Gjest Ljhh Skrevet 11. august 2015 #141 Del Skrevet 11. august 2015 når du skryter masse av en person på dette forumet så er du automatisk i slekt,mann eller kone Ja skjønner dette her.. Må for all del ikke snakke positivt om NOEN 👏🏻😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #142 Del Skrevet 11. august 2015 Ja skjønner dette her.. Må for all del ikke snakke positivt om NOEN Jo da, vi skal snakke positivt om folk når de gjør noe positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 11. august 2015 #143 Del Skrevet 11. august 2015 Jo da, vi skal snakke positivt om folk når de gjør noe positivt. Gjør da ikke noe gale -ei heller ulovlig? (Annet enn å kalle seg blogger og aldri (sjelden) publiserer noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 22. august 2015 #144 Del Skrevet 22. august 2015 Hun snapper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 26. august 2015 #145 Del Skrevet 26. august 2015 Ser på instagram at det har vært en viss familiegjenforening i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 26. august 2015 #146 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Ser på instagram at det har vært en viss familiegjenforening i går. Ser man det! Får håpe det er starten på en fredligere atmosfære i den familien. Men bemerker meg at verken JAR eller fru nr. 3 har skrevet noe om dette eller følt bebov for å komme med stikk til motparten. Kun eksfru nr 2 som har skrevet på instagram red: omformulering Endret 26. august 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 26. august 2015 #147 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg mener. Visse ting legger man, som voksen, ikke ut på instagram. Som f.eks. "Jeg er nervøs/bekymret fordi at barna er ute sammen med faren sin". Hvorpå folk hun ikke kjenner er velkomne til å bashe i vei. JAR har faktisk ikke kommet med sin side av saken. Ja, mora hans har slengt med leppa, men det er da ikke han som styrer henne. Come on. Maria stiller seg selv i et utrolig dårlig lys ved å gjøre det på den måten. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. august 2015 #148 Del Skrevet 26. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon av barn samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 26. august 2015 #149 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg mener. Visse ting legger man, som voksen, ikke ut på instagram. Som f.eks. "Jeg er nervøs/bekymret fordi at barna er ute sammen med faren sin". Hvorpå folk hun ikke kjenner er velkomne til å bashe i vei. JAR har faktisk ikke kommet med sin side av saken. Ja, mora hans har slengt med leppa, men det er da ikke han som styrer henne. Come on. Maria stiller seg selv i et utrolig dårlig lys ved å gjøre det på den måten. Når man klarer å fremstille seg selv verre enn JAR og LA, så er det noe riv ruskende galt. Hun kone nr 2 virker ikke god for fem flate øre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 26. august 2015 #150 Del Skrevet 26. august 2015 Nå blir de en del av bloggerne også😊 morro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. august 2015 #151 Del Skrevet 27. august 2015 Gleder meg til å la de to få sjansen til å gi meg et annet inntrykk av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. august 2015 #152 Del Skrevet 27. august 2015 Nå blir de en del av bloggerne også morro!! Tv-programmet? Da vet jeg i så fall hva jeg skal styre unna på TV fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. august 2015 #153 Del Skrevet 27. august 2015 Tråden er ryddet for diskusjon av barn og spekulasjoner samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #154 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Nå blir de en del av bloggerne også morro!! Gøy og leve, Riise på TV, bli med å heie, Arne Scheie.... (Si det med rusten Jørn Hoel Røst). Endret 27. august 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. august 2015 #155 Del Skrevet 27. august 2015 Gøy og leve, Riise på TV, bli med å heie, Arne Scheie.... (Si det med rusten Jørn Hoel Røst). Åååå.... "Nå er det VM, skru på TV..." Har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #156 Del Skrevet 27. august 2015 Åååå.... "Nå er det VM, skru på TV..." Har jeg rett? Ja, det er den der fotballsangen som fikk en alternativ tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 27. august 2015 #157 Del Skrevet 27. august 2015 Ingen som tenker på sammenhengen mellom om å bli fulgt av kameraer og ha samvær....? Det er ikke slik at en mor bare kan nekte samvær, om det skjer kan man ta dette til retten. Når avkom bor i et annet land må man ofre litt selv og f eks reise dit barna er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. august 2015 #158 Del Skrevet 27. august 2015 Åå, forsent ute så fikk ikke sett svaret mitt. Kan den som svarte, skrive det til meg privat? Jeg er farlig nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. august 2015 #159 Del Skrevet 27. august 2015 Ingen som tenker på sammenhengen mellom om å bli fulgt av kameraer og ha samvær....? Det er ikke slik at en mor bare kan nekte samvær, om det skjer kan man ta dette til retten. Når avkom bor i et annet land må man ofre litt selv og f eks reise dit barna er. Det har visst vært noe greier der, hun har vært vanskelig og han har vært vanskelig. Vet LAR har kommentert at de gjerne vil det siste året, men det er noen som har satt en stopper..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 1. september 2015 #160 Del Skrevet 1. september 2015 Så Rise og Louise på Senkveld... duckface much Snart ser alle de kliss like ut alle sammen med restylande overalt. Carina, Louise, og hele den gjengen der med C kjendiser. Beklager, jeg klarte ikke å la være å kommentere det. Det er jo ikke fint skjønner ingen at "less is more" lenger? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg