Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner med medisiner til 4.forsøk nå på onsdag :-) gruer meg og gleder meg til neste forsøk! Har fått nytt håp, men er redd de som vanlig blir knust :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi satt inn nytt fryseegg :laugh: Eller dvs vi har satt inn to egg. Vi hadde ett rør med to egg som var fryst sammen i. Det skjedde en liten misforståelse på klinikken og da ble det disse som ble tint. Vel uansett, det ene egget hadde begynt å dele seg videre før det ble satt inn så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall ett av de biter seg fast!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi satt inn nytt fryseegg :laugh: Eller dvs vi har satt inn to egg. Vi hadde ett rør med to egg som var fryst sammen i. Det skjedde en liten misforståelse på klinikken og da ble det disse som ble tint. Vel uansett, det ene egget hadde begynt å dele seg videre før det ble satt inn så nå er det bare å krysse fingrene for at iallefall ett av de biter seg fast!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Pebbles:-) Hadde du medisinert eller naturlig syklus?

Jeg har nedtelling til spraystart, 3. forsøk nå. Starter 2 dager før avlyst time til OUL fra forrige runde. Litt blandede følelser.

Har styrt/medisinert syklus, fjerde innsettingen siden mai(to fersk og to frys + et avbrutt frys), så føler jeg har gått på medisiner konstant i mange måneder.

Kjenner til blandede følelser..Hadde første forsøk gått bra (SA i uke 7) hadde det vært en baby på ca en måned her hjemme.

Endret av Pebbles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Allesammen.

Min mann har få levende sædceller, så vi har blitt henvist til IVF på rikshospitalet. Fastlegen sendte henvisning i oktober/november 2014 og vi har enda ikke hørt noe. Føler meg veldig stresset og er så vanskelig å planlegge noe som helst vedrørende sommerferien. Hvor lang tid måtte dere vente til dere ble innkalla? Og vet dere om muligheter for å utsette prøving f.eks etter sommarferien? Har veldig lyst å begynne å starte med prøverør, men føler også at vi virkelig trenger en sommerferie ettersom det har vært så mye stress med prøving og utredninger og venting..

Håper noen tar seg tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Allesammen.

Min mann har få levende sædceller, så vi har blitt henvist til IVF på rikshospitalet. Fastlegen sendte henvisning i oktober/november 2014 og vi har enda ikke hørt noe. Føler meg veldig stresset og er så vanskelig å planlegge noe som helst vedrørende sommerferien. Hvor lang tid måtte dere vente til dere ble innkalla? Og vet dere om muligheter for å utsette prøving f.eks etter sommarferien? Har veldig lyst å begynne å starte med prøverør, men føler også at vi virkelig trenger en sommerferie ettersom det har vært så mye stress med prøving og utredninger og venting..

Håper noen tar seg tid til å svare.

Jeg synes dere burde ha fått et brev om ca når de forventer å kalle dere inn. Jeg ville ringt o

g sjekket at henvisningen har kommet fram, og hvor dere ligger i løpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Allesammen.

Min mann har få levende sædceller, så vi har blitt henvist til IVF på rikshospitalet. Fastlegen sendte henvisning i oktober/november 2014 og vi har enda ikke hørt noe. Føler meg veldig stresset og er så vanskelig å planlegge noe som helst vedrørende sommerferien. Hvor lang tid måtte dere vente til dere ble innkalla? Og vet dere om muligheter for å utsette prøving f.eks etter sommarferien? Har veldig lyst å begynne å starte med prøverør, men føler også at vi virkelig trenger en sommerferie ettersom det har vært så mye stress med prøving og utredninger og venting..

Håper noen tar seg tid til å svare.

Legen min sendte henvisning i juni og vi fikk innkalling i august. Skal til haugesund da.

Anonymous poster hash: 38c7b...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test :) håper egget klamrer seg fast og utvikler seg til november

Gratulerer så mye!!! Er en så ubeskrivelig god følelse det der etter at man har vært prøver så lenge.

Krysser fingrene for novemberbarn til oss begge :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test :) håper egget klamrer seg fast og utvikler seg til november

Strålende Pebbles:-):-) Ønsker dere masse lykke til, og håper du klarer å kose deg nå helt fra start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test :) håper egget klamrer seg fast og utvikler seg til november

Gratulerer!😃

Jeg var til UL for å se på eggstokkene i dag og endelig har medisinen funger slik at jeg har mange fine eggposer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test :) håper egget klamrer seg fast og utvikler seg til november

Gratulerer! :-D

Anonymous poster hash: 38c7b...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test :) håper egget klamrer seg fast og utvikler seg til november

Grattis👏 vi krysser fingrene.min findus klamrer seg enda på plass,så vi alle håper på novemberlykke😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2,5 uke på synareala unnagjort. Ingen bivirkninger foruten tretthet. En uke til start på gonal f. Hadde dere som har tatt det bivirkninger av det? Spent siden vi skal på ferie i påska....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk 8 egg 😃 i morgen får jeg vite hvor mange som er befruktet😁

Så bra! Blir spennende :-D Jeg krysser fingrene for mange befruktede egg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Blir spennende :-D Jeg krysser fingrene for mange befruktede egg :-)

Kjenner jeg nesten ikke tørr å håpe, det er 4.forsøket og det har aldri gått så bra som nå :-P

Går bare å venter på at noe skal gå galt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg nesten ikke tørr å håpe, det er 4.forsøket og det har aldri gått så bra som nå :-P

Går bare å venter på at noe skal gå galt🙈

Kanskje alle gode ting er fire for deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...