Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

1 time siden, LeilaS skrev:

Hun var spesiell, sa ikke hun noe om at de som kjøpte billige klær til barna var dårlige foreldre? :hakeslepp:

Ja, det husker jeg hun sa. Hun furtet veldig da økonomene tok henne med til bruktbutikk, nektet å selge bilen fordi det var under hennes verdighet. 

Ansiktet hennes dukket opp på listen over folk jeg kanskje kjenner på Facebook. Etternavnet er endret, så kanskje hun skilte seg fra han? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterte meg veldig over hun nå nylig som skyldte på NAV for alt. Hvis de ikke betalte barnehagen fikk de værsågod gi henne penger for å være hjemme med barnet. Herregud. Snakket hele tiden om hva hun hadde krav på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Ja, det husker jeg hun sa. Hun furtet veldig da økonomene tok henne med til bruktbutikk, nektet å selge bilen fordi det var under hennes verdighet. 

Ansiktet hennes dukket opp på listen over folk jeg kanskje kjenner på Facebook. Etternavnet er endret, så kanskje hun skilte seg fra han? 

Herregud, skulle ikke tro det var mulig. Men jeg får aldri glemt det trynet hennes da de fikk 1 års forbruk på bleier! :skratte:

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tatovert sprett som ble rasende for at forbruket hans hadde ødelagt så masse for seg og dama. Han ropte og slo i veggen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, rikoChett skrev:

En liten tatovert sprett som ble rasende for at forbruket hans hadde ødelagt så masse for seg og dama. Han ropte og slo i veggen.

Hvem var det? Han kan jeg ikke huske

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Hvem var det? Han kan jeg ikke huske

Husker ikke hva han het eller sesong, har ikke viaplay, men den episoden gjorde inntrykk,as.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker best ei fra den svenske versjonen. Superblond (på alle mulige måter) som ikke skjønte hvorfor hun skulle måtte ta seg en jobb, hun skulle jo bli "jacht-förseljare" og da kom hun til å tjene millioner. Hun hadde en hel kortstokk med kredittkort, for når det ene var maxet var det jo bare å skaffe seg et nytt, det var ikke noe problem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker best Monica i sesong 12 tror jeg det var. Men det er nok fordi hun bor i samme bygd som meg! Var trist å se at hun måtte selge trampolinen til datteren, og at hun til og med hadde lånt penger av datteren på 14. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Angelheart2 skrev:

Husker best ei fra den svenske versjonen. Superblond (på alle mulige måter) som ikke skjønte hvorfor hun skulle måtte ta seg en jobb, hun skulle jo bli "jacht-förseljare" og da kom hun til å tjene millioner. Hun hadde en hel kortstokk med kredittkort, for når det ene var maxet var det jo bare å skaffe seg et nytt, det var ikke noe problem.

Det er vel Vanita du mener? Dagen før økonomene kom, så shoppet hun til den store gullmedalje. Dette var siste sjans 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanita het hun, ja!

Uforglemmelig episode....nesten slik at jeg for en gang skyld håpet på at det var regissert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rikoChett skrev:

En liten tatovert sprett som ble rasende for at forbruket hans hadde ødelagt så masse for seg og dama. Han ropte og slo i veggen.

Var vel da han fikk beskjed om at bilen måtte selges :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Var vel da han fikk beskjed om at bilen måtte selges :P

Han ble vel sur fordi han mente bilen ble solgt til en alt for billig pris?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

Herregud, skulle ikke tro det var mulig. Men jeg får aldri glemt det trynet hennes da de fikk 1 års forbruk på bleier! :skratte:

 

Det var priceless! Og viste godt hvor grunnleggende liten forståelse hun hadde for økonomi. Tror rett og slett ikke hun skjønte at det var en premie av stor pengeverdi. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Topptur
7 timer siden, LeilaS skrev:

Hun var spesiell, sa ikke hun noe om at de som kjøpte billige klær til barna var dårlige foreldre? :hakeslepp:

Nokon som anar kva sesong den episoden var? Det er ho eg hugser best og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så husker jeg han som ikke jobbet og som spilte TV spill hele dagen. Kjæresten jobbet og sleit, å forsørget familien. Fikk vondt av henne. Tror det var den episoden der Hallgeir vekket han på formiddagen. "Waky waky" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker svenske Åke som spilte i rockeband og konverterte VHS til DVD. Han fikk valget mellom bilen eller familien, da han svarte "Jag vil jo inte gjøra av med min bil..."

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ankerline skrev:

Husker svenske Åke som spilte i rockeband og konverterte VHS til DVD. Han fikk valget mellom bilen eller familien, da han svarte "Jag vil jo inte gjøra av med min bil..."

Jeg tror det var den episoden TV3 beskrev som "Hon betalar allt - toppen!" (etter Maria Montazamis infamøse utsagn).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden med vera er slettet. Hun snakket mye negativt om firmaet hun jobbet i så tror de fikk episoden slettet fra nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...