Olifant Skrevet 1. mars 2005 #201 Del Skrevet 1. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #202 Del Skrevet 2. mars 2005 -er du ikke på KG idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 2. mars 2005 #203 Del Skrevet 2. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #204 Del Skrevet 3. mars 2005 Tusen takk for så mange tilbake meldningen, var hyggelig å komme inn å se Er helt friskt igjen, har bare hatt det litt travet de siste dagene. Masse stress. Skal på til jobb samtale senere i dag, blir spennene å se hvordan det går. Satser på at det går bra jeg Hvorfor skulle jeg ikke få jobben Skal kose meg med dagbøkene deres i kveld tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. mars 2005 #205 Del Skrevet 3. mars 2005 hvordan har det gått på jobbsamtale da?? Vi må oppdateres vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #206 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, her slipper man ikke unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #207 Del Skrevet 3. mars 2005 Bare koselig det Veeeeeeel jeg vet ikke helt for å være ærlig 50/50 % sjangse tror det kommer en del ann på hva sjefen min sier når hu blir ringt. Jeg var veldig nervøs og klønete Men må jo satse på at det går bra, har en del jobb søknader som skal sendes ut i morra. Begynner å få litt panik nå ingen av oss har fast jobb, får vi ikke det snart blir det vanskelig å få leid leilighet før bryllupet. Å ikke søren om vi skal bo oppe på pikerommet mitt. Greit nok at da fikser pappa det til at det blir en liten leilighet med bad, stue og soverom å det er utorlig snillt og vi er kjempe heldige. Men er jo ikke drømme sitvasjonen da. Hehe en barnehage søker rengjørere og assistenter. Jeg søker på begge deler Skal ta en del dagbøker i deg, men linja vår er blitt veldig ustabil fortiden så detter ut i ny og ned og da kan det ta noen timer før jeg kommer på igjen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Teite dårlige tingeling som vi skal få ny av om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mars 2005 #208 Del Skrevet 3. mars 2005 Håper du får jobben du var på intervju på Krysser fingerene og tærne her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. mars 2005 #209 Del Skrevet 3. mars 2005 krysser for harde livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #210 Del Skrevet 3. mars 2005 *krysser fingrene jeg og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #211 Del Skrevet 4. mars 2005 Håper det ordner seg med jobb Maki, krysser fingrene for deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #212 Del Skrevet 4. mars 2005 Lykke til med jobbsøking! Nei, jeg kan tenke meg at å bo hos foreldrene ikke er noen drømmesituasjon. Hadde jeg måtte det hadde jeg nok blitt gal, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 4. mars 2005 #213 Del Skrevet 4. mars 2005 Uff, jobbsøking ja :o går mitt siste semester på skolen nå, og prøver å nyte den siste tiden som student... Skal flytte til en ganske liten plass, og der er det ikke alt for mange jobber å velge i heller, og da kan man ikke være alt for kresen i starte.. Gruer meg :-? Det eneste jeg gleder meg til, og det gleder jeg meg MYE til, er å få slippe eksamen!! Men du får bare tenke positivt, smil masse på jobbintervju og vær pågående, så kommer plutselig drømmejobben av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #214 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Maki, bare 3 mnd igjen i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #215 Del Skrevet 9. mars 2005 Whooh er litt travet her fortiden. Fikk den jobben jeg søkte på da er bare en stilling som ringevikar men blir fast på tirsdager fra slutten av april. Har i alle fall en fot innenfor i to barnehager. Skal jobbe full uke denne uka og neste uke Men må rusle ut igjen jeg. Savner å snakke med dere Ps sjærsten skal på jobb interjuv i morra *krysser fingrene* for at det går bra, får han fast jobb så får vi flytta ut ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #216 Del Skrevet 9. mars 2005 Håper det ordner seg ifht. jobb - og at dere får oppfylt drømmene om noe eget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 9. mars 2005 #217 Del Skrevet 9. mars 2005 Så bra!!!! Gratulerer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. mars 2005 #218 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg er -ende glad for at du fikk jobben...også holder jeg oppe for at kjæresten også skal få jobb! Vil nødig at dere skal flytte inn til mor vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #219 Del Skrevet 10. mars 2005 Tusen takk jenter dere er så skjønne en og en :blomst_opp: til dere allesammen I morra skal jeg prøve kjolen min igen :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg. whoooh Så da skal vi se om jeg ikke endelig skal få lagt ut et bilde. Nå skal jeg kose meg med bøkene deres jeg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #220 Del Skrevet 10. mars 2005 Lykke til med ny jobb...og lykkeønskninger til kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå