Gjest Brud2005 Skrevet 23. februar 2005 #181 Del Skrevet 23. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. februar 2005 #182 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg likte også kaketopp nr. 1 best. Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #183 Del Skrevet 24. februar 2005 Liker nr to best jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 24. februar 2005 Litt på menyen i dag. - Skal på jobb i 2 timer, mulig det blir mer, får se. - Ringe menighetskontoret å få sendt skriftelig bevis på at vi skal gifte oss, slik at min kjære får sendt disse papirene til militæret. - Ringe du orgeldama, håper hun tar tlf i dag - Trene med ei venninne Finne en fastjobb jeg kan søke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. februar 2005 #185 Del Skrevet 24. februar 2005 Har lyst til å spørre konditoriet om konditorn greier å lage en topp som ligner på en av disse (1 - 2) i sånn hvit guffe. (håper dem ikke blir for iritert for at de må forandre på bestillingen :-? ) Noen som vet om / hvor jeg kan få tak i noe lignenes i norge? Ellers syns jeg denne gjesteboka med penn var nydelig, skulle bare vært i en annen farge. Kjempelekkert! Aner ikke hvor man kan finne slikt i Norge. Tror jeg likte kaketopp nr. 1 best. Veldig stilren og enkel. Men begge var fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. februar 2005 #186 Del Skrevet 24. februar 2005 Likte kaketopp nr. 1 best jeg da...men begge var flotte! De duene er jo et fint symbol, det kan jo mange ganger blir for mye hjerter kanskje!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #187 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, hei Maki ! Kjempefin bukett du har valgt. Skal du ha samme fargene ?? Kaketoppene var nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei, hei Maki ! Kjempefin bukett du har valgt. Skal du ha samme fargene ?? Kaketoppene var nydelige! Tusen takk, skal ha de samme fargene ja, men en annen orkidèe enn de der, samme familie vet ikke hva den på bilde heter men jeg skal ha Red Lips. Takk, blir spennene å se hva de på konditoriet sier når vi dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 25. februar 2005 Kirke kontoret var selvfølgelig stengt i går :-? , så får prøve igjen i dag. Skal på en fest i kveld, vet ikke helt om jeg er i hurmør til det... er så sliten liksom, men blir vel med typen ble så skuffa i går når jeg nevnte at det kunne være jeg ble hjemme. Sovner vel på soffan kl 23:00 eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 25. februar 2005 Skal på fest og på byn i kveld, har ikke lyst for fem flate øre jeg syns det å stikke på byn er bortkasta penger. VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE, hadde det vært med noen av folka i venne folken så ja. Men dette er folk jeg ikke syns er no særlig til venner lenger, kan liksom ikke stole på de. Men en kamerat av Kristian som har flytta bort skal være der, å han har lyst til å møte igjen han. Så derfor drar vi, hva gjør vi ikke for de vi elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 25. februar 2005 #191 Del Skrevet 25. februar 2005 Så derfor drar vi, hva gjør vi ikke for de vi elsker? Ja, hva gjør vi ikke....? Håper du får en grei kveld ute da. Hvis ikke er det vel ikke noe i veien for at du kan være hjemme selv om han drar ut?? Siden det er hans kompis mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #192 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, hva gjør vi ikke....? Håper du får en grei kveld ute da. Hvis ikke er det vel ikke noe i veien for at du kan være hjemme selv om han drar ut?? Siden det er hans kompis mener jeg... Vi skal vist på et sted det ikke koster noe å komme inn, det gjør det jo bedre Kjipt uten meg skjønner du tøffel jeg? neih aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #193 Del Skrevet 26. februar 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 28. februar 2005 God bedring! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 28. februar 2005 Kvelden ble ikke så ille alikevell, de er jo koselige, selvom jeg føler de ikke kan stoles på. Vi var hos dem en stund å snakket, å så dro vi ut på en kafe, :-) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #196 Del Skrevet 28. februar 2005 Da er valse valget gjort vi skal ha den i Tornerose: Once Upon A Dream, vet ikke hva den egentlig heter men er skrevet av Tchaikovsky. Syns den er så nydelig, ble så glad når jeg fant den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #197 Del Skrevet 28. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #198 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja tenk på det Maki, bare 3 månder og 3 dager igjen!! Håper du er frisk igjen, skjønte at du måtte kansellere kg-møtet på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. mars 2005 #199 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvor er du blitt av? Håper ikke du er syk enda? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 #200 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er en kjempesøt sang, maki - et godt og romantisk valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå