Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt ruger :)

Etter noen dager syns jeg Lutinusen er noe skikkelig griseri, men bare å bli vant til det for blir det positiv test skal jeg gå på det i åtte uker til (brukte det på ferskforsøkene også, men er nesten som man glemmer for hver gang hvordan det er...)

På tidligere forsøk har jeg ikke fått lutinus, men noe annet. Lutinusen er det verste jeg har brukt! Må til tider ha på bind.

Lykke til! Gru/gleder meg til å ta test neste torsdag her 🙈

Endret av a9r1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tidligere forsøk har jeg ikke fått lutinus, men noe annet. Lutinusen er det verste jeg har brukt! Må til tider ha på bind.

Lykke til! Gru/gleder meg til å ta test neste torsdag her 🙈

Synes også lutinus er no herk😁 sov og gikk med truseinnlegg døgnet rundt.nå må jeg også bruke det i 12 uke hvis embryoet fester seg,og da tenker jeg det er belønning for strevet.ul på mandag og forhåpentligvis innsett i slutten av neste uke/begynnelsen av uka etter.satse på at tiningen går bra og kroppen min vil ta i mot.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Da er jeg nettopp ferdig med å lese hele 2014 tråden, så kjenner meg spent til å joine selv.

Jeg er på sprøytedag 6, kort protokoll og skal ha UL i morgen for å sjekke foliklene. Dette er vårt første IVF. Og er spent!

Bak oss har vi 39 prøveperioder siden januar 2012. Har hatt lapraskopi og hysterektomi i desember 14. Håper ivf er veien for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi igang med 2 fryseforsøk til mandag. Krysser virkelig fingrene for at det sitter denne gangen, begynner å miste motet totalt :( Jeg skal gå på Ovitrelle sprøyter underveis.

Er det noen som vet om noen som har blitt gravid (og ikke mistet) på fryseforsøk egentlig? Gynekologen på fertilitetsklinikken sa det var dobbelt så stor tjanse for at egget fester seg med ferskforsøk vrs fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver25 ble gravid på fryseforsøk etter flere mislykkede ferskforsøk senest i romjula, i alle fall - du kan jo snuse innom 2014-tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter å venter på UL av foliklene.. Trodde ikke jeg var så nervøs.. Men hele kroppen er anspent. Ikke redd for UL, men redd for negativ tilbakemelding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det egguttak i morgen! Er så spent at jeg vil spy!

Masse lykke til! Det går veldig fint for de fleste:-)

Jeg har fått papirer til langt regime, så det er lenge til det blir noe action her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver25 ble gravid på fryseforsøk etter flere mislykkede ferskforsøk senest i romjula, i alle fall - du kan jo snuse innom 2014-tråden :)

Ei jeg kjenne som fikk begge barna sine på fryseforsøk,så det går ☺️

Herlig! :) Jeg er så motløs om dagen at jeg har mistet håpet om at det ordner seg så det var bra å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :) Jeg er så motløs om dagen at jeg har mistet håpet om at det ordner seg så det var bra å høre!

Jeg skal forhåpentligvis sette inn fryseforsøk neste uke *krysse fingrene*

Vi må bare holde på motet☺️

Endret av Tingelling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har mistet alt jeg hadde av mot :-/ det stikker neders i magen og ser andre har tatt tester flere dager før forventet mens og fått positiv...

Jeg testet i dag mårres ( skal teste på torsdag) og den var negativ. Føler også at jeg har for lite symptomer 😕 dette er det 3.forsøket så kjenner at jeg har gidd opp litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

a9r1, håper det bare er tidlig enda! Vet hvor nervepirrende de siste dagene er, og hvor kjipt det er når man har tegn til at ikke noe har skjedd. Vi planlegger forsøk nr 3 nå i vår, men det er ikke det siste om det ikke går. For meg er det for mange som klarer det på nr. 4-5-6 til at jeg vil kaste inn håndkleet etter 3. Men hvis det blir negativt, få samtale med din behandler som kan hjelpe deg med råd og vurdering av sjanser ved fortsatt behandling. Vi har lov til.å gi oss når vi vil, men det er ingenting magisk med tallet 3, det er bare der helsevesenet ikke tar seg råd til å sponse videre behandling. Krysser fingrene for at dette forsøket likevel kan ha gitt resultater:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

a9r1, håper det bare er tidlig enda! Vet hvor nervepirrende de siste dagene er, og hvor kjipt det er når man har tegn til at ikke noe har skjedd. Vi planlegger forsøk nr 3 nå i vår, men det er ikke det siste om det ikke går. For meg er det for mange som klarer det på nr. 4-5-6 til at jeg vil kaste inn håndkleet etter 3. Men hvis det blir negativt, få samtale med din behandler som kan hjelpe deg med råd og vurdering av sjanser ved fortsatt behandling. Vi har lov til.å gi oss når vi vil, men det er ingenting magisk med tallet 3, det er bare der helsevesenet ikke tar seg råd til å sponse videre behandling. Krysser fingrene for at dette forsøket likevel kan ha gitt resultater:-)

Tusen takk for oppmuntring 💕 får se på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

a9r1, håper det bare er tidlig enda! Vet hvor nervepirrende de siste dagene er, og hvor kjipt det er når man har tegn til at ikke noe har skjedd. Vi planlegger forsøk nr 3 nå i vår, men det er ikke det siste om det ikke går. For meg er det for mange som klarer det på nr. 4-5-6 til at jeg vil kaste inn håndkleet etter 3. Men hvis det blir negativt, få samtale med din behandler som kan hjelpe deg med råd og vurdering av sjanser ved fortsatt behandling. Vi har lov til.å gi oss når vi vil, men det er ingenting magisk med tallet 3, det er bare der helsevesenet ikke tar seg råd til å sponse videre behandling. Krysser fingrene for at dette forsøket likevel kan ha gitt resultater:-)

Tusen takk for oppmuntring 💕 får se på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen i hus 😢 lykke til til alle dere andre 💕

Så leit:-( Da er det lov å gråte og rase, og så prøve å samle seg om en vei videre, med eller uten mer behandling. Håper behandleren deres kan gi dere gode råd på veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånej, det var trist a9r1! :klem:

Egguttak idag gikk greit. Fikk ut 6 egg. Insett fredag om vi får klaff på utviklingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...