Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du så bitter da?

Langt i fra bitter. Jeg bare utrykker bekymring for din manglende empati fot mennesker rundt deg.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt i fra bitter. Jeg bare utrykker bekymring for din manglende empati fot mennesker rundt deg.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Jeg har empati i fleng jeg. Du vet ingenting om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå påpekte jeg diskrepansen mellom det som sies om "den andre kvinnen" i denne tråden, og det som sies til mannen i den andre tråden som gjerne vil bryte opp et ekteskap. Her er det ikke måte på negative karakteristikker om henne/kvinner generelt som har et forhold til en gift mann, samtidig som det er langt mindre spying av eder og galle overfor den gifte mannen.

I den andre tråden er det svært langt mellom innleggene som er så nedlatende mot hans ønsker og med så negative karakteristikker om han som person som en del greier å vrenge ut av seg om "den andre kvinnen" i denne og lignende tråder.

Det var poenget, jeg har hittil ikke sagt noe om hva jeg mener om skyldfordeling - jeg påpeker kun det dobbeltmoralen som ligger i hvordan hhv "den andre kvinnen" og "den andre mannen" omtales på.

Dobbeltmoral fordi ulike mennesker deltar i ulike tråder? Du har ikke skjønt hva dobbeltmoral er. Det ville forutsatt at det var de samme menneskene som så begge deler. Jeg deltar kun i denne tråden, ikke den andre du nevner.

I denne tråden er det enkelte som påstår at det ikke er løe galt i å ha sex med gifte menn, ei heller å direkte legge seg etter dem. Det synes jeg er en horribel påstand.

Min grunnleggende holdning om at det er moralsk forkastelige å ha sex med noen som er gift selv om man selv er single, er overholdet og på ingen måte noe forsvar av uro ektemenn. Det handler ikke om å frata noen skyld eller ansvar, men å påpeke at også den som er singel har et ansvar for sine egne handlinger.

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har empati i fleng jeg. Du vet ingenting om meg.

Bortsett fra de ytterst få i verden som ikke er dine personlige venner?

Anonymous poster hash: eab92...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss kommer innpå denne tråden for å se om TS har svart på hvordan det går, fordi vi bryr oss og ønsker å høre fra henne.

DET ER LITE KULT Å LETE GJENNOM 2-3 SIDER HVER GANG FORDI DERE TAR HENNES TRÅD OG DISKUTERER UTROSKAP, HUN SPURTE ALDRI HVA DERE MENTE OM AKKURATT DET... LAG DERE DERES EGEN TRÅD EVENTUELT OG KRANGL I VEI, MEN LA NÅ TS SIN VÆRE...



Anonymous poster hash: 169da...b81
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra de ytterst få i verden som ikke er dine personlige venner?

Anonymous poster hash: eab92...601

Jeg syns ikke det å ikke si nei til noen som er opptatt har noe med manglende empati å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det å ikke si nei til noen som er opptatt har noe med manglende empati å gjøre.

Og det sier vel i grunnen det meste.

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det å ikke si nei til noen som er opptatt har noe med manglende empati å gjøre.

th_Taglol005_lalalaitdoesntmattercr.gif

Anonymous poster hash: 212c6...03b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss kommer innpå denne tråden for å se om TS har svart på hvordan det går, fordi vi bryr oss og ønsker å høre fra henne.

DET ER LITE KULT Å LETE GJENNOM 2-3 SIDER HVER GANG FORDI DERE TAR HENNES TRÅD OG DISKUTERER UTROSKAP, HUN SPURTE ALDRI HVA DERE MENTE OM AKKURATT DET... LAG DERE DERES EGEN TRÅD EVENTUELT OG KRANGL I VEI, MEN LA NÅ TS SIN VÆRE...

Anonymous poster hash: 169da...b81

HELT ENIG. Ser ut som at TS har forlatt denne tråden for lengst..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det sier vel i grunnen det meste.

Anonymous poster hash: eab92...601

Er ikke singles feil at menn tenker med dummepinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singles feil at menn tenker med dummepinnen.

nobody+cares.jpg

Anonymous poster hash: 212c6...03b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nobody+cares.jpg

Anonymous poster hash: 212c6...03b

Om du er samme ab som hsr dissa meg for å mangle empati så bryr jo du deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singles feil at menn tenker med dummepinnen.

Dummepinnen?

Virkelig?

Åh... kjenner at jeg ikke har lyst på sex på noen timer!

Anonymous poster hash: 787b5...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummepinnen?

Virkelig?

Åh... kjenner at jeg ikke har lyst på sex på noen timer!

Anonymous poster hash: 787b5...172

Du tar ting alt for seriøst. Jeg kaller den ikke det til vanlig syntes bare det var et morsomt ord. Jeez

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ting alt for seriøst. Jeg kaller den ikke det til vanlig syntes bare det var et morsomt ord. Jeez

Nå er det DU som tar ting for seriøst!

Med vennlig hilsen tørr og teit humor og kan ikke kontrollere meg selv i dag ;)

Anonymous poster hash: 787b5...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er samme ab som hsr dissa meg for å mangle empati så bryr jo du deg

Nope-GIF_2.gif

Anonymous poster hash: 212c6...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det DU som tar ting for seriøst!

Med vennlig hilsen tørr og teit humor og kan ikke kontrollere meg selv i dag ;)

Anonymous poster hash: 787b5...172

Whatever. Denne tråden er død

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoral fordi ulike mennesker deltar i ulike tråder? Du har ikke skjønt hva dobbeltmoral er. Det ville forutsatt at det var de samme menneskene som så begge deler. Jeg deltar kun i denne tråden, ikke den andre du nevner.

I denne tråden er det enkelte som påstår at det ikke er løe galt i å ha sex med gifte menn, ei heller å direkte legge seg etter dem. Det synes jeg er en horribel påstand.

Min grunnleggende holdning om at det er moralsk forkastelige å ha sex med noen som er gift selv om man selv er single, er overholdet og på ingen måte noe forsvar av uro ektemenn. Det handler ikke om å frata noen skyld eller ansvar, men å påpeke at også den som er singel har et ansvar for sine egne handlinger.

Anonymous poster hash: eab92...601

Med mindre man kjenner dama hans så har man intet ansvar overfor henne, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man kjenner dama hans så har man intet ansvar overfor henne, nei.

Hva mener du med "ansvar overfor henne"?

Jeg snakker om å opptre som et anstendig menneske, overfor seh selv og alle de som bryr seg om deg. Ingen vil at venninnen, datter osv skal bli en "den andre kvinnen".

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...