Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener du med "ansvar overfor henne"?

Jeg snakker om å opptre som et anstendig menneske, overfor seh selv og alle de som bryr seg om deg. Ingen vil at venninnen, datter osv skal bli en "den andre kvinnen".

Anonymous poster hash: eab92...601

Det jeg mener er at er ikke en dame ens venninne, så skylder man henne ikke lojalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg mener er at er ikke en dame ens venninne, så skylder man henne ikke lojalitet.

Hva har lojalitet med saken å gjøre? Klarer ikke enkelte mennesker å oppføre seg anstendig på generelt grunnlag?

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har lojalitet med saken å gjøre? Klarer ikke enkelte mennesker å oppføre seg anstendig på generelt grunnlag?

Anonymous poster hash: eab92...601

Hva er det uanstendige hun gjør da?? Hun er ikke ilag med noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det uanstendige hun gjør da?? Hun er ikke ilag med noen.

Og bare mennesker i par kan være uanstendige? Er kan singel er det i følge deg anstendig og moralsk å ha sex med hvem som helst?

Å være deltagende i en utroskapsaffære er fullstendig umoralsk for begge parter.

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det uanstendige hun gjør da?? Hun er ikke ilag med noen.

Så når du sitter der med en fyr du oppriktig elsker - og stoler på til tross for alle mulige dritsekker du tidligere har opplevd, virkelig har lagt ned guarden og er "låst" mht. barn, hus, etc....

...så kommer ikke du til å synes det er noe verdens ting galt med alle andre damer som glatt overser din eksistens og dine følelser, og legger seg etter fyren din? Du hadde ikke heller ønsket at vi kvinner har en sis-code mellom oss, som gjør at vi støtter hverandre "i ånden", selv om vi ennå ikke har blitt venninner?

Anonymous poster hash: 0dc31...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese alle disse innleggene som har blitt postet i ettertid her..!

Tråden er fullstendig sporet av.. Og ts vil nok heller ikke svare.

Likevel håper jeg alt står bra til med henne.

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når du sitter der med en fyr du oppriktig elsker - og stoler på til tross for alle mulige dritsekker du tidligere har opplevd, virkelig har lagt ned guarden og er "låst" mht. barn, hus, etc....

...så kommer ikke du til å synes det er noe verdens ting galt med alle andre damer som glatt overser din eksistens og dine følelser, og legger seg etter fyren din? Du hadde ikke heller ønsket at vi kvinner har en sis-code mellom oss, som gjør at vi støtter hverandre "i ånden", selv om vi ennå ikke har blitt venninner?

Anonymous poster hash: 0dc31...506

Og bare mennesker i par kan være uanstendige? Er kan singel er det i følge deg anstendig og moralsk å ha sex med hvem som helst?

Å være deltagende i en utroskapsaffære er fullstendig umoralsk for begge parter.

Anonymous poster hash: eab92...601

Hva er det uanstendige hun gjør da?? Hun er ikke ilag med noen.

a5518ce32019ae95df3f04ee03792327148f5f0f

Anonymous poster hash: 212c6...03b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare mennesker i par kan være uanstendige? Er kan singel er det i følge deg anstendig og moralsk å ha sex med hvem som helst?

Å være deltagende i en utroskapsaffære er fullstendig umoralsk for begge parter.

Anonymous poster hash: eab92...601

Den som er utro har ansvaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når du sitter der med en fyr du oppriktig elsker - og stoler på til tross for alle mulige dritsekker du tidligere har opplevd, virkelig har lagt ned guarden og er "låst" mht. barn, hus, etc....

...så kommer ikke du til å synes det er noe verdens ting galt med alle andre damer som glatt overser din eksistens og dine følelser, og legger seg etter fyren din? Du hadde ikke heller ønsket at vi kvinner har en sis-code mellom oss, som gjør at vi støtter hverandre "i ånden", selv om vi ennå ikke har blitt venninner?

Anonymous poster hash: 0dc31...506

Er nok heller fyrer som legger seg etter andre damer. Aldri tro noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Du nedverdiger deg selv ved å sende den. Ikke gjør det. Hiv mannen på dør og fokuser på deg og barna dine. Vet egentlig denne elskerinne at hun ligger med noens mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du er empatiløs fordi du turer frem uten å tenke etter hvem som blir skadelidende av det. Du lever ette mottoet " meg først, deretter meg, så meg igjen, enda mere meg, litt til meg også kaaaaaaaanskje de jeg kjenner veldig veldig veldig godt"

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Ok, nå har jeg bare skumlest gjennom her, men det virker som du og flere andre har misforstått poenget til Mal. Det går ann å ha meninger og argumentere for et standpunkt uten at man nødvendigvis har vært i den situasjonen selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er utro har ansvaret.

Har aldri påstått noe annet. Men man er en jævlig drittsekk om man er med på utroskap selv om man ikke er den med "ansvaret". Fullstendig blottet for moral og anstendighet.

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok heller fyrer som legger seg etter andre damer. Aldri tro noe annet.

Hvem har påstått noe annet?

Anonymous poster hash: eab92...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri påstått noe annet. Men man er en jævlig drittsekk om man er med på utroskap selv om man ikke er den med "ansvaret". Fullstendig blottet for moral og anstendighet.

Anonymous poster hash: eab92...601

Men hvorfor skal kvinner være portvokter for menns moral?? Har ikke menn viljestyrke selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok heller fyrer som legger seg etter andre damer. Aldri tro noe annet.

Hahaha, jeg har selv hatt (hatt!!!) venninner som har planlagt hvordan de skulle gå frem for å få en fyr som hadde dame. De jobbet vel og lenge med det....

(dermed ikke sagt at ikke menn svært ofte går etter damer og skylder på at det var dama som gikk for dem, for det skjer alt for ofte)

Anonymous poster hash: 0dc31...506

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor skal kvinner være portvokter for menns moral?? Har ikke menn viljestyrke selv?

Hæ?? Jeg har da vel aldri sagt at kvinner har mer ansvar enn menn?

jeg sier at mennesker kan velge å opptre moralsk og verdig, eller nedrig og forkastelige. De som er med på utroskap (uansett kjønn) velger det siste. Hva i alle dager er det som er så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: eab92...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei J

Fint hvis du kunne gjort både meg og barna mine en tjeneste og funnet deg din egen mann i stedet for å legge deg etter han som er min, med chat-sex, sms-sex, bilder og diverse.

For du skjønner, jeg tror du har misforstått litt altså… Jeg skjønner jo at det er fristende siden (navn på samboer) er digg, men det er allikevel ikke helt riktig å ta for seg av det som vitterlig ikke er fritt vilt (selv om man tror det aldri skal bli oppdaget, tenk det!).

Jeg har forresten kopi av vennelisten din og oversikt over instagramfølgerne dine, og kan godt publisere overnevnte bilder og sex-chatlogger der hvis du vil, så kanskje du får noen på kroken selv vet du! Når de ser hvor flink du er og hva det er du liker mener jeg!J Kanskje du finner noen som liker det de ser og som har de samme seksuelle preferansene, hadde ikke det vært fint? ;) For jeg liker å bli tatt bakfra jeg også, men det sier jeg ikke til andre enn kjæresten min. Du derimot, ser ikke ut til å ha noen skrupler når det gjelder slikt, så om det kan brukes som et ledd i å skaffe seg sin egen mann slik at man ikke blir en homewrecker er jo det supert, er det ikke?

Moralen er: bruk hue, alt som skjer på internett kan spores tilbake til deg, selv med hemmelig nummer og adresse. Jeg er ikke dum... Og til slutt, hvis ikke jeg var tydelig nok; la (navn på samboer) være a…

På forhånd takk J

Klem fra hjelpsom samboer <3

Anonymous poster hash: b662d...634

Anonymous poster hash: 633e8...217

Haha! Du later jo som om mannen din er en uskyldig liten tass som er blitt fristet av djevelen. Spar oss, det er mannen din du må rette hatet ditt mot her.

Men, om du sender ut hennes sms-er, bilder etc. til vennelisten hennes- så håper jeg hun anmelder deg og at du blir straffet hardt av rettsvesenet. :)

Anonymous poster hash: de1d6...422

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere sopphuer som ødelegger tråden ta dere en runk?



Anonymous poster hash: 8d1d3...f12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...