Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne: Hun dama med hytte på Filefjell som nektet å selge bilen sin. Hun kunne ikke ta offentlig transport fordi ingen i familien hennes noengang hadde tatt t-banen. Forøvrig en morsom dame. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan begynne: Hun dama med hytte på Filefjell som nektet å selge bilen sin. Hun kunne ikke ta offentlig transport fordi ingen i familien hennes noengang hadde tatt t-banen. Forøvrig en morsom dame. :)

Var det hun som nektet å jobbe etter at hun ble mamma fordi hun ikke stolte på noen i barnehagen var kompetent nok til å passe på gullungen hennes? Bor/bodde på Lindeberg.

Husker også paret som levde som konger i den aller aller første episoden av luksusfellen. Han var megler og skikkelig storkar og hun jobbet som kokk. Jeg tror hun het Angelina.

Anonymous poster hash: 07cc1...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det hun jenta som omsider greide å få ting på stell, og de fikk ordet en avtale med kreditorene. Etter 4 uker (?) kom de jo som vanlig tilbake, for å fortelle at den avtalen var gått heden fordi hun hadde hadde handlet noe på nettet, var det sko? Ihvertfall var det for over tusen kroner.

Ah, trodde jeg skulle huske flere detaljer her.. Men jeg husker jeg ble sjokkert av hvordan hun hadde ødelagt enda mer for seg selv. So close!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som drakk så vanvittig mye melk!

Anonymous poster hash: 30fb0...393

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det hun jenta som omsider greide å få ting på stell, og de fikk ordet en avtale med kreditorene. Etter 4 uker (?) kom de jo som vanlig tilbake, for å fortelle at den avtalen var gått heden fordi hun hadde hadde handlet noe på nettet, var det sko? Ihvertfall var det for over tusen kroner.

Ah, trodde jeg skulle huske flere detaljer her.. Men jeg husker jeg ble sjokkert av hvordan hun hadde ødelagt enda mer for seg selv. So close!

Hun ødela alt ved å bestille bla skisko på nett. Og hun hadde ikke ski og gikk ikke på ski heller..!

Anonymous poster hash: 30fb0...393

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ødela alt ved å bestille bla skisko på nett. Og hun hadde ikke ski og gikk ikke på ski heller..!

Anonymous poster hash: 30fb0...393

Hun handla puppene på kreditt og!

Anonymous poster hash: 07cc1...894

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to kompisene i Oslo som levde og festet som grever (les: idioter). Han ene var forresten med i Paradise Hotel i forrige sesong. Var også med i "oljebarna" på vg er han tente på penger eller noe sånt.



Anonymous poster hash: d6be8...1cb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en fyr som levde som en konge, kunne bare kjøre i limousin på byen (da kunne alle se at han var storkar) og kunne lett svi av mange tusenlapper på en kveld. Det som toppet seg var når hun unge økonomidama spurte han ut om dette, og han satt der og skrøt av det, og hadde en holdning som tilsa at han prøvde å imponere henne og sjekke henne opp med hvor mye penger han kunne bruke. Not a smart move!

Ellers husker jeg godt hun dama som alltid hadde fått penger av faren sin, og aldri hadde stått på egne ben, og som kjørte kreditoravtalen sin i dass ved å kjøpe svindyre skisko ja!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med en sånn forferdelige tuppé, han som drev den sexbutikken. Han tok taxi til jobb hver dag og puttet alle pengene fra butikken i egen lumme!

Ellers så syntes jeg alltid det er trist å se godt voksne mennesker som ikke kan gjemme seg bak 'ung og dum'...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

For meg var det hun jenta som omsider greide å få ting på stell, og de fikk ordet en avtale med kreditorene. Etter 4 uker (?) kom de jo som vanlig tilbake, for å fortelle at den avtalen var gått heden fordi hun hadde hadde handlet noe på nettet, var det sko? Ihvertfall var det for over tusen kroner.

Ah, trodde jeg skulle huske flere detaljer her.. Men jeg husker jeg ble sjokkert av hvordan hun hadde ødelagt enda mer for seg selv. So close!

Hun husker jeg godt! Er det virkelig mulig? Skisko til 4000 kr?! Hun er av den typen som bare MÅ handle noe. Samme hva det er. Synes det bare var tragisk jeg. Hun levde på kreditt og pappas penger.

Dette er fra Luksusfellen SV, men husker dere Vanita? Her snakker vi blond og dum. Hadde ingen inntekter og levde på kreditt. Satt bare å ristet på hodet jeg. Den episoden burde dere se. Det er en stund tilbake.

Endret av Sunshine23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke en spesifikk person, men irriterer meg alltid over de som har hatt et titalls biler. Hva er vitsen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun husker jeg godt! Er det virkelig mulig? Skisko til 4000 kr?! Hun er av den typen som bare MÅ handle noe. Samme hva det er. Synes det bare var tragisk jeg. Hun levde på kreditt og pappas penger.

Dette er fra Luksusfellen SV, men husker dere Vanita? Her snakker vi blond og dum. Hadde ingen inntekter og levde på kreditt. Satt bare å ristet på hodet jeg. Den episoden burde dere se. Det er en stund tilbake.

Henne husker jeg!

Til dere som ikke vet hvem hun er, søk Vanita + lyxfellan:)

Anonymous poster hash: 07cc1...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meglerfrøken

Han som solgte leiligheten sin på nachspiel til en kompis.

Men det er mange minneverdige. Han som drakk så mye melk, han med tupéen...

Elsker luksusfellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uaktuelt!" Det var en dame som uansett hva økonomene foreslo så svarte hun "uaktuelt". Uaktuelt å selge bilen. Uaktuelt å kjøpe billigere utstyr til barna. Uaktuelt å handle noe brukt osv. Hun satt der og sa rett ut hun ikke trodde noe på at sko til under 1.000,- kunne holde barna tørre, og dresser burde kost minst 2.000,- for å være noe tess (og de måtte jo ha flere sett av alt må vite). Da hun ble spurt om hva hun trodde om andre foreldre som kjøpte billigere utstyr så gikk hun langt i å antyde at de ikke var like glad i barna sine som lot dem fryse. Økonomiene tok henne med til en butikk som solgte brukte merkeklær til barn, men det var visst uaktuelt det også, ja direkte ekkelt. Man kunne se at mannen ble mer og mer oppgitt, men trude ikke å ta den diskusjonen foran kamera. Til slutt så fikk de låne bil gratis av hans foreldre slik at de kunne selge sin egen. Det beste var på slutten når de skulle få premien sin, og hun helt klart forventet seg en ferie, og så fikk de et års forbruk av bleier! Hun ble skikkelig furten og sa ikke takk en gang :ler:

Vanita fra svenske Luksesfellen er jo helt fantastisk! Dagen før økonomene kom gikk hun ut og makset alle kredittkortene, for hun tenkte at de kom til å ta dem fra henne, så dette var siste sjanse :skratte:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker han som ringte gråtende til sine svigerforeldrene for å få penger så han kunne slippe å selge den dyre SUVen og kjøre en billigere bil. For en tafatt og stusselig fyr.

Anonymous poster hash: 474be...0a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller han som begynte å gråte fordi han måtte selge Play Station? Tror det var i det svenske versjonen. De hadde det så dårlig at de slet med å kjøpe mat til barna. Dette så ikke ut til å gå inn på mannen, men da de sa at han måtte selge TVen og alle spillene, nei da måtte han ut og gråte litt, for hva skulle han gjøre nå, liksom?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uaktuelt!" Det var en dame som uansett hva økonomene foreslo så svarte hun "uaktuelt". Uaktuelt å selge bilen. Uaktuelt å kjøpe billigere utstyr til barna. Uaktuelt å handle noe brukt osv. Hun satt der og sa rett ut hun ikke trodde noe på at sko til under 1.000,- kunne holde barna tørre, og dresser burde kost minst 2.000,- for å være noe tess (og de måtte jo ha flere sett av alt må vite). Da hun ble spurt om hva hun trodde om andre foreldre som kjøpte billigere utstyr så gikk hun langt i å antyde at de ikke var like glad i barna sine som lot dem fryse. Økonomiene tok henne med til en butikk som solgte brukte merkeklær til barn, men det var visst uaktuelt det også, ja direkte ekkelt. Man kunne se at mannen ble mer og mer oppgitt, men trude ikke å ta den diskusjonen foran kamera. Til slutt så fikk de låne bil gratis av hans foreldre slik at de kunne selge sin egen. Det beste var på slutten når de skulle få premien sin, og hun helt klart forventet seg en ferie, og så fikk de et års forbruk av bleier! Hun ble skikkelig furten og sa ikke takk en gang :ler:

De har episoden på viaplay! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to kompisene i Oslo som levde og festet som grever (les: idioter). Han ene var forresten med i Paradise Hotel i forrige sesong. Var også med i "oljebarna" på vg er han tente på penger eller noe sånt.

Anonymous poster hash: d6be8...1cb

De meldte seg bare på Luksusfellen på tull. De hadde nok penger og overdrev hvor mye penger de brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uaktuelt!" Det var en dame som uansett hva økonomene foreslo så svarte hun "uaktuelt". Uaktuelt å selge bilen. Uaktuelt å kjøpe billigere utstyr til barna. Uaktuelt å handle noe brukt osv. Hun satt der og sa rett ut hun ikke trodde noe på at sko til under 1.000,- kunne holde barna tørre, og dresser burde kost minst 2.000,- for å være noe tess (og de måtte jo ha flere sett av alt må vite). Da hun ble spurt om hva hun trodde om andre foreldre som kjøpte billigere utstyr så gikk hun langt i å antyde at de ikke var like glad i barna sine som lot dem fryse. Økonomiene tok henne med til en butikk som solgte brukte merkeklær til barn, men det var visst uaktuelt det også, ja direkte ekkelt. Man kunne se at mannen ble mer og mer oppgitt, men trude ikke å ta den diskusjonen foran kamera. Til slutt så fikk de låne bil gratis av hans foreldre slik at de kunne selge sin egen. Det beste var på slutten når de skulle få premien sin, og hun helt klart forventet seg en ferie, og så fikk de et års forbruk av bleier! Hun ble skikkelig furten og sa ikke takk en gang :ler:

Vanita fra svenske Luksesfellen er jo helt fantastisk! Dagen før økonomene kom gikk hun ut og makset alle kredittkortene, for hun tenkte at de kom til å ta dem fra henne, så dette var siste sjanse :skratte:

Hvilken episode var dette? Synes jeg husker den dama, men fikk nesten lyst til å se episoden igjen :fnise:

Var hun som sa at de skulle ta opp nytt lån da økonomene spurte hva hun hadde tenkt å gjøre for å få penger til å betale de i banken tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...