Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden handler om utroskap. Duuh

JA, til en spesifikk situasjon, ja. Ikke "Maleficenta og Pawn Hearts m.fl. diskuterer utroskap over 20+ sider", da hadde den hett noe som "Hva mener du om utroskap?". Gjør den det? Nei.

Over og ut.

Anonymous poster hash: 27659...603

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, til en spesifikk situasjon, ja. Ikke "Maleficenta og Pawn Hearts m.fl. diskuterer utroskap over 20+ sider", da hadde den hett noe som "Hva mener du om utroskap?". Gjør den det? Nei.

Over og ut.

Anonymous poster hash: 27659...603

Støtter denne. Jeg tror dessverre aldri vi får høre noe mer fra TS. Hvis hun likevel skulle sjekke tråden, benytter jeg anledningen til å ønske henne og barna en så god jul som mulig. Det blir tøft uansett hva som har skjedd siden vi hørte fra henne sist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenke at det folk skriver reflekterer alt de gjør.

Nei, men det reflekterer meninger. I ditt tilfelle, meget egoistiske og uempatiske meninger.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det reflekterer meninger. I ditt tilfelle, meget egoistiske og uempatiske meninger.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Javel. Jeg bryr meg ikke hva du tenker om meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det reflekterer meninger. I ditt tilfelle, meget egoistiske og uempatiske meninger.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Alt er relativt, og personangrep er ikke pent. I tråden der en mann spurte om hvordan man kunne stjele en gift dame, var det mange positive svar.

Anonymous poster hash: d2753...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt, og personangrep er ikke pent. I tråden der en mann spurte om hvordan man kunne stjele en gift dame, var det mange positive svar.

Anonymous poster hash: d2753...df1

Langt i fra noe personangrep, men kun konstatering av fakta. Hun har sikkert bra sider, men empati er ikke en av de

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel. Jeg bryr meg ikke hva du tenker om meg

Da er det veldig rart at du tok deg tid til å svare meg. Det er ikke vondt ment, men det er kanskje på tide å finne grunnen til at empatien din er fraværende

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra noe personangrep, men kun konstatering av fakta. Hun har sikkert bra sider, men empati er ikke en av de

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Det vet du ingenting om. Tviler på at du har empati for alle du heller forresten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veldig rart at du tok deg tid til å svare meg. Det er ikke vondt ment, men det er kanskje på tide å finne grunnen til at empatien din er fraværende

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Jeg har empati ovenfor de som fortjener det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du ingenting om. Tviler på at du har empati for alle du heller forresten

Nei. Men basert ut i fra det du har svart i denne tråden er vi to milevis fra hverandre. Jeg hadde aldri sparket noen når de var nede uavhengig av om jeg kjente de eller ikke

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men basert ut i fra det du har svart i denne tråden er vi to milevis fra hverandre. Jeg hadde aldri sparket noen når de var nede uavhengig av om jeg kjente de eller ikke

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Tja jeg er i mine tvil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har empati ovenfor de som fortjener det

Så lenge det kun er deg selv så gjelder det ikke

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det kun er deg selv så gjelder det ikke

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Jeg har ikke empati ovenfor mobbende folk som slenger dritt til folk på forum. Ut fra inntrykket du gir så er jeg mer sympatisk enn deg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja jeg er i mine tvil..

Tja, basert ut i fra denne tråden så er jeg ikke i tvil i det hele tatt at du hadde stått første mann i køen til å sparke uansett hvem det var som lå der.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke empati ovenfor mobbende folk som slenger dritt til folk på forum. Ut fra inntrykket du gir så er jeg mer sympatisk enn deg...

Altså, før du slenger ut den kommentaren burde du lese hvert eneste innlegg du har skrive her. Du er vel den største mobberen så langt. Jeg treffer tydeligvis en nerve siden du reagerer som du gjør.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, basert ut i fra denne tråden så er jeg ikke i tvil i det hele tatt at du hadde stått første mann i køen til å sparke uansett hvem det var som lå der.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Nei. Jeg er ikke som deg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg er ikke som deg...

Nei det stemmer nok. Du er veldig, veldig, veldig mye verre

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det stemmer nok. Du er veldig, veldig, veldig mye verre

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Om du er hun damen som ble bedratt lurer jeg på om det faktisk var en grunn til det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er hun damen som ble bedratt lurer jeg på om det faktisk var en grunn til det...

Nei. Jeg har fremdeles aldri blitt bedratt.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har fremdeles aldri blitt bedratt.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Hvorfor er du så bitter da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...