Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forventer at mennesker som kjenner meg respektere meg! Ja definetivt!

Vi var ikke de nermeste vennene.. Men bedre meg vell, enn må kunne klare holde seg for god til og gå etter andre som er i forhold.

Så mange single der ute som enn kan spre bena sine til... Bevares!

Jeg sier ikke at jeg unnskylder noen av den parten.. Men til tross dette.. Så fikk de begge høre det! Om det så er der siste jeg skulle gjøre så var det og få sakt mitt!

Kunne vel heller ønsket og sparket litt og kjørt over ho et par km

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

Ingentig så sexy som utroskap, og lykken var å ikke bli tatt, sa en Haitisk prinsesse engang.

Slutt fokuser på elskerinnen hans, og ta for deg ditt eget liv. Mannen din som er den som har ødelagt deres forhold.

Bli ferdig med dette, gå videre og finn lykken, igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som så gjerne vil gi mesteparten av skylden til "den andre kvinnen" kan dere ikke være så snille å gå i tråden hvor det er en MANN som spør hvordan han kan kapre ei dame som er gift? Så kan dere fortelle han hvor urimelig etc han er - i stedenfor å ødelegge denne tråden fullstendig. I den tråden uttrykkes det nemlig ganske mye forståelse for denne mannens ønske, noe som vel ikke er rimelig all den tid "den andre kvinnen" konsekvent skal henges.

Skjønner godt at TS ikke svarer mer, i tillegg til at hun antakelig har helt andre utfordringer enn å sitte på kg.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener damen har sikkert ikke sett deg en gang. Hvorfor skulle hun respektere kjærlighetslivet ditt som ikke angår henne i det hele tatt. Altså det er forskjell på å respektere folk generelt og å bry seg om seres kjærlighetsliv. Hjerter blir knust hele tiden.

Og hvem bryr seg om man ikke har sett ho en gang!

Enn burde bevare litt selvrespekt og la andre sine parter ligge!

Ersj...

Ganske kvalmt og tenke at slike løse tøser tar restene mine.

Sier jo litt hvor desperate de må være!

Min definisjon på respekt: enn må kunne respektere hverandre, om ikke mulig så vær i det minste høflig!

Og nå det er sakt så har jeg desverre ikke godt og si som vanlig om slike folk.. De kan brenne så langt i helvete.

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som så gjerne vil gi mesteparten av skylden til "den andre kvinnen" kan dere ikke være så snille å gå i tråden hvor det er en MANN som spør hvordan han kan kapre ei dame som er gift? Så kan dere fortelle han hvor urimelig etc han er - i stedenfor å ødelegge denne tråden fullstendig. I den tråden uttrykkes det nemlig ganske mye forståelse for denne mannens ønske, noe som vel ikke er rimelig all den tid "den andre kvinnen" konsekvent skal henges.

Skjønner godt at TS ikke svarer mer, i tillegg til at hun antakelig har helt andre utfordringer enn å sitte på kg.....

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig vet du.. Så selv en bedratt og forsmådd kvinne kan fint ha kapasitet til å ta utroskapen ut over han som fortjener det mest, nemlig mannen. Og samtidig ha tanker om "den andre kvinnen" pg hennes taperaktige måte å leve og handle på.

Anonymous poster hash: 41a67...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart gå og ta deg en stor og fin bolle. Du har jabbet avgårde over gud vet hvor mange sider. Legg debatten DØD.

Anonymous poster hash: 212c6...03b

sorry da. Må være lov å ha egne meninger.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig vet du.. Så selv en bedratt og forsmådd kvinne kan fint ha kapasitet til å ta utroskapen ut over han som fortjener det mest, nemlig mannen. Og samtidig ha tanker om "den andre kvinnen" pg hennes taperaktige måte å leve og handle på.

Anonymous poster hash: 41a67...291

Nå er det strengt tatt den forsmådde som har tapt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det strengt tatt den forsmådde som har tapt

Feil! Hun har vunnet!!! For hun har nå selv valget om hun vil ha slik søppel i levet sitt. En stor forbedring fra å bli ført bak lyset, og å ha mann som er så svak og patetisk at han faller for enhver som ville funnet på å spre bena..

Anonymous poster hash: 41a67...291

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil! Hun har vunnet!!! For hun har nå selv valget om hun vil ha slik søppel i levet sitt. En stor forbedring fra å bli ført bak lyset, og å ha mann som er så svak og patetisk at han faller for enhver som ville funnet på å spre bena..

Anonymous poster hash: 41a67...291

Ja spørs hvordan man ser det. Jeg hadde ikke følt meg som en vinner om hjertet mitt hadde blitt så til de grader knust av mannen jeg trodde elsket meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange single der ute som enn kan spre bena sine til... Bevares!

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

Åh, STOPP å omtale andre kvinners sexliv som "spre beina", da.

Tipper du har spredd beina dine mange ganger du også.

Anonymous poster hash: d2753...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spørs hvordan man ser det. Jeg hadde ikke følt meg som en vinner om hjertet mitt hadde blitt så til de grader knust av mannen jeg trodde elsket meg

Selvfølgelig et det en knusende opplevelse. Men om man ser litt lenger enn nesen rekker, så ser man at man kommer ut på topp. Hodet hevet, man har jo ikke vært den som har sunket så dypt. Og sjansen til å få seg en ordentlig mann!

Anonymous poster hash: 41a67...291

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig et det en knusende opplevelse. Men om man ser litt lenger enn nesen rekker, så ser man at man kommer ut på topp. Hodet hevet, man har jo ikke vært den som har sunket så dypt. Og sjansen til å få seg en ordentlig mann!

Anonymous poster hash: 41a67...291

Er ikke alltid de som har blitt dårlig behandlet som alltid kommer best ut av det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig vet du.. Så selv en bedratt og forsmådd kvinne kan fint ha kapasitet til å ta utroskapen ut over han som fortjener det mest, nemlig mannen. Og samtidig ha tanker om "den andre kvinnen" pg hennes taperaktige måte å leve og handle på.

Anonymous poster hash: 41a67...291

hæ??

hvilke to tanker da? At en kvinne som innleder et forhold til en gift mann er mye værre enn en mann som innleder et forhold til en gift kvinne?

For det er nemlig poenget her, for i den andre tråden er det så langt ingen som har snakket om denne mannen som ønsker å ødelegge et ekteskap for en taper/ond/dårlig selvtillit eller at han lever og handler på en taperaktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ??

hvilke to tanker da? At en kvinne som innleder et forhold til en gift mann er mye værre enn en mann som innleder et forhold til en gift kvinne?

For det er nemlig poenget her, for i den andre tråden er det så langt ingen som har snakket om denne mannen som ønsker å ødelegge et ekteskap for en taper/ond/dårlig selvtillit eller at han lever og handler på en taperaktig måte.

Enig at det er en klart mange som har dobbelmoral når hva som er greit hvis kjønnene byttes om, men den falske taper tosken i den andre tråden har fått noen negative kommentarer.

Anonymous poster hash: 0f57a...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ??

hvilke to tanker da? At en kvinne som innleder et forhold til en gift mann er mye værre enn en mann som innleder et forhold til en gift kvinne?

For det er nemlig poenget her, for i den andre tråden er det så langt ingen som har snakket om denne mannen som ønsker å ødelegge et ekteskap for en taper/ond/dårlig selvtillit eller at han lever og handler på en taperaktig måte.

Nå snur du bevist det hele på hodet.

Ingen har unnskyldt mannen.

Ingen har sagt noe annet enn ay mannen er 100% ansvarlig.

Men ingenting av det strider mot at elskerinnen OGSÅ har oppført seg umoralsk og dårlig.

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå snur du bevist det hele på hodet.

Ingen har unnskyldt mannen.

Ingen har sagt noe annet enn ay mannen er 100% ansvarlig.

Men ingenting av det strider mot at elskerinnen OGSÅ har oppført seg umoralsk og dårlig.

Anonymous poster hash: eab92...601

For noen tar det litt lenger tid og få inn 🙊

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snur du bevist det hele på hodet.

Ingen har unnskyldt mannen.

Ingen har sagt noe annet enn ay mannen er 100% ansvarlig.

Men ingenting av det strider mot at elskerinnen OGSÅ har oppført seg umoralsk og dårlig.

Anonymous poster hash: eab92...601

Nettopp. Det er absolutt ingen som har forsvart den tosken av en mann, men det fratar fortsatt ikke elskerinnen et medanansvar. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. :roll:

Anonymous poster hash: 1b805...77e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det er absolutt ingen som har forsvart den tosken av en mann, men det fratar fortsatt ikke elskerinnen et medanansvar. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. :roll:

Anonymous poster hash: 1b805...77e

Nå påpekte jeg diskrepansen mellom det som sies om "den andre kvinnen" i denne tråden, og det som sies til mannen i den andre tråden som gjerne vil bryte opp et ekteskap. Her er det ikke måte på negative karakteristikker om henne/kvinner generelt som har et forhold til en gift mann, samtidig som det er langt mindre spying av eder og galle overfor den gifte mannen.

I den andre tråden er det svært langt mellom innleggene som er så nedlatende mot hans ønsker og med så negative karakteristikker om han som person som en del greier å vrenge ut av seg om "den andre kvinnen" i denne og lignende tråder.

Det var poenget, jeg har hittil ikke sagt noe om hva jeg mener om skyldfordeling - jeg påpeker kun det dobbeltmoralen som ligger i hvordan hhv "den andre kvinnen" og "den andre mannen" omtales på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette et jo egentlig veldig enkelt. Jeg kommer i en situasjon hvor jeg har mulighet til å gjøre et annet menneske sitt liv bedre eller verre. Kanskje noen blir plaget på åpen gate. Kanskje noen får helseproblemer og trenger at noen ringe etter ambulanse. Kanskje personen foran deg i køen på Rimi mangler 10 kr for p betale for varene sine. Jeg hjelper!!! For jeg er et medmenneske! Neste gang er det kanskje jeg som trenger hjelp! Jeg har ikke lovet disse menneskene noe. Jeg får ingen medalje for å hjelpe. Men noen ting er bare nedfelt i oss mennesker. At vi skal være til for hverandre.

Når dette brytes av mennesker som kynisk bedyrer at " jeg har aldri lovet den og den noen ting", da mener jeg vi har tapt! Da tenker jeg at det ikke er rart det blir krig eller at mennesker dreper hverandre. Hvis det er slik at man kun trenger å stå til andsvar for sine handlinger mot dem som står en nærmest. Jeg tror selv Hitler var en ganske så likandes kar, mot dem at så som sine nærmeste..

Ts, du virker sterk og flott! Lykke til!

Anonymous poster hash: 41a67...291

Veldig godt sagt.

Ja, både Hitler, Lenin, Stalin, Saddam og andre sjarmører var nok snille mot sine nærmeste. De "så bare ikke poenget" med å være snill med andre, for "det var jo ikke deres sak".

"Jeg har aldri lovet den og den noen ting" er grunn nr 1 til at jeg kutter ut venner, av begge kjønn. Vil rett og slett ikke ha folk i livet mitt som ikke bryr seg om andre mennesker.

Anonymous poster hash: 0dc31...506

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...