Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Introvertaberta skrev:

Legg ut det samme på denne gruppa på Facebook: "Vaksineaksjonen - Viktig og riktig vaksineinfo", og du vil få det debunket på null komma niks! Jeg vedder en tusenlapp på at du ikke gjør det, for du VET at de vil motbevise allt tullballet ditt med en gang! Kom igjen, jeg venter. 

Den gruppa er laget av sånne, de finnes også her på forumet: 

 

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet godt hvem som driver den gruppa, det er disse folka som driver grov hets på nett: http://thebeam.org/2016/01/human-etisk-forbund-far-ekstra-statsstotte-for-a-drive-politisk-kamp-pa-internett/

Vil helst ikke ha dem etter meg. De truer og forfølger folk, og har mange andre hatgrupper og sider, både på facebook og andre steder.

En av dem er Øivind Bergh som her kaster kaffe på Kurt Oddekalv: 

 

Anonymkode: e9378...27d

Så du støtter deg på en blogg skrevet av frisøren Dag Fallet, godt hjulpet av bl.a Tore Krudtaa som selv ble dømt for netthets av Øyvind Bergh.. Sikre, trygge kilder der, med andre ord. :P

Anonymkode: 3cfac...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du støtter deg på en blogg skrevet av frisøren Dag Fallet, godt hjulpet av bl.a Tore Krudtaa som selv ble dømt for netthets av Øyvind Bergh.. Sikre, trygge kilder der, med andre ord. :P

Anonymkode: 3cfac...6af

Hehe, så du er en av dem, det ante meg på måten du argumenterte.

Disse folka har gått kurs hos Gudim i råtten argumentasjonsteknikk, de gjør det alle på samme måte: Flytter diskusjonen til person, forlanger at man svarer på ting man ikke kan, avsporer diskusjonen, bruker guilt by association etc.

De går også til angrep på privatlivet til folk, prøver å få dem sparket fra jobben, poster skjermdumper av ting de har uttalt på facebook flere steder på nettet.

De er rett og slett en slags terrororganisasjon av sjikanerende cyberstalkere. Jeg er SÅÅÅ glad du ikke ver hvem jeg er.

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, så du er en av dem, det ante meg på måten du argumenterte.

Disse folka har gått kurs hos Gudim i råtten argumentasjonsteknikk, de gjør det alle på samme måte: Flytter diskusjonen til person, forlanger at man svarer på ting man ikke kan, avsporer diskusjonen, bruker guilt by association etc.

De går også til angrep på privatlivet til folk, prøver å få dem sparket fra jobben, poster skjermdumper av ting de har uttalt på facebook flere steder på nettet.

De er rett og slett en slags terrororganisasjon av sjikanerende cyberstalkere. Jeg er SÅÅÅ glad du ikke ver hvem jeg er.

Anonymkode: e9378...27d

Ja, jeg får store penger hver måned for å argumentere anonymt på KG. Du burde melde deg på! Og forresten, hvis disse er så fæle som du sier, hvordan vet du at jeg ikke vet hvem du er? :lur: :fnise: Takk for avsporingen fra barnevaksinene. ;) 

Nå har du vært gjennom alle konspirasjonsteorier "i boka", og du har ennå ikke klart å vise på noen måte at vaksiner er farlig, eller at det er bedre å ikke vaksinere. Alle argumentene dine blir plukket fra hverandre, og for alle svada-artikler og youtube-videoer du kommer med finnes det flere sikre studier som motbeviser dem. Det slår deg ikke én eneste gang at du kanskje, muligens, bare rett og slett tar feil?  

Å kreve at man svarer på ting er bare rimelig. Legger man frem en påstand som sann, så bør man kunne argumentere for den også. Det mangler mange svar fra deg gjennom tråden. 

Anonymkode: 3cfac...6af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivaksine-folk skulle gått med stempel i panna slik at vi som ønsker å holde ungene våre friske og levende kunne holdt avstand. Mine barn får ikke lov å leke med uvaksinerte barn. Minstemann hos søsteren min kan ikke vaksineres og ett uvaksinert barn kan forårsake at han dør. Vaksinemotstandere er prototypen på egosentriske farlige foreldre som gladelig dreper andre barn fordi de er så korte i hodet at de ikke skjønner seg på kildekritikk og svelger alt de kommer over.

 

Anonymkode: 3a205...3fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antivaksine-folk skulle gått med stempel i panna slik at vi som ønsker å holde ungene våre friske og levende kunne holdt avstand. Mine barn får ikke lov å leke med uvaksinerte barn. Minstemann hos søsteren min kan ikke vaksineres og ett uvaksinert barn kan forårsake at han dør. Vaksinemotstandere er prototypen på egosentriske farlige foreldre som gladelig dreper andre barn fordi de er så korte i hodet at de ikke skjønner seg på kildekritikk og svelger alt de kommer over.

 

Anonymkode: 3a205...3fb

Du burde kanskje passe deg for nyvaksinerte også da, som også burde ha et stempel i panna, bare et tips. Og kildene mine er det ingenting galt med takk. Kanskje derfor jeg ikke føler behov for å komme med personangrep.
http://www.nytimes.com/2013/11/26/health/study-finds-vaccinated-baboons-can-still-carry-whooping-cough.html?partner=rss&emc=rss&_r=3&

http://www.sciencemag.org/news/2014/04/measles-outbreak-traced-fully-vaccinated-patient-first-time

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3821823

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8483623

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antivaksine-folk skulle gått med stempel i panna slik at vi som ønsker å holde ungene våre friske og levende kunne holdt avstand. Mine barn får ikke lov å leke med uvaksinerte barn. Minstemann hos søsteren min kan ikke vaksineres og ett uvaksinert barn kan forårsake at han dør. Vaksinemotstandere er prototypen på egosentriske farlige foreldre som gladelig dreper andre barn fordi de er så korte i hodet at de ikke skjønner seg på kildekritikk og svelger alt de kommer over.

 

Anonymkode: 3a205...3fb

Du bør holde barna borte fra voksne som ikke har hatt barnesykdommer eller vaksinert seg mot dem, og voksne som ikke etterfylles vaksiner etter en tid. De er da like "farlige" som uvaksinerte barn.

Men leser du deg litt opp på vaksiner og leser linkene over her ser du at det kommer til å gå fint med de uvaksinerte barna og at de ikke er noen trussel. Og hvorfor skulle det være noen trussel mot dine barn da de er vaksinerte. :klo: 

Anonymkode: 592bc...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2017 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Takk i lige måde. Du forlanger at andre skal risikere at barna deres blir autistiske eller skadet på andre måter fordi du skal få en tenkt beskyttelse fra noen ytterst få sykdommer som det vaksineres mot.

Anonymkode: e9378...27d

Nei. Vaksiner gir en reell beskyttelse mot reelle sykdommer. Det er du som koker opp sammenhenger som ikke finnes. Det triste er at idiotien din til slutt får alvorlige følger. Å ikke tro på at mennesker landet på månen, eller at noen sprengte WTC er irriterende nok, men det blir ikke stort mer enn det.

Når det gjelder anti-vaksine pjatt er det annerledes. Bli det mange nok av dere, begynner små barn å dø. Det er derfor jeg ikke legger fingrene imellom når det gjelder slikt faenskap. Dere jobber for harde livet med å bygge opp en jævla dødskult. Du er sannsynligvis en voksen person, men du driter langt i om du setter liv i fare. Du har verdens største leksikon mellom nevene (internett), men hva bruker du det til? 


Vrir litt på et velkjent sitat:
Internet is wasted on the paranoid.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Da vet du ikke mye om Suzanne Humphries. Det er ingen som vil være kritisk til vaksiner. Det er ingen leger som våkner en morgen og finner ut - "Nei, idag vil jeg være kritisk til vaksiner, idag bestemmer jeg meg for å forkaste alt som jeg som lege har lært om hvordan vaksiner utrydder sykdommer, idag vil jeg heller tenke at de forårsaker mere bivirkninger enn de begrenser sykdommer, tenk så mye enklere livet mitt vil bli som lege da."

Anonymkode: e9378...27d

Finn deg et speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør holde barna borte fra voksne som ikke har hatt barnesykdommer eller vaksinert seg mot dem, og voksne som ikke etterfylles vaksiner etter en tid. De er da like "farlige" som uvaksinerte barn.

Men leser du deg litt opp på vaksiner og leser linkene over her ser du at det kommer til å gå fint med de uvaksinerte barna og at de ikke er noen trussel. Og hvorfor skulle det være noen trussel mot dine barn da de er vaksinerte. :klo: 

Anonymkode: 592bc...01b

Vis meg ordentlige seriøse kilder som passerer grunnleggende kildekritikk så skal jeg vurdere å lese det.

All seriøs forskning viser at den propagandaen dere antivaksine folk kommer med er like holdbart som bevisene folk kommer med for å bevise at de ble bortført av romvesen eller er en underjordisk som ble byttet ut med fødselen. Altså fullstendig latterlig.

Dere har fått seriøse tall og kilder servert på sølvfat flere ganger i denne tråden som dere glatt ignorerer. Det viser at dere enten er stokk dumme, hjernevasket eller nekter å se fakta i misforstått forsøk på å være unike og spesielle. Uansett er dere elendige foreldre som setter deres egne unger og andres unger i fare ved å gjøre deres beste for å vekke til live dødelige sykdommer. Dere er gale.

Anonymkode: 3a205...3fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg ordentlige seriøse kilder som passerer grunnleggende kildekritikk så skal jeg vurdere å lese det.

All seriøs forskning viser at den propagandaen dere antivaksine folk kommer med er like holdbart som bevisene folk kommer med for å bevise at de ble bortført av romvesen eller er en underjordisk som ble byttet ut med fødselen. Altså fullstendig latterlig.

Dere har fått seriøse tall og kilder servert på sølvfat flere ganger i denne tråden som dere glatt ignorerer. Det viser at dere enten er stokk dumme, hjernevasket eller nekter å se fakta i misforstått forsøk på å være unike og spesielle. Uansett er dere elendige foreldre som setter deres egne unger og andres unger i fare ved å gjøre deres beste for å vekke til live dødelige sykdommer. Dere er gale.

Anonymkode: 3a205...3fb

Du svarte ikke på hva du tenker om voksne som ikke revaksinerer seg og hvorfor du mener uvaksinerte er farlige for dine vaksinerte barn. 

Som vist flere ganger i tråden her så var sykdommene vi vaksinerer for nesten borte før vaksinene ble introdusert, så det er ikke nødvendigvis vaksinen sin fortjeneste at de er nesten borte. Vi delte jo villig ut BCG-vaksinen til utpå 2000-tallet en gang her i Norge, men i USA har de aldri vaksinert mot tuberkulose, enda så mye de vaksinerer. Allikevel er den så godt som borte der også. Hvordan kan det skje?

Anonymkode: 592bc...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet med Suzanne Humphries? Hun er utdannet lege, har lært seg mye som hun ikke lærte på medisinstudiet og er ikke betalt av industrien. Er det noen som har noe å tjene på vaksiner så er det industrien selv og legene, ikke de som snakker dem midt i mot. Vi skal være glade for at noen går i bresjen og er kritiske, vi får ingen fremgang hvis alle er enige om alt bestandig.

Anonymkode: 592bc...01b

Hva tror du "industrien" tjener mest på, livslang medisinsk behandling av mennesker (igjen, for det meste barn) som har måttet gjennomgå diverse sykdommer man enkelt kan vaksinere mot, eller selve vaksinene?

http://www.skepticalraptor.com/skepticalraptorblog.php/big-pharma-supports-antivaccine-movement-conspirac-vaccines-maybe-not/

Utdrag:

Sitat

Again, one disease. In one country. Multiply these numbers out over all countries and all diseases, and those Big Pharma execs would be moving gold bars into their corporate headquarters. So, if Big Pharma were only interested in making money in the most unethical way possible, they’d be funding the anti-vaccine movement.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Det er det faktisk. Det er en barnesykdom. Best å få den og bli ferdig med dritten.

Anonymkode: b07d0...d3f

Ett av 1000 barn dør av sykdommen. Men det er jo ikke noen bombe at du syns det er greit, dødskult tilhenger som du er. (ja, beklager så mye, men hvordan forventer du egentlig at jeg skal pakke det inn?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ta en sykdom som polio,som er utryddet i Norge på grunn av vaksineprogrammet. En grusom sykdom som kan medføre lammelser hos pasientene.

Vær så snill å vaksiner barna deres for å beskytte dem mot sykdommer de ikke trenger å få. Sykdommer som tar tusenvis av liv i fattige land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte ikke på hva du tenker om voksne som ikke revaksinerer seg og hvorfor du mener uvaksinerte er farlige for dine vaksinerte barn. 

Som vist flere ganger i tråden her så var sykdommene vi vaksinerer for nesten borte før vaksinene ble introdusert, så det er ikke nødvendigvis vaksinen sin fortjeneste at de er nesten borte. Vi delte jo villig ut BCG-vaksinen til utpå 2000-tallet en gang her i Norge, men i USA har de aldri vaksinert mot tuberkulose, enda så mye de vaksinerer. Allikevel er den så godt som borte der også. Hvordan kan det skje?

Anonymkode: 592bc...01b

Hvorfor kan du ikke bare lese svarene i tråden? Det der er svart på flere ganger. Hvorfor overser konspirasjonsteoretikere alltid alle kilder som motbeviser vrangforestillingene deres egentlig?

Anonymkode: 3a205...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men leser du deg litt opp på vaksiner og leser linkene over her ser du at det kommer til å gå fint med de uvaksinerte barna og at de ikke er noen trussel. Og hvorfor skulle det være noen trussel mot dine barn da de er vaksinerte. :klo:

Det går helt fint å kjøre uten bilbelte også så lenge ikke man krasjer. Hvorfor det er noen trussel har du garantert fått gode svar på mange ganger i denne tråden.

Anonymkode: 20acb...cad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, sommermor skrev:

Bare ta en sykdom som polio,som er utryddet i Norge på grunn av vaksineprogrammet. En grusom sykdom som kan medføre lammelser hos pasientene.

Vær så snill å vaksiner barna deres for å beskytte dem mot sykdommer de ikke trenger å få. Sykdommer som tar tusenvis av liv i fattige land.

Polio er IKKE utryddet i Norge https://www.nrk.no/livsstil/xl/skjebnemorellene-1.13351501   . Dessverre er det fremdeles ikke alle foreldre som vet det beste for barna sine, og lar være å vaksinere barna sine mot slike sykdommer. Når man lever i et i-land, burde det være obligatorisk å vaksinere mot sykdommer som for eksempel polio som man ikke kan bli frisk av hvis man først får den!!!!

Anonymkode: ff79b...b62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke bare lese svarene i tråden? Det der er svart på flere ganger. Hvorfor overser konspirasjonsteoretikere alltid alle kilder som motbeviser vrangforestillingene deres egentlig?

Anonymkode: 3a205...3fb

Her spør jeg deg hva du mener og ikke hva andre har skrevet tidligere i tråden.

Anonymkode: 592bc...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Polio er IKKE utryddet i Norge https://www.nrk.no/livsstil/xl/skjebnemorellene-1.13351501   . Dessverre er det fremdeles ikke alle foreldre som vet det beste for barna sine, og lar være å vaksinere barna sine mot slike sykdommer. Når man lever i et i-land, burde det være obligatorisk å vaksinere mot sykdommer som for eksempel polio som man ikke kan bli frisk av hvis man først får den!!!!

Anonymkode: ff79b...b62

Vet du hva denne artikkelen er skrevet for?

1. For å innføre obligatorisk barnevaksinasjonsprogram i Norge.

2. For å få istand et voksenvaksinasjonsprogram i Norge.

3. For å innføre et obligatorisk voksenvaksinasjonsprogram i Norge.

Brandy Vaughan som jobbet for Merck forteller om hvordan tvangsvaksinering av voksne står på programmet i USA. Det er tydelige tegn på at Norge vil komme etter siden AP har tvangsvaksinering på programmet og regjeringen snakker om et vaksinasjonsprogram for voksne: 

 

 

Anonymkode: e9378...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bla bla og bla og atter bla

 

 

Anonymkode: e9378...27d

Hold fram som du stevner, så blir det tvungen vaksinering. Det er noe av det dere galninger ikke klarer (eller vil?) få inn i nøtta. Blir vaksinasjonsdekningen lav nok, vil tiltak bli innført for å forhindre sykdom og død. Det er nettopp derfor man har et helsevesen.

Dere er med andre ord deres egen verste fiende, om dere er redde for nålestikk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...