Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En av episodene jeg husker best, er en av de svenske, om en fyr som het Pether (ja, med "h"). Episode 3 i sesong 22. Han hadde samboer og et åtte år gammelt barn fra et tidligere forhold.

Han var spillegal, og hadde sviktet kjæresten sin gang på gang. Spilt bort hundretusenvis av kroner. Samboeren hans måtte betale alt og forsørge han, mens han bare spilte.

Og istedenfor å legge noen av de kronene han brukte på tannlege, som han desperat trengte, så spilte han dem bort. Tennene hans sto som råtne stumper i munnen på han, jeg fikk seriøst grøssninger av å se på han. Det var så utrolig stygt. Jeg hadde satt meg i gjeld for å få reparert så fæle og ødelagte tenner, ikke spilt bort pengene! Skjønner ærlig talt ikke at kjæresten/samboeren hans orket å kysse den stygge munnen!

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Men i alle dager? Får ikke post fordi de ikke vet hvor de bor eller adressen :blink: Merkligste jeg har hørt!

Haha 😂 ikke rart de ikke har styr på økonomien, når de ikke engang vet hvor de bor! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fl0wy skrev:

Hvor kan jeg se episoden av han med TV-spillene og som levde for x-boxen?:fnise:

Du må lete gjennom sesongene og episodene da, hvis ingen husker det og kan gi deg tips om når den episoden var.

Du ser alle sesongene gratis på www.viafree.no

Kan også se flere svenske på www.viafree.se (men der funker det bare å se de siste sesongene, ikke alle, av en eller annen merkelig grunn)

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange minneverdige episoder, men disse husker jeg best. Både av den norske og svenske.

Norske:

Paret som hadde kamerat boende i kjelleren og han som var i forholdet tok opp lån i øst og vest. Da han ikke kunne ta opp mer lån, så får han foreldrene til å ta opp billån og lån på campingvogn. Hun var gravid og røykte som en svamp. Kameraten var over 40 og hadde aldri kjørt bil før, men kjøpte likevel bil.

Frank som hadde skyhøy selvtillit, ingenting var hans feil og alt var "uflaks", ingen ansvarsfølelse, ingen selvinnsikt, trodde han hadde gjeld på 500 000 men kameraten var sikker på det var 1 mill. Da klarer han å si at kameraten tok feil og hadde feil inntrykk av situasjonen :klo: Reagerte ikke da Hallgeir sa han gikk 20 000 i minus hver måned. Sa alt det de ville høre og hans tidligere sjef sa han ikke ville ansette han igjen pga han er upålitelig og mye fravær. Rotete kjærlighetsliv med 3 barn med 3 ulike damer. Hjelpes.

Han sørlendingen som ikke hadde betalt regninger på 8 år og sløste penger, men husker best da han og dama skulle på butikken. Han måtte lære seg å handle på budsjett og de skulle handle for 1000 for en uke. Han er vrang og vil ha. Vil ha dyr bacon, ville ikke ha den billigste tomatsuppa, ville ha iste for han var SÅ tørst og kunne ikke vente, ville ikke ha mat fra first price osv. Det kom på over 1000 og de måtte ta noe tilbake. Da tar han tilbake deodoranten hennes. Han var skikkelig egoistisk 🙄 Hun gikk fra han til slutt.

Han latsabben som jobbet så vidt, sov til langt på dag, spilte mye TV spill og bidro ikke en dritt med fellesutgifter. Dama måtte betale alt av husleie, strøm osv mens han sløste penger på det han ville. Hun gikk 4000 i minus pga han. Stakkars :(

Hun Vera så klart. Jeg tror det var en bortkastet uke og tviler på hun endret seg. Hun ville ikke samarbeide og sa "uaktuelt" hele tiden. DET sure trynet da hun fikk bleier, men hva hadde hun forventet med den svake innsatsen?! Hun fortjente ikke gave.

Hun som hadde lånt penger av datteren siden datteren var 14 år. Hun lånte rundt 40 000 av henne før å kjøpe et servise. Hadde ikke betalt datteren tilbake. 

Svenske:

Han som brøyt totalt sammen da han måtte selge xboxen. Xboxen var jo alt og nå hadde han ikke mye å leve for. Lurer på hva kona må ha tenkt? 

Et par som dro til USA med sønnen på 1 for å starte et nytt liv, på kreditt. De gikk fort tom for penger og måtte flytte tilbake til Sverige. De kom hjem til en HAUG med ubetalte regninger, men fortsatte som før. Kjøpte bil til sønnen og hund på kreditt da de kom hjem igjen  

Par som fikk begge en slankeoperasjon dekket, men fortsatte som før da de sløste MYE penger på junk, cola, røyk osv. Provoserende episode!

En jente som sløste mye penger og var litt diva. Nektet å selge bilen, men den ble tvangssolgt. Hun fikk en moped og da klagde hun skikkelig. Å kjøre moped ville hun ikke og det var så flaut 🙄

Vanita 😂😂😂

Endret av Christy89
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker godt han unge fra Askøy, som brukte opp hele lønnen samme dagen han fikk den. Han hadde og svindlet moren og søsteren. Prioriterte å seile i stedet for å jobbe da ekspertene prøvde å hjelpe. Endte med at han måtte ha en verge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Christy89 skrev:

Mange minneverdige episoder, men disse husker jeg best. Både av den norske og svenske.

Norske:

Paret som hadde kamerat boende i kjelleren og han som var i forholdet tok opp lån i øst og vest. Da han ikke kunne ta opp mer lån, så får han foreldrene til å ta opp billån og lån på campingvogn. Hun var gravid og røykte som en svamp. Kameraten var over 40 og hadde aldri kjørt bil før, men kjøpte likevel bil.

Frank som hadde skyhøy selvtillit, ingenting var hans feil og alt var "uflaks", ingen ansvarsfølelse, ingen selvinnsikt, trodde han hadde gjeld på 500 000 men kameraten var sikker på det var 1 mill. Da klarer han å si at kameraten tok feil og hadde feil inntrykk av situasjonen :klo: Reagerte ikke da Hallgeir sa han gikk 20 000 i minus hver måned. Sa alt det de ville høre og hans tidligere sjef sa han ikke ville ansette han igjen pga han er upålitelig og mye fravær. Rotete kjærlighetsliv med 3 barn med 3 ulike damer. Hjelpes.

Han sørlendingen som ikke hadde betalt regninger på 8 år og sløste penger, men husker best da han og dama skulle på butikken. Han måtte lære seg å handle på budsjett og de skulle handle for 1000 for en uke. Han er vrang og vil ha. Vil ha dyr bacon, ville ikke ha den billigste tomatsuppa, ville ha iste for han var SÅ tørst og kunne ikke vente, ville ikke ha mat fra first price osv. Det kom på over 1000 og de måtte ta noe tilbake. Da tar han tilbake deodoranten hennes. Han var skikkelig egoistisk 🙄 Hun gikk fra han til slutt.

Han latsabben som jobbet så vidt, sov til langt på dag, spilte mye TV spill og bidro ikke en dritt med fellesutgifter. Dama måtte betale alt av husleie, strøm osv mens han sløste penger på det han ville. Hun gikk 4000 i minus pga han. Stakkars :(

Hun Vera så klart. Jeg tror det var en bortkastet uke og tviler på hun endret seg. Hun ville ikke samarbeide og sa "uaktuelt" hele tiden. DET sure trynet da hun fikk bleier, men hva hadde hun forventet med den svake innsatsen?! Hun fortjente ikke gave.

Hun som hadde lånt penger av datteren siden datteren var 14 år. Hun lånte rundt 40 000 av henne før å kjøpe et servise. Hadde ikke betalt datteren tilbake. 

Svenske:

Han som brøyt totalt sammen da han måtte selge xboxen. Xboxen var jo alt og nå hadde han ikke mye å leve for. Lurer på hva kona må ha tenkt? 

Et par som dro til USA med sønnen på 1 for å starte et nytt liv, på kreditt. De gikk fort tom for penger og måtte flytte tilbake til Sverige. De kom hjem til en HAUG med ubetalte regninger, men fortsatte som før. Kjøpte bil til sønnen og hund på kreditt da de kom hjem igjen  

Par som fikk begge en slankeoperasjon dekket, men fortsatte som før da de sløste MYE penger på junk, cola, røyk osv. Provoserende episode!

En jente som sløste mye penger og var litt diva. Nektet å selge bilen, men den ble tvangssolgt. Hun fikk en moped og da klagde hun skikkelig. Å kjøre moped ville hun ikke og det var så flaut 🙄

Vanita 😂😂😂

Ler meg skakk over avslutningen her. Vanita trengte ikke videre forklaring, nei😂😂😂

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, nuggets skrev:

Episoden med vera er slettet. Hun snakket mye negativt om firmaet hun jobbet i så tror de fikk episoden slettet fra nettet.

Det kom jo aldri frem hvor de jobbet. Husker bare at det var klesbutikk. Det var synd at det ble slettet, for jeg tror mange nybakte mødre hadde tatt lærdom av den episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TheSara skrev:

Husker godt han unge fra Askøy, som brukte opp hele lønnen samme dagen han fikk den. Han hadde og svindlet moren og søsteren. Prioriterte å seile i stedet for å jobbe da ekspertene prøvde å hjelpe. Endte med at han måtte ha en verge.

Svindle sin egen mor og søster?? 😲

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Million skrev:

Flateby. Det er ganske langt fra Langhus :-)

My bad:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Svindle sin egen mor og søster?? 😲

Han hadde kjøpt ting i søsteren og morens navn. Endte med at søsteren anmeldte han

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TheSara skrev:

Han hadde kjøpt ting i søsteren og morens navn. Endte med at søsteren anmeldte han

Fy flate, jeg hadde klikket! Husker du hvilken sesong dette var?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Christy89 skrev:

Han sørlendingen som ikke hadde betalt regninger på 8 år og sløste penger, men husker best da han og dama skulle på butikken. Han måtte lære seg å handle på budsjett og de skulle handle for 1000 for en uke. Han er vrang og vil ha. Vil ha dyr bacon, ville ikke ha den billigste tomatsuppa, ville ha iste for han var SÅ tørst og kunne ikke vente, ville ikke ha mat fra first price osv. Det kom på over 1000 og de måtte ta noe tilbake. Da tar han tilbake deodoranten hennes. Han var skikkelig egoistisk 🙄 Hun gikk fra han til slutt.

 

Ja, han hadde jeg glemt bort :ler:  Måtte jo kjøpe iste, for han var jo tørst, må vite!

Også var det en mor og sønn som brukte masse penger på noe kosttilskudd, Herbalife muligens?  Moren nektet å gi det opp, for det var så sunt og de måtte bare ha det, men de gjorde det bra til slutt, mener jeg å huske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så husker jeg en til fra Luksusfellen Sverige. En voksen mann hadde så dårlig råd han måtte bo hjemme hos sønnen 🙈

Endret av Christy89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...