Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

8 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Vanita er forresten i fengsel for drapstrusler😂😳 lille Vanita liksom! Fikk 3 år😱

Oi, drapstrusler? 😨 Noe må ha klikket for ho.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så husker jeg paret som hadde kjøpt et gammelt falleferdig hus hvor alt måtte fikses. De brukte mye penger på strøm da huset ikke var isolert en gang! Husker plassen rundt huset så ut som en rønne.  Så hadde de planlagt stort bryllup hvor de ville bruke skattepengene til å finansiere bryllupet. Hallo, noen hjemme? :lete:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så husker jeg han harrytassen som elsket amerikanske biler og ble kalt for biffen! 😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol-nede skrev:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20182668.ab

Ikke bare trusler. Hun gikk faktisk til angrep på eksen med kniv!

Hun kan da umulig ha det noe greit med seg selv. Hun virker helt slapp og tafatt i videoene. Ikke den glade og sprudlende Vanita jeg husker. Synes hun har forandret seg. Så begynner hun alle videoene med "hey i love you" 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som er interessert:

Episoden med "Melkemannen" Jan Ivar går på tv3 kl 19:30 i kveld. Han bruker pengene sine på melk og røyk, står det i introen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Abruzzi skrev:

Ligger ikke den episoden med Vera/Wera på Viaplay? 

Nei den er slettet.

18 timer siden, Million skrev:

For de som er interessert:

Episoden med "Melkemannen" Jan Ivar går på tv3 kl 19:30 i kveld. Han bruker pengene sine på melk og røyk, står det i introen.

Haha, jeg så episoden i går. Må være irriterende å ha en samboer som ikke bidrar med noe og bruker alle pengene på røyk og melk. :dry: Men det var en dame i Luksusfellen Sverige som drakk helt hinsides mye sjokolademelk! De to burde bli et par. Melkemannen og sjokolademelkdamen 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ektepar som bodde sammen med en som het Roger, der dama var gravid og røyka 15 om dagen og da økonomien var som verst kjøpte de en campingvogn og satt lånet på Roger, og en svindyr bil der de satt lånet på faren til en av dem😂

og han som hadde 7 unger og ikke eide noe som helst, og "ikke hadde tid" til å betale regninger og derfor hadde flere hundre tusen i inkassogjeld

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 11.55, Mmmwhatever skrev:

Han som ble så sinna da han måtte selge bilen? Hele fyren ga meg skikkelig dårlige vibes. Alarmklokkene ringte...

http://www.vg.no/sport/pengespill/spillselskaper-lokket-ham-tilbake-med-bonuser-naa-maa-smaabarnsfaren-krister-35-selge-huset/a/24077098/

 

Jeg håpet virkelig at det skulle gå bra med den lille familien. Trist at det ikke endte bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Han som spilte vekk en halv million på nettpoker, samtidig som konen ikke hadde råd til mat til babyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bortskjemtjebta med sillikonpuppene som ikke fikk til en avtale med fordi ho dreit seg ut på slutten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.6.2017 den 11.18, rikoChett skrev:

En liten tatovert sprett som ble rasende for at forbruket hans hadde ødelagt så masse for seg og dama. Han ropte og slo i veggen.

Han har det ikke gått så bra med. Leste om han i avisen i dag, nå må de selge huset. Han begynte å spille igjen (og igjen) etter at ekspertene var dratt.

http://www.vg.no/sport/pengespill/spillselskaper-lokket-ham-tilbake-med-bonuser-naa-maa-smaabarnsfaren-krister-35-selge-huset/a/24077098/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt de måtte selge huset (husker de sa til Hallgeir det var helt uaktuelt) men sånn går det når man har mye gjeld man ikke klarer å betale og sløser penger på spill. Jeg får vondt av barnet og kjæresten

Men nå som det er sagt, så er de spilleselskapene utrolig sleipe og lurer folk til å spille igjen med bonuser, mte reklame og dritt 

Endret av Snuppah00
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Dumt de måtte selge huset (husker de sa til Hallgeir det var helt uaktuelt) men sånn går det når man har mye gjeld man ikke klarer å betale og sløser penger på spill. Jeg får vondt av barnet og kjæresten

Men nå som det er sagt, så er de spilleselskapene utrolig sleipe og lurer folk til å spille igjen med bonuser, mte reklame og dritt 

Jeg husker det også. 

Her burde han slettet alt fra spillselskapene, byttet telefonnummer, e-post for å bli ferdig med drittselskapene. Modig gjort av han å stå fram og all kred til samboer som fortsatt støtter ham. 

Jeg håper han får god hjelp på spillavhengigheten hans nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bonsaijenta skrev:

http://www.vg.no/sport/pengespill/spillselskaper-lokket-ham-tilbake-med-bonuser-naa-maa-smaabarnsfaren-krister-35-selge-huset/a/24077098/

 

Jeg håpet virkelig at det skulle gå bra med den lille familien. Trist at det ikke endte bra. 

Jeg er dessverre ikke så veldig overrasket. 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...