Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sesong 5 episode 4

Takk!

Anonymous poster hash: fd5f5...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lurer på det:)

Jeg vil se Wera in action. Bor de fortsatt på beste vestkant? (Lindeberg) mannen hennes virka så tålmodig.

Anonymous poster hash: 07cc1...894

Lindeberg ligger på østkanten.

Anonymous poster hash: aa1a8...acc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallgeir er morsom når han blir så engasjert og helt overgitt :fnise:

Jeg fikk jo litt vondt av hun i dagens episode, men skjønner ikke hvordan det er mulig. Utbetalt 30 000 i måneden og går 6000 i minus hver måned. Mye av pengene gikk bare til løshår, røyk, sminke osv. Skjønner enda ikke hvordan det er mulig. Brukte opp penger til sønnens førerkort gjorde hun å.

Håper uansett det går bedre med henne og hun har fått ting litt mer på stell.

Anonymous poster hash: cf597...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Tja disse husker jeg veldig godt og satt med store øyne gjennom episodene.

1. Dama som kjøpte skisko til over4000 etter ekspertene var dratt 😨😨 verste var jo at hun ikke hadde bruk for de. Snakk om å fucke det til

2. Dama som levde på kreditt og pappas penger. Tok silikon på kreditt. Vet ikke om dette var samme dama somkjøpte skisko til over 4000. Husker ikke.

3. Paret som kjøpte "drømmehuset", men "drømmehuset" var bare et stort renoverings og oppussingsprosjekt.  Han var vikar og hun på NAV, men gifte seg skulle de. Bruke skattepengene for å betale for bryllupet. Hjelpe meg

4. Melkemannen. Helt hinsides hvor mye melk han drakk!

5. Han som hadde hatt 18 biler på 2 år!

6. Kompisene fra Oslo som levde som konger. Dyre merkeklær og limousin til byen var et must. 

7. Han fra Luksusfellen Sverige. Han hadde kone og barn, men stor gjeld. Kona truet med å gå fra han. Ekspertene sa han måtte selge unna ting og da de sa han måtte selge tv spillet, så knakk han sammen. Satt seg ut på verandaen og gråt fordi han ikke kunne miste TV spillet. Men å miste kone og barn var visst ikke farlig 🙄

Endret av Snuppah00
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/4/2015 den 18.22, Kara W skrev:

"Uaktuelt!" Det var en dame som uansett hva økonomene foreslo så svarte hun "uaktuelt". Uaktuelt å selge bilen. Uaktuelt å kjøpe billigere utstyr til barna. Uaktuelt å handle noe brukt osv. Hun satt der og sa rett ut hun ikke trodde noe på at sko til under 1.000,- kunne holde barna tørre, og dresser burde kost minst 2.000,- for å være noe tess (og de måtte jo ha flere sett av alt må vite). Da hun ble spurt om hva hun trodde om andre foreldre som kjøpte billigere utstyr så gikk hun langt i å antyde at de ikke var like glad i barna sine som lot dem fryse. Økonomiene tok henne med til en butikk som solgte brukte merkeklær til barn, men det var visst uaktuelt det også, ja direkte ekkelt. Man kunne se at mannen ble mer og mer oppgitt, men trude ikke å ta den diskusjonen foran kamera. Til slutt så fikk de låne bil gratis av hans foreldre slik at de kunne selge sin egen. Det beste var på slutten når de skulle få premien sin, og hun helt klart forventet seg en ferie, og så fikk de et års forbruk av bleier! Hun ble skikkelig furten og sa ikke takk en gang :ler:

 

 

Den episoden husker jeg ikke. Fikk lyst til å se :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som hadde brukt ekstremt mye penger på "spill". Spill, kokain. Poteito-potato.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg husker best den kreative løsningen fra ekspertene der et par ble rådet til å ta opp mer lån (!!), for å gjøre om underetasjen til utleieleilighet. På den måten fikk de økte inntekter, og selv om lånet gav dem større utgifter så dekket leien det inn og de satt igjen med en økt månedsinntekt. 

Vanligvis er jo løsningene åpenbare, men denne var ikke A4.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som bodde hos foreldrene sine. Tror hun var over 30. Hun ville ikke bo i en liten leilighet, for det var for studenter. Ville ikke selge bilen siden hun ikke kunne ta kollektivt. Kjøpte seg hytte hun aldri var på.

Hun som hadde brukt opp ALLE sparepengene til sønnen. Mye av pengene skulle brukes til lappen. Han var i tenårene. Stakkars :(

En fyr fra Alta som nektet å jobbe mer enn 50%. Han ville ha mye fritid. Hadde hukommelse som en gullfisk. Hver gang Hallgeir spurte om noe, så sa han "Nei det vet jeg ikke" 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snuppah00 skrev:

Den episoden husker jeg ikke. Fikk lyst til å se :P

Det var nok en av de tidligere sesongene.  Om jeg ikke husker feil så ble økonomene tilslutt ganske oppgitt og spurte hva hun forslo at de skulle gjøre da, og hun sa at de kunne ta opp et nytt lån! :ler:   

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snuppah00 skrev:

Tja disse husker jeg veldig godt og satt med store øyne gjennom episodene.

1. Dama som kjøpte skisko til over4000 etter ekspertene var dratt 😨😨 verste var jo at hun ikke hadde bruk for de. Snakk om å fucke det til

2. Dama som levde på kreditt og pappas penger. Tok silikon på kreditt. Vet ikke om dette var samme dama somkjøpte skisko til over 4000. Husker ikke.

3. Paret som kjøpte "drømmehuset", men "drømmehuset" var bare et stort renoverings og oppussingsprosjekt.  Han var vikar og hun på NAV, men gifte seg skulle de. Bruke skattepengene for å betale for bryllupet. Hjelpe meg

4. Melkemannen. Helt hinsides hvor mye melk han drakk!

5. Han som hadde hatt 18 biler på 2 år!

6. Kompisene fra Oslo som levde som konger. Dyre merkeklær og limousin til byen var et must. 

7. Han fra Luksusfellen Sverige. Han hadde kone og barn, men stor gjeld. Kona truet med å gå fra han. Ekspertene sa han måtte selge unna ting og da de sa han måtte selge tv spillet, så knakk han sammen. Satt seg ut på verandaen og gråt fordi han ikke kunne miste TV spillet. Men å miste kone og barn var visst ikke farlig 🙄

Ha ha, han med tv-spillet husker jeg også. som om livet hans gikk i grus fordi han måtte selge spillene sine 😂

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som bodde hjemme, spiste gratis, gikk bare i t-skjorter fra jobben og fikk faren til å kjøpe sokker og truser for seg på matbutikken, og Hallgeir satte i gang en rant om at dette hang ikkje på greib, det e far hans så kjøbe SOKKAR OG TRUSER, hehe. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre Frank (Eller hva han nå het) som virket litt narsissist . Han sa alt som han trodde de ville høre, men de gjennomskuet det. Han skrøyt hemningsløst av seg selv til Cecilie og trodde hun sikkert ville bli imponert. Jeg hadde problemer med å ta han seriøst. 

Han fra Kristiansand med den grusomme tupeen. Som drev sexbutikk. Tok taxi til jobb hver dag og tok ut mye penger fra kassa på jobb. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Merker jeg må ta meg en runde med luksusfellen-maraton. Har ikke sett det på årevis! 

Er det mulig å streame det fra utlandet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil se den episoden med Vera/Wera igjen, og det fortvilte ansiktet på Hallgeir:fnise:

Hun som bare kjøpte designerklær til datteren og hun stolte ikke på at barnehageansatte var bra nok til å passe på ungen hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker helt klart best episoden med en jeg kjenner til som deltaker. Fikk nærmest sjokk da jeg så ansiktet og fikk høre at det handlet om svindel og et enormt sløseri i promoen.

Også melkemannen. Kan ikke glemme melkemannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg vil se den episoden med Vera/Wera igjen, og det fortvilte ansiktet på Hallgeir:fnise:

Hun som bare kjøpte designerklær til datteren og hun stolte ikke på at barnehageansatte var bra nok til å passe på ungen hennes. 

Hun var spesiell, sa ikke hun noe om at de som kjøpte billige klær til barna var dårlige foreldre? :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sjøgrønn skrev:

Ha ha, han med tv-spillet husker jeg også. som om livet hans gikk i grus fordi han måtte selge spillene sine 😂

 

Haha, er det mulig? Knekke sammen fordi han må selge spillene sine? :P Den episoden vil jeg se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...