Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ser hun har pusset opp kontoret sitt på instagram. Tar meg mest i å lure på hvorfor hun har kontor og hva hun bruker det til. 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sol79 skrev:

Ser hun har pusset opp kontoret sitt på instagram. Tar meg mest i å lure på hvorfor hun har kontor og hva hun bruker det til. 😂

Det står at hun har malt kontoret, men ser jo bare pulten. Eller har hun malt kontoret svart? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sol79 skrev:

Jeg har så lyst til å spørre hvorfor hun har kontor, men da blokker hun meg vel uansett.  😃

Alle kan vel ha ett kontor.. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sol79 skrev:

Jeg har så lyst til å spørre hvorfor hun har kontor, men da blokker hun meg vel uansett.  😃

Ganske vanlig å ha kontor da, betyr ikke at man må jobbe der for å kunne ha det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lulu21 skrev:

Grusomme farger på veskene da! Glad i neon ser du ut som. 

Både hun og nåværende kone er ganske lik i smak. Det virker nesten som om de konkurrerer om å legge ut flest mulig fargesterke boy på Instagram😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kone #3 også veldig glad i Chanel-vesker i ekstreme neonfarger? Litt andre typer, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎24‎.‎01‎.‎2016 at 0.02, Bootybuilder skrev:

Ganske vanlig å ha kontor da, betyr ikke at man må jobbe der for å kunne ha det.

Tror ikke jeg kjenner noen uten jobb som har kontor, men mye mulig det. Lurer likevel på hva hun bruker det til.

Ang kone nr 2 i London så har jo ikke alle de veskene, men hun tar bilder av seg selv når hun prøver de i butikken. Enig i at fargene er så grusomme. Så det var noen som hadde kommentert på Louise Angelicas salgsinstagram, tagget en venninne og skrevet noe sånt som "mye bra her, men grusomme farger". Da kommenterte LA tilbake at hun var ikke lite frekk.

Endret av Sol79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sol79 skrev:

Tror ikke jeg kjenner noen uten jobb som har kontor, men mye mulig det. Lurer likevel på hva hun bruker det til.

Ang kone nr 2 i London så har jo ikke alle de veskene, men hun tar bilder av seg selv når hun prøver de i butikken. Enig i at fargene er så grusomme. Så det var noen som hadde kommentert på Louise Angelicas salgsinstagram, tagget en venninne og skrevet noe sånt som "mye bra her, men grusomme farger". Da kommenterte LA tilbake at hun var ikke lite frekk.

Akkurat det er jo ganske forståelig? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Speedmaster skrev:

Akkurat det er jo ganske forståelig? 

Selvfølgelig, men var ikke det som var poenget i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sol79 skrev:

Vi har kontor.. Der gjøres lekser,ordner med regninger og forskjellige ting. Å jeg har ikke noe jobb som har med kontor å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
Den 26.1.2016 at 7.32, Sol79 skrev:

Når hun skriver kontor så mener hun sikkert mer "rommet hvor macen står og hvor man kan sette seg ned å betale regninger osv". Tror ikke hun mener bokstavelig at det er et kontor som på en arbeidsplass..  Når jeg bodde hjemme hadde vi også et rom som fungerte som gjesterom/datarom, der var det et stort bord/pult med PC og plass til å sitte å gjøre lekser osv i fred og ro fra de andre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, emilythorne skrev:

Er det "hint hint" til John Arne på snapchat nå eller? 

Mange som ikke har Snapchat: det hadde hjulpet om du hadde skrevet mer utfyllende om hva det er du har sett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Speedmaster skrev:

Mange som ikke har Snapchat: det hadde hjulpet om du hadde skrevet mer utfyllende om hva det er du har sett.

Hun har lagt ut snaps fra Høyer Egertorget av YSL-vesker og skriver at hun har funnet "drømmevesken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man bruke denne informasjonen til, egentlig?

Endret av Cornucopia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...