Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig godt sagt.

Ja, både Hitler, Lenin, Stalin, Saddam og andre sjarmører var nok snille mot sine nærmeste. De "så bare ikke poenget" med å være snill med andre, for "det var jo ikke deres sak".

"Jeg har aldri lovet den og den noen ting" er grunn nr 1 til at jeg kutter ut venner, av begge kjønn. Vil rett og slett ikke ha folk i livet mitt som ikke bryr seg om andre mennesker.

Anonymous poster hash: 0dc31...506

Man er hverken snil eller bidrar til å gjøre folk lykkeligere bare ved å si nei til å ha sex med en opptatt mann. Da må man isåfall advare konen om hva hun er gift med i tillegg. Men da klikker jo konen på budbringeren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er hverken snil eller bidrar til å gjøre folk lykkeligere bare ved å si nei til å ha sex med en opptatt mann. Da må man isåfall advare konen om hva hun er gift med i tillegg. Men da klikker jo konen på budbringeren...

Enten er du er en forferdelig kverulant, eller har du en rimelig fucka opp moral og minimalt med empati.

Eventuelt kombinasjon av alt sammen.

Hvis du ser på konsekvensene som utroskap så burde det ikke være så vanskelig å ha såpass med empati at du ligger unna opptatte mennesker. Så desperat bør du ikke være.

Endret av Tba
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du er en forferdelig kverulant, eller har du en rimelig fucka opp moral og minimalt med empati.

Eventuelt kombinasjon av alt sammen.

Hvis du ser på konsekvensene som utroskap så burde det ikke være så vanskelig å ha såpass med empati at du ligger unna opptatte mennesker. Så desperat bør du ikke være.

Jeg er empatiløs fordi jeg mener man bør advare konen om at mannen er en gris i tillegg til å avvise han? Javel.

Og jeg gjenter igjen. Jeg går ikke etter opptatte menn selv om jeg mener det jeg gjør

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er empatiløs fordi jeg mener man bør advare konen om at mannen er en gris i tillegg til å avvise han? Javel.

Nei. Du er empatiløs fordi du turer frem uten å tenke etter hvem som blir skadelidende av det. Du lever ette mottoet " meg først, deretter meg, så meg igjen, enda mere meg, litt til meg også kaaaaaaaanskje de jeg kjenner veldig veldig veldig godt"

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke forstå at noen mener at en kvinne som legger seg etter en mann ikke gjør noe moralsk forkastelig.

Jeg er i allefall oppdratt til å ta hensyn til andre. Jeg sniker ikke i køa, hjelper noen som faller på gata og ikke kommer seg opp, lar eldre mennesker og gravide få plassen min på bussen. Selv om jeg ikke kjenner dem. For meg er det like selvsagt at jeg ikke legger meg etter en mann som er i et forhold.

Jeg ville absolutt blitt sint på min manns elskerinne! Hun ville slett ikke vært uskyldig oppi dette. Om ikke annet ville hun vært skyldig i å være et dårlig menneske.

Anonymous poster hash: 6b124...6ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du er empatiløs fordi du turer frem uten å tenke etter hvem som blir skadelidende av det. Du lever ette mottoet " meg først, deretter meg, så meg igjen, enda mere meg, litt til meg også kaaaaaaaanskje de jeg kjenner veldig veldig veldig godt"

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Jeg har ikke turet frem med noe. Jeg har ytret meninger. Jeg får beklage om jeg hsr støtet noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er du er en forferdelig kverulant, eller har du en rimelig fucka opp moral og minimalt med empati.

Eventuelt kombinasjon av alt sammen.

Hvis du ser på konsekvensene som utroskap så burde det ikke være så vanskelig å ha såpass med empati at du ligger unna opptatte mennesker. Så desperat bør du ikke være.

Men hvorfor gi elskerinnen skylden når fristelser finnes overalt, og mannen selv har valgt å ta en?

-Skal man gi mannens foreldre skylden som oppdro ham til å bli en utro gris?

-Skal man gi elskerinnens foreldre skylden som oppdro henne til å ikke ofre sin egen lykke for andres?

-Skal man gi kompisene til mannen, som har fortalt ham hvor gøy det er å være utro skylden?

-Skal man gi hotell-eieren som tillot elskerinnen og mannen å ta inn på et rom skylden?

-Skal man gi forfatteren av bøker og filmer om utroskap som inspirerte mannen skylden?

-Skal man gi vestens moraler skylden, der det er greit å være utro?

Jeg tipper mennene står og ler mens de ser på dørmatte-konene som er rasende på elskerinnen. :)

Anonymous poster hash: d2753...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke turet frem med noe. Jeg har ytret meninger. Jeg får beklage om jeg hsr støtet noen.

Meg har du ikke støtet. Jeg har aldri opplevd utroskap.men i denne tråden er der det inntrykket du gir. Beklager.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg har du ikke støtet. Jeg har aldri opplevd utroskap.men i denne tråden er der det inntrykket du gir. Beklager.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Du må ikke tenke at det folk skriver reflekterer alt de gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper mennene står og ler mens de ser på dørmatte-konene som er rasende på elskerinnen. :)

Anonymous poster hash: d2753...df1

Jeg er en av disse dørmattekonene, som du så empatisk og respektfullt kaller det. La oss kanskje håpe at du aldri kommer i den situasjonen at du erverver deg mer erfaring om hvordan dette faktisk er..

Og jeg er og den som skrev tidligere at det går an å ha to tanker i hodet samtidig! Ja, jeg gir min mann det fulle og hele ansvar for å ha ødelagt vårt forhold som ellers var veldig bra! Og ja, han blir nå min ex-mann, som for han er det verste som kunne skjedd, og har i tillegg fått høre og føle det så det holder!!!

MEN, hun svikefulle (også i et forhold), falske og skruppelløse dama som hadde seg med mannen min rundt om kring i verden (de jobbet og reiste sammen), og som også kjente godt til meg siden vi traff hverandre jevnlig i jobbsammenheng og som også var frekk nok til å handle hos meg med sin kjære for å få bra service og pris, holder jeg også av overnevnte grunner høyst ansvarlig!!! Og jeg er ikke et "bedre" menneske enn at jeg også har latt henne høre det! Ærlig talt synes jeg folk som oppfører seg slik mot andre fortjener å høre og føle at det ikke bare er å ture frem og drite i hvem man sårer på veien uten at det får konsekvenser... Nå er hun selvfølgelig livredd for at jeg skal fortelle mannen hennes. Og det kan hun forbli! Lenge!!! Slike folk fortjener like mye dritt som de påfører andre!

Anonymous poster hash: 41a67...291

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenke at det folk skriver reflekterer alt de gjør.

Ikke et direkte svar på dette innlegget, men på så å si alle innleggene dine i denne tråden: Hvordan kan det ha seg at du har et så nidkjært syn på det sjette bud mens du bare avfeier det tiende med et skuldertrekk? Du gir jo til og med uttrykk for den håpløst gammeldagse innstillingen at en mann som ser på en kvinne med begjær, allerede har bedrevet hor i sitt hjerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse dørmattekonene, som du så empatisk og respektfullt kaller det. La oss kanskje håpe at du aldri kommer i den situasjonen at du erverver deg mer erfaring om hvordan dette faktisk er..

Og jeg er og den som skrev tidligere at det går an å ha to tanker i hodet samtidig! Ja, jeg gir min mann det fulle og hele ansvar for å ha ødelagt vårt forhold som ellers var veldig bra! Og ja, han blir nå min ex-mann, som for han er det verste som kunne skjedd, og har i tillegg fått høre og føle det så det holder!!!

MEN, hun svikefulle (også i et forhold), falske og skruppelløse dama som hadde seg med mannen min rundt om kring i verden (de jobbet og reiste sammen), og som også kjente godt til meg siden vi traff hverandre jevnlig i jobbsammenheng og som også var frekk nok til å handle hos meg med sin kjære for å få bra service og pris, holder jeg også av overnevnte grunner høyst ansvarlig!!! Og jeg er ikke et "bedre" menneske enn at jeg også har latt henne høre det! Ærlig talt synes jeg folk som oppfører seg slik mot andre fortjener å høre og føle at det ikke bare er å ture frem og drite i hvem man sårer på veien uten at det får konsekvenser... Nå er hun selvfølgelig livredd for at jeg skal fortelle mannen hennes. Og det kan hun forbli! Lenge!!! Slike folk fortjener like mye dritt som de påfører andre!

Anonymous poster hash: 41a67...291

Nå var ikke denne kvinnen en fremmed for deg så da skjønner jeg din harme mye mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et direkte svar på dette innlegget, men på så å si alle innleggene dine i denne tråden: Hvordan kan det ha seg at du har et så nidkjært syn på det sjette bud mens du bare avfeier det tiende med et skuldertrekk? Du gir jo til og med uttrykk for den håpløst gammeldagse innstillingen at en mann som ser på en kvinne med begjær, allerede har bedrevet hor i sitt hjerte.

Er en ting å i hemmelighet begjære noen når man er i forhold. Det gjør nok alle en gang i blant. Men å aktivt ØNSKE å gjøre noe med det blir noe ganske annet, selv om man får en avvisning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hold de ti bud unna en diskusjon med meg. Jeg er ikke en troende

Det er ikke jeg heller, men retorikken din minner til tider forbløffende om ting man kan lese i Bibelen. Og dette med "i hemmelighet å begjære noen" mens man er i et forhold, har du tidligere fordømt så det ljomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg heller, men retorikken din minner til tider forbløffende om ting man kan lese i Bibelen. Og dette med "i hemmelighet å begjære noen" mens man er i et forhold, har du tidligere fordømt så det ljomer.

Nei det har jeg ikke. Jeg har hele tiden sagt at dersom man aktivt prøver seg på noen man begjærer eller faller for fristelsen så er det galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det har jeg ikke. Jeg har hele tiden sagt at dersom man aktivt prøver seg på noen man begjærer eller faller for fristelsen så er det galt.

Jeg orker ikke å lese gjennom alle de hundre innleggene dine i denne tråden nå, men du møter deg selv i døra. Du har skrevet at en mann som er utro ville vært det uansett fordi viljen er der. Derfor frikjenner du uten videre kvinnen som har jaktet på ham, til tross for at hun vet at han er gift. Konklusjonen må jo være at han ville vært skyldig selv om ingenting hadde skjedd, mens hun med god samvittighet kan legge all skyld på ham når familien hans går i oppløsning.

Du har uten tvil dine moralske bud hugget i stein, selv om du ikke godtar alle budene i Bibelen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese gjennom alle de hundre innleggene dine i denne tråden nå, men du møter deg selv i døra. Du har skrevet at en mann som er utro ville vært det uansett fordi viljen er der. Derfor frikjenner du uten videre kvinnen som har jaktet på ham, til tross for at hun vet at han er gift. Konklusjonen må jo være at han ville vært skyldig selv om ingenting hadde skjedd, mens hun med god samvittighet kan legge all skyld på ham når familien hans går i oppløsning.

Du har uten tvil dine moralske bud hugget i stein, selv om du ikke godtar alle budene i Bibelen.

Ja det å tenne på noen i hemmelighet er ikke det ssmme som å aktivt ønske å være utro. Så nei jeg møter ikke meg selv i døra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei holder det, nå har dere sporet av så til de grader. KAN dere VÆR SÅ SNILL ta den jævla diskusjonen deres på privaten, det er INGEN som bryr seg om dere, men vi bryr oss om TS og hennes situasjon.

Hun kommer antakelig aldri til å poste her, fordi dere har ødelagt tråden hennes med så mye piss. TUSEN TAKK.



Anonymous poster hash: 27659...603
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei holder det, nå har dere sporet av så til de grader. KAN dere VÆR SÅ SNILL ta den jævla diskusjonen deres på privaten, det er INGEN som bryr seg om dere, men vi bryr oss om TS og hennes situasjon.

Hun kommer antakelig aldri til å poste her, fordi dere har ødelagt tråden hennes med så mye piss. TUSEN TAKK.

Anonymous poster hash: 27659...603

Tråden handler om utroskap. Duuh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...