevet fake news som profesjon i årtier ikke klarer å kontrollere (sensurere) sannheten, så må de begynne å kalle sannhetstalende for fake news. Det går sakte opp for folket nå...

 

Anonymkode: e66cf...6a7

Dette usedvanlig ignorant.

Det er nok å finne seg en gammel kirkebok for å se at det var en enorm dødelighet tidligere som følge av sykdommer en nå har vaksine mot.  Jeg vil faktisk anbefale det for de som tviler, men noen av dere kommer nok til å si at multinasjonale selskaper har forfalsket dem i ettertid...

Hadde en nær slektning som fikk polio som liten og måtte slite med senskader som gjorde at han ble sittende i rullestol da han var litt over 50. Div slekt i slektsledd bakover har mistet flere barn i slengen av kopper, kikhoste, difteri   o.l. , innimellom strøk det med en forelder også.  Utrolig mange unge døde av tuberkulose og man hadde egne tuberkulosehjem over hele landet, de er nå borte, som følge av vaksine.  Kopper er ikke en trussel lenger, takket være vaksine.  http://tidsskriftet.no/2001/12/medisinsk-historie/kopper-og-koppevirus-200-ar-siden-forste-vaksinasjon-i-norge

Hvem har vel hørt noe særlig om at hele barneflokker har strøket med av sykdom her til lands de siste 50 årene? Synes at disse vaksinemotstanderne kunne hoste opp et slikt tilfelle, om det de sier stemmer. 

Det er langt større sjanse for at barn dør av disse sykdommene, om de ikke er vaksinert, enn at de får alvorlige bivirkninger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne som ikke revaksinerer seg kan da være en like stor smittefare som uvaksinerte barn, da en eventuell immunitet fra vaksine slutter å virke etter hvert. Men det viser seg at ofte er det vaksinerte som får sykdommer de egentlig er vaksinert for, så spørsmålet er om vaksinene er så bra som Folkehelseinstituttet prøver å gi inntrykk av. Vaksineindustrien er dessverre en shady business og de spiller på frykten vår. De fleste av sykdommene vi nå vaksineres for var så godt som borte da vaksineringen begynte og de ble borte pga bedre leveforhold, hygiene og næring.

Anonymkode: 592bc...01b

Nei! Som forklart flere ganger: Du må skille på mortalitet og morbiditet - antall døde og antall smittede. Mange av dødsfallene forsvant pga bedre hygiene, renere vann, bedre næring og et bedre helsevesen, i tillegg til at flere overlevde mange av følgesykdommene. Og pga dette, så ble også NOE av smitten redusert. Men sykdommene ble på ingen måte borte, smitten gikk heller ikke kraftig ned før vaksinene kom. Dette er vist i flere tråder tidligere.

Her er det flere grafer, og linker videre, som viser hvordan morbiditeten ble redusert først med innføring av vaksiner:

http://tjomlid.com/2013/02/25/vaksiner-redder-liv-2/

Anonymkode: 3cfac...6af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener du er "mindre sunn" enn barnet ditt, som du fødte friskt, og at du derfor ikke vil at hun skal få de samme vaksinene som gjorde deg "mindre sunn"?

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og du skjønner ikke at det er vaksinene som er selve smittekilden, som holder liv i de store pengestrømmene til vaksineselskapene?

Vaksiner skader og dreper, men dette er informasjon som ikke skal fortelles videre. Hvem kontrollerer nyheter og informasjon?
Fake news er ikke nytt, men når de som har bedrevet fake news som profesjon i årtier ikke klarer å kontrollere (sensurere) sannheten, så må de begynne å kalle sannhetstalende for fake news. Det går sakte opp for folket nå...

 

Anonymkode: e66cf...6a7

😂😂😂 Det er jo dette som er fake news! Kjære vene. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne.

Anonymkode: d7e46...d9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lavendela skrev:

Jeg får vondt i magen av denne tråden! 😯 

I høst kommer min 2 år gamle fullvaksinere datter hjem fra barnehagen.. Småforkjølet og snørrete.  Tenkte ikke så mye på det, da barnehagebarn ofte blir syke. Så kom feberen. Så kom hosten.... en hvesende, skarp, og rullende hoste som aldri gav seg. Hun sov ikke om nettene, bare hostet. Dro til legen.  Vanlig forkjølelse var diagnosen. Så kom brevet fra bgh og kommunelege!  Kikhosteutbrudd i barnehagen!  Dro til legen igjen.  Påvist kikhoste! Rett på antibiotikakur. Vårt yngste barn på  6mnd fikk forebyggende antibiotikakur.  På kvelden begynte vår miste barn  å hoste, fikk feber, fikk ikke puste!  Jeg var panisk!  Legevakten ville ikke ta oss inn. Smittesykdom.... antibiotika hadde hun jo fått. Vi sov i stua, i vippestolen,  hun kunne ikke ligge flatt.  Da kom hostekulene, og hun fikk ikke puste.  Vi gjorde som man Gjør ved krupp.  Kledde på oss, stod ute i den iskalde høstlufta under hostebyger.  Det eneste som hjalp. Da klarte hun å trekke inn luft! Vi sov i stua over 2 uker... samme prosedyre hver dag, kveld, natt.  På med klær, ut i kulden!😯 

Grusom opplevelse som jeg ikke unner noen, og dette var "bare" kikhoste. Mest sansynlig en mild variant siden mine barn heldigvis er vaksinert. Den minste da med bare 2 doser 😕

Vær så snill å følg vaksinasjonsprogrammet! Mange av sykdommene det vaksineres for er potensielt dødelige, og de vil vi ikke ha en oppblomstring av! Jeg fatter ikke at NOEN kan være så evneveike at de ikke forstår dette, og velger det bort!!!! Det at noen attpåtil holder det hemmelig.... fordi man ikke vil bli kritisert for sine valg??!!😫 helt utrolig!!!!😨

Siste idioten er tydeligvis ikke født enda, så jeg får begynne å etterspørre helseboka til mine barns fremtidige lekekamerater i døra,  FØR  jeg slipper dem inn  .... 😩 

Her er jo noe av problemet med vaksinasjon, det virker ikke slik det skal, mulig det faktisk sprer sykdom også. Løsningen er ikke å vaksinere mere. Til slutt har vi 300 doser av 200 vaksiner som skal inn i barna før de er 10 år gamle, og helsa kommer ikke til å bli noe bedre av det. Alle som har uvaksinerte barn forteller om mye friskere barn enn de som er vaksinerte. Foreldre som har både vaksinerte og uvaksinerte barn kan fortelle at deres uvaksinerte er friskere. Hvorfor fortsetter man å tro på noe som har vist seg å ikke virke?

Var det forresten noen uvaksinerte barn i den barnehagen? Hvor kom smitten fra? Ble den sporet?

"Mest sannsynlig en mild variant", dette er det nye de kommer med når dritten deres blir avslørt. Nei, de får ikke en mildere variant, det er bare den nye måten å markedsføre det på. Våkn opp!

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...