Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei J

Fint hvis du kunne gjort både meg og barna mine en tjeneste og funnet deg din egen mann i stedet for å legge deg etter han som er min, med chat-sex, sms-sex, bilder og diverse.

For du skjønner, jeg tror du har misforstått litt altså… Jeg skjønner jo at det er fristende siden (navn på samboer) er digg, men det er allikevel ikke helt riktig å ta for seg av det som vitterlig ikke er fritt vilt (selv om man tror det aldri skal bli oppdaget, tenk det!).

Jeg har forresten kopi av vennelisten din og oversikt over instagramfølgerne dine, og kan godt publisere overnevnte bilder og sex-chatlogger der hvis du vil, så kanskje du får noen på kroken selv vet du! Når de ser hvor flink du er og hva det er du liker mener jeg!J Kanskje du finner noen som liker det de ser og som har de samme seksuelle preferansene, hadde ikke det vært fint? ;) For jeg liker å bli tatt bakfra jeg også, men det sier jeg ikke til andre enn kjæresten min. Du derimot, ser ikke ut til å ha noen skrupler når det gjelder slikt, så om det kan brukes som et ledd i å skaffe seg sin egen mann slik at man ikke blir en homewrecker er jo det supert, er det ikke?

Moralen er: bruk hue, alt som skjer på internett kan spores tilbake til deg, selv med hemmelig nummer og adresse. Jeg er ikke dum... Og til slutt, hvis ikke jeg var tydelig nok; la (navn på samboer) være a…

På forhånd takk J

Klem fra hjelpsom samboer <3

Anonymous poster hash: b662d...634

Anonymous poster hash: 633e8...217

Gud bedre.

Ja, for samboeren din er naturligvis helt uten ansvar her.

Du fremstår bare som bitter og umoden. Hva med å ta dette opp med din mann, siden han er den som står til ansvar ovenfor deg, og ikke hun.

Anonymous poster hash: 746fc...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det! Og la oss vite hva du får tilbake.

Anonymous poster hash: 6642b...3a8

En politianmeldelse for straffbare trusler kommer nok i retur.

Anonymous poster hash: 746fc...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele krangle greiene du har med de andre. Men nå hørtes det ut som du sitter og forsvarer de damene som legger seg etter opptatte menn og får det til å høres ok ut, siden det er mannen som er opptatt... Er du en av de damene?

Utrolig stygt sakt av deg her... "Er du en av damene"

Det kunne du sløyfet!

At du sitter der med all din uvitenhet så må jeg jo si at det er ikke den som er singel som skal bære ansvaret men han som gikk ut fra sin komfor sone til noe annet!!

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stygt sakt av deg her... "Er du en av damene"

Det kunne du sløyfet!

At du sitter der med all din uvitenhet så må jeg jo si at det er ikke den som er singel som skal bære ansvaret men han som gikk ut fra sin komfor sone til noe annet!!

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

Ikke bry deg om det. Enkelte skjønner ikke at det går an å se ting fra et annet perspektiv enn sitt eget lille univers, og forsvare noen eller noe prinsipielt som man ikke er personlig berørt av.

Anonymous poster hash: 746fc...be4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller kuttet av ballene til typen din. Det er han som er problemet, selv om du ser på elskerinnen som en utfordring.

Det er ikke damen sin feil at han er ute på vift...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre.

Ja, for samboeren din er naturligvis helt uten ansvar her.

Du fremstår bare som bitter og umoden. Hva med å ta dette opp med din mann, siden han er den som står til ansvar ovenfor deg, og ikke hun.

Anonymous poster hash: 746fc...be4

Jeg er fullstendig enig med deg! Kvinner som legger seg etter menn kan ikke utryddes, og det er mannen her som har brutt en avtale. Jeg får sikkert flere linker med info om sosial intelligens nå men det får så være :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan skader DU noen ved at en gift mann prøver seg på deg og du ikke sier nei? Den mannen sårer jo sin kone allerede. Selv om du sier nei så kommer han likevel til å såre henne. Slik jeg ser det utgjør det ingen forskjell. Jeg har sagt det flr og sier det igjen. Alle verdens kvinner kan avvise han, men så lenge han legger seg etter andre så er han allerede utro..

Jeg har argumentert tydelig nok for mitt synnspunkt opptil flere ganger. En ting er å ha en annen mening en meg, det er helt greit, men hvis du ikke forstår andre synspunkter engang, uavhengig av om du er enig eller uenig, så er det virkelig ikke noe poeng å fortsette denne diskusjonen. Det blir bare som å gå i sirkel.

I'm out!

Anonymous poster hash: 9d521...37e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller kuttet av ballene til typen din. Det er han som er problemet, selv om du ser på elskerinnen som en utfordring.

Det er ikke damen sin feil at han er ute på vift...

Jeg synes egentlig Ts tar det bra jeg. Jeg ville gått totalt bunny boiler og kjørt over begge med bilen eller noe

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HAN sa ikke nei. Og hvor mye elsker han ts egentlig?

poenget mitt er at det spiller ingen rolle om hun andre har ansvar. Hun skylder ikke ts noe.

Ja HAN sa ikke nei, og han har hovedansvaret, men denne dama "liket" et bilde av dem som familie , der han skrev at han elsket ts med sitt andre barn, for så å legge an på han! Er det forsvalig synes du?

Det er denne handlingen jeg spesielt reagerer på!

Det finnes endel single kvinner som BEVISST går etter oppatte menn, for å få sin bekreftelse. Alle forhold har ups and downs, noen damer vet å utnytte dette. Måten denne dama la an på mannen til ts, kaller jeg spekulativ og slu! Mannen er en drittsekk uten ryggrad, men hun har noe av ansvaret i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 46c34...b8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stygt sakt av deg her... "Er du en av damene"

Det kunne du sløyfet!

At du sitter der med all din uvitenhet så må jeg jo si at det er ikke den som er singel som skal bære ansvaret men han som gikk ut fra sin komfor sone til noe annet!!

Anonymous poster hash: cdc1b...e19

Rart at du skal hisse deg så utrolig opp, mens Maleficenta bare svarte på det jeg lurte på.... Men du føler deg kanskje truffet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja HAN sa ikke nei, og han har hovedansvaret, men denne dama "liket" et bilde av dem som familie , der han skrev at han elsket ts med sitt andre barn, for så å legge an på han! Er det forsvalig synes du?

Det er denne handlingen jeg spesielt reagerer på!

Det finnes endel single kvinner som BEVISST går etter oppatte menn, for å få sin bekreftelse. Alle forhold har ups and downs, noen damer vet å utnytte dette. Måten denne dama la an på mannen til ts, kaller jeg spekulativ og slu! Mannen er en drittsekk uten ryggrad, men hun har noe av ansvaret i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 46c34...b8e

Ja slike kvinner er dumme som brød men likevel syns jeg ikke de er ansvarlige. Mannen har alltid ansvar for å si nei. Mannen til ts skulle blokkert og slettet denne kvinnen fra facebook. Men nei. Han likte oppmerksomheten og lå med denne kvinnen. Egentlig kan man jo si at den andre kvinnen fikk fram hans sanne jeg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slike kvinner er dumme som brød men likevel syns jeg ikke de er ansvarlige. Mannen har alltid ansvar for å si nei. Mannen til ts skulle blokkert og slettet denne kvinnen fra facebook. Men nei. Han likte oppmerksomheten og lå med denne kvinnen. Egentlig kan man jo si at den andre kvinnen fikk fram hans sanne jeg..

Det er ikke dumt og uansvarlig, hun står ansvarlig for sine handlinger, og den spesifikke handlingen jeg refererer til, var slu og spekulativ. Ingenting annet. Selv om HAN selvsagt skulle blokkert henne, aldri gått inn i noe med henne. Det er det som er farlig med sosiale medier. Det er et tastetrykk, så kan det ene føre til det andre. Dette utnytter noen.

Jeg skjønner ts tanker om denne kvinnen utifra måten hun var på.

Anonymous poster hash: 46c34...b8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dumt og uansvarlig, hun står ansvarlig for sine handlinger, og den spesifikke handlingen jeg refererer til, var slu og spekulativ. Ingenting annet. Selv om HAN selvsagt skulle blokkert henne, aldri gått inn i noe med henne. Det er det som er farlig med sosiale medier. Det er et tastetrykk, så kan det ene føre til det andre. Dette utnytter noen.

Jeg skjønner ts tanker om denne kvinnen utifra måten hun var på.

Anonymous poster hash: 46c34...b8e

Jeg liker ikke hvordan du refererer til han som et uskyldig offer som lot seg rive med av en ond og utspekulert kvinne. Nå fratar du jo han ansvar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meldingen!!!!!! og snakk med mannen din.

Har selv opplevd noe lignende og angrer på at jeg ikke sendte noe til han som innledet et forhold til min daværende kone eller til hans kone..



Anonymous poster hash: d915f...765
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen forhold som har fungert etter utroskap? Anonymous poster hash: 633e8...217

Kjære Ts; joda, forholdet kan repareres. Det vil kreve en oppriktig innsats fra begge, og han må være åpen ovenfor deg. Kommunikasjon er nøkkelen, kanskje er terapi en god ide?

Var en sak om å tilgi utroskap i vg eller Dagbladet for ikke så lenge siden, prøv å google. Var forskjellige eksperter som gav råd, var ikke så dumt faktisk. Lykke til!!

Anonymous poster hash: 1d7e2...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Vel, elskerinnen visste jo om både kona og barna da hun bevisst gikk inn i et seksuelt forhold med en opptatt mann. Og nei, hun har for øvrig ingen forpliktelser ovenfor barna og kona til mannen hun ligger med, men hvor er moralen hennes? Hvor er egentlig samvittigheten ovenfor kone og barn? Kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor noen vil være med opptatte menn. Idioti spør du meg, og mangel på respekt og empati.

Nå legger jeg ikke skyld på elskerinnen, fordi til syvende og sist, så er det mannen som har begått et tillitsbrudd (ganske stort et), og det er mannen som har vært med en annen. Han kunne sagt nei, fordi han er i et forhold og han har ikke så lite respekt for kona si at han vil sette henne gjennom smerten ved utroskap.

Men, det viser seg at JO, han har faktisk så lite respekt og sympati for kona si. Og han må straffes for det. TS burde ikke legge seg oppi livet til elskerinnen. Det er selvfølgelig lov å være sint på henne, og det er lov å ville henne vondt, men det er ikke hun som er problemet, det er mannen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Send meldingen!!!!!! og snakk med mannen din.

Har selv opplevd noe lignende og angrer på at jeg ikke sendte noe til han som innledet et forhold til min daværende kone eller til hans kone..

Anonymous poster hash: d915f...765

Hva hadde du fått ut av det da tror du om du hadde gjort det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker helt håpløst å kontakte henne. Kan du ikke heller ta for deg han som virkelig har sviktet deg? Nemlig fyren din. Ta også ansvar for din egen lykke, og kvitt deg med han.



Anonymous poster hash: 1ea3c...279
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slike kvinner er dumme som brød men likevel syns jeg ikke de er ansvarlige. Mannen har alltid ansvar for å si nei. Mannen til ts skulle blokkert og slettet denne kvinnen fra facebook. Men nei. Han likte oppmerksomheten og lå med denne kvinnen. Egentlig kan man jo si at den andre kvinnen fikk fram hans sanne jeg..

Dumme?

Noen av dem er ondskapsfulle, kalkulerende, osv. Du må kanskje oppleve det selv, før du skjønner.

Ellers er det noe med stadiene i moralutvikling. På et litt høyere nivå, forstår man at alle er ansvarlig på sin måte.

Mht ditt "enkle" moralsyn har du vel bare ikke fått nok erfaring med moralske dillemmaer enda, til å ha gått litt dypere inn i det.

Anonymous poster hash: 0dc31...506

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slike kvinner er dumme som brød men likevel syns jeg ikke de er ansvarlige. Mannen har alltid ansvar for å si nei. Mannen til ts skulle blokkert og slettet denne kvinnen fra facebook. Men nei. Han likte oppmerksomheten og lå med denne kvinnen. Egentlig kan man jo si at den andre kvinnen fikk fram hans sanne jeg..

Sett at mannen til TS er en enkel sjel da (dum)... Tror du det er noen sak for en utspekulert, egoistisk kvinne å spille på det, så hun får det som hun vil?

ALLE kan bli manipulert, til det mest utrolige. Noen selvfølgelig lettere enn andre. Men det betyr ikke at det er deres sanne seg som kommer frem. Det kan si like mye om evnene (kanskje trent siden barndommen, iom at et slikt "mønster" hos små-psykopat-kvinner som digger å prøve å "stjele menn" representerer en utviklingsforstyrrelse) til den som manipulerer.

Anonymous poster hash: 0dc31...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...