Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Me-time? Når du har 24-timer i døgnet uten hverken mann til stede eller barn....så har en vel me-time hele tiden? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på dama til Riise her om dagen. Det har jo vært mye snakk om vennetjenester og relasjoner innad i miljøet for journalister/bloggere etc. Stusset litt på at JAR tok med seg Live til butikken Kouture. En av eierne er gode venner av paret og det er tydelig at JAR ønsket litt gratisreklame for denne butikken da de viste tydelig hvilken butikk de handlet i. Er det innafor? Noen andre som reagerte?

Jeg reagerte også på det- Skjult reklame for venneparet til John arne riise og louise a.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

Herregud. Enda en gang sier hun at hun skal begynne å blogge igjen (les: igår på snap) mens det ikke skjer! Hun sier det gang på gang, likegreit å legge ned hele bloggen da. Og det immunforsvaret hennes ligner ikke grisen, å være så mye syk. Da hadde jeg gått til legen og fått det sjekket! Ikke normalt å være så mye syk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Og noe av det verste er at man blir fullstendig avhengig av mannen økonomisk. Ikke bare kan man se fremover mot en tid som minstepensjonist, men man må også holde ut i forholdet selv om mannen er utro, slem, fullstendig fraværende og så videre. For man har ikke økonomi til å flytte for seg selv med barna uten å synke dramatisk i levestandard. Jeg vet dessverre om flere som lever i dårlige forhold fordi de har gjort seg fullstendig avhengige av mannens økonomi.

Men LAR kommer vel til å leve godt selv om de skilles, ekskone nr 2 lever jo hvert fall herrens glade dager på JARs regning.

Enig!

Damer som LAR irriterer vettet av meg. Ja, jeg er sikkert en sjalu, gammal kjerring, men at noen skulle ønske å ha et så meningsløst liv er forbi min fatteevne. Bare sulle rundt hele dagene og fikse på utseendet sitt. Ikke ha en eneste jobb eller utdanning å slå i bordet med. Hun bare eksisterer liksom, i skyggen av mannen. At noen ønsker det i 2015!

Hun kommer nok til å ha det ok selv om det blir slutt dessverre, på pengefronten. De fleste andre jenter som går i "jeg er hjemme, mens mannen jobber"-fella går det sjeldent så bra med. Mange blir værende til tross for utroskap, vold osv, fordi det er han som har alle pengene og makta. Lite selvstendige damer det der.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde man måtte være en ihuga blogger med masse oppdateringer for å være med på tv-serien bloggerne. Blogger mannen hennes en del da? Jeg gidder ikke sjekke for å være helt ærlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke de lager en egen serie om dem, isteden for å la de være med på bloggerne. Skjønner de skal være et stort trekkplaster, men.. Blogge gjør jo ihvertfall ikke hun. Han er vel kanskje litt mer ivirig. Men hun har vel ikke noe å blogge om, kanskje..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun skal være med på Bloggerne bør hun ikke blogge litt mer aktivt da? Siste oppdateringen som jeg så i går var i september, og nå filmer de?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rart hun er i Oslo egentlig? Kunne de ikke leidd en leilighet i India og prøvd å levd et "normalt liv", istedet for å sitte under dyna og se Netflix i flere mnd. Merkelig. De har vel sikkert en grunn til h proff de har valgt å gjøre slik. Kanskje er hun gravid??! Og vil være hjemme? Spekulasjon though.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hva de gjør og hvorfor er ikke vår sak og det burde vi ikke spekulere i ... egentlig. Jeg mener vi får diskutere bloggen hennes her eller manglende blogging siden hun skal være med på Bloggerne. Et program som er helt håpløst i mine øyne. Det blir rosablogging på film... i grunn ganske så latterlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at JAR har flydd til Norge for å hente LAR til India igjen. Merkelig at hun ikke kan fly uten han, men det kan like godt være han som vil det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at JAR har flydd til Norge for å hente LAR til India igjen. Merkelig at hun ikke kan fly uten han, men det kan like godt være han som vil det.

Hun snappet også at hun ikke hadde lyst til å reise tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...