Gå til innhold

Livet med lille F og nr 2 i magen <3


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Så ble det en spontanabort i uke 7. har blødd i 4 uker nå(grums de siste to ukene). Jeg følte symptomene forsvant utenom at jeg har veldig sliten. Følte jeg blødde såpass at jeg erklærte det spontanabort. 
 

så leser jeg om tvillingpar i magen, hvor man mister den ene. Altså. Jeg lever ikke i håpet egentlig, men lurer på om jeg skulle målt hcg bare for å konstatere at det går nedover? Tok en test nå for moro, som er positiv. Men tar jo lang tid før hcg kommer helt ned. 
 

gå til legen, eller bare slå det fra meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare blitt mer og mer dårlig siden jeg startet å abortere. Til slutt tok jeg kontakt med gynekolog og fikk sjekket igår. Det var noen rester igjen. Fikk tabletter til å få det ut og startet på ettermiddagen. 
 

våkna kl 05, etter mye vridning og halvvåken av lette smerter. Så kom det ut en klump på størrelse med en liten tennisball.😳 4,5 uke siden spontanaborten startet. Jeg forstår nå, hvorfor kroppen reagerte slik av å ha den der inni meg! Godt jeg fikk dette sjekka. 🙏🏻
 

Ligger her med en konstant liten rie i livmor og rygg og håper minifødselen snart er over. Godt med varmepute🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst ikke nok. Heldigvis bad jeg om en ekstra sjekk etterpå. Var mye igjen. så jeg ble innlagt på sykehus for utskrapning. Lå på en gang i 6 timer før det ble operasjon. Godt å få det unnagjort. 
 

Sov over og venter på å snakke med lege før jeg forhåpentligvis får dra. Men er veldig slakk. De målte blodtrykket mitt til 93/57 som er lavere enn jeg pleier å ha. Lurer på om det har med saken å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...