Gå til innhold

Livet med lille F og nr 2 i magen <3


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken klokke er det? Håper du oppdaterer oss kjapt etterpå! :-)

Det er kl 15.00, og etterpå skal vi rett på middag hos svigers og forhåpentligvis fortelle gode nyheter :) så i tilfelle blir det et kjapt notis om bra/ikke bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du er nervøs nå, jeg var så nervøs at jeg holdt på å besvime:p krisemaksimerte alt!

Har troen på at alt er fint!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dere er herlige :)

Vi fikk se en liten bønne som holdt hendene forran hodet og sprella litt med beina ;) hjertet dunker og alt ser fint ut! 9+1 sa legen, holder meg til 9+0 da han bare så på en kalender.. Det var en fin opplevelse, selv om knøttet ikke er så stort :) da gleder vi oss til å fortelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du er nervøs nå, jeg var så nervøs at jeg holdt på å besvime:p krisemaksimerte alt!

Har troen på at alt er fint!!:)

Kjente på den krisemaksimeringen ja :P "Håper jeg ikke bare innbiller meg at det er noe der, tenk om det er tomt?" Ellers tenkte jeg på veninna mi som bare hadde en død klump. Jeg er kjempeheldig :D åh! Gleder meg sååå til å fortelle mamma og pappa i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, for en herlig følelse :) Gratulerer!

Takker :D

Hurra! Verdens beste følelse :strix:

Ja det var herlig :D

Så fantastisk :rodmer: Blir gøy å fortelle det til foreldrene dine, du må oppdatere oss om reaksjonen :nigo:

Joda, det var mange forskjellige reaksjoner :D Skriver ned alle så jeg har til å mimre senere:

Fikk svigermor og svigerinne til å ta pulsen min(de kan si hvor jeg har vondt, ubalanse i kroppen osv ved dette), for å se om de klarte å lese at jeg er gravid. Det klarte de ikke, da de ikke har følt en gravid sin puls før :P hehe. Så vi gikk over til å spørre hva 1+1 er. Det tok laaaang tid. "Har dere gjort noe akrobatisk?" Måtte si at svaret var 3. Det var noen lange ansikter som tydelig prosesserte dette, og til slutt skjønte de det :laugh: Så det ble masse klemmer og tårene mine rant forsiktig av glede! Svigerfar var også happy for dette da.

Så facetima jeg kjæresten til svigerinna og spurte hvordan 1+1=3? Han brukte også noe tid på dette, men ble veldig glad da han gjetta riktig :)

Svogeren min snakka vi med på telefon da han var på jobb, han tok gåten med en gang og synes dette var veldig festlig da ryktene på bygda har vært 2 ganger allerede om at vi er gravid - og det er bare noen få uker siden han spurte rett ut om vi var gravide ;)

Dama hans var hjemme på morgenen sammen med tantebarnet mitt, gikk på en liten visitt der. Jeg hadde skrevet på en lapp "Hallo, tante ********* :) " og gav denne sammenbretta til tantebarnet. Hun er snart 2 år, og sleit litt med å brette opp arket mens svigerinna var veldig ivrig. Da hun omsider fikk lese hva som stod, hylte hun opp i glede og spratt på gulvet. Hun hvein rett og slett :fnise: Skal sies at hun er gravid i 20 uke selv og nok har masse hormoner som fikk utspill :laugh: Så det var gøy!

Så dro vi på hyttetur hvor jeg hadde med pakke til pappa(genser) med et kort hvor jeg skrev noe slikt som "Gratulerer med dagen. Nå har du et viktig valg: Vil du hete bestefar, morfar eller besten? Gå bort til mamma, gi henne en klem og si at hun skal bli bestemor. Hilsen septemberlarven"

Pappa brøt ut i et glis "BAKOVERSVEIS" sa han, og måtte litt klumsete be mamma komme bort til ham(som forøvrig ikke skjønte noooenting), og fikk gitt henne klem og denne beskjeden. Hun ble kjempeglad og ble helt vimsete. Liksom litt overrumplet, og etter litt klemmer måtte hun ha seg et glass rødvin! Har aldri sett henne så skrullete, satte rødvinsglasset i en skål når hun skulle tømme oppi. Ombestemte seg - oppå en tallerk skulle hun ha det. Også var skålen løs resten av kvelden for hun skulle bli MORMOR :laugh:

Tante og onkel var også der, og var kry for å få være til stede når mine foreldre fikk vite det!

Til slutt ringte jeg minste søsteren min for å fortelle. Spurte om samme regla, 1+1. "2??". Nei det er 3 måtte vi si. "Ja 1+1=3 er når folk skal ha baby" ... vi nikker annerkjennende på facetime.. hint hint.. "Ja, hva er det dere vil frem til?" sier hun og smiler. Så vi måtte nesten si rett ut at det er vi som skal ha baby da. Og for en reaksjon "Åh... Det var på tide.. Jeg har ventet SÅ lenge på dette!" nesten litt oppgitt :fnise:

Jada, så det har vært en kjekk helg med litt trillende tårer og veeeldig dårlig. Mamma har hatt meg på et sølvfat og alle har styrt for å få hytteturen til å bli så behagelig som mulig :) Kjempekvalm og utmatta. Fikk til en liten skitur hver dag da, og jeg fikk to timer med kiting første dagen! Veldig fornøyd med helga, og nå sitter jeg med en innlevering som skal leveres kl. 23.59 senest. Konsentrasjon - meld deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så koselig! :hoppe: også så bra alle ble glade for nyheten. Lykke til med oppgave :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med oppgaven og gratulerer med ultralyden! Det er så koselig å se de 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å dele nyheten med familien! :strix:

Håper innlevering av oppgaven gikk fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koslig!! :):rodmer:

Lykke til med siste innspurt på oppgaven :hoppe:

Nei så koselig! :hoppe: også så bra alle ble glade for nyheten. Lykke til med oppgave :nigo:

Lykke til med oppgaven og gratulerer med ultralyden! Det er så koselig å se de

Så koselig å dele nyheten med familien! :strix:

Håper innlevering av oppgaven gikk fint :klemmer:

Så koselig :rodmer: Ble helt rørt av alle reaksjonene :grine:

Ja det var en kjempefin helg :) Kan leve lenge på de reaksjonene! :rodmer:

Fikk levert i siste liten, måtte ha litt hjelp av kjære i slutten som selv er ingeniør ;)

I dag har jeg vært på min første svangerskapskontroll :) Litt lavt blodtrykk og noe hvite blodlegemer som kunne tyde på UVI. Så urinen ble satt til dyrking for å se om det er det da. Håååper ikke :glare: Men har jo vært ute i kulden på ski og blitt kald på ræva de siste dagene, så skulle ikke forundre meg.

Ellers veide jeg meg og fikk påskrevet det berømte helsekortet. Hun mente jeg burde ha dette med meg overalt?! I tilfelle noe skjedde meg.. Er dette vanlig?

Og helsekort...? Jeg hadde sett for meg et mer solid kort, ikke et slafsete dobbelsidig ark :fnise:

Fikk med meg den fine svangerskapsboken fra babyverden. Står noen sider til far der, så han satte seg faktisk ned for å lese litt i den mens jeg laga middag :) Var visst ikke noe matnyttig mente han, men kan være den lille verdensmesteren i han lyger litt ^^ Selv om det er mye pjatt på sidene til far, er det noen greie ting å ta med seg :)

Dere som har kjøpt nye BH-er så tidlig som dette i sv-skapet, hvor mye større størrelse valgte dere i forhold til det dere var når dere bestilte? Altså, det kan vel være lurt å ha noe å vokse i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...