Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns faktisk ts har sin fulle rett til å hate denne kvinnen. Selv om det er mannen som er i et forhold og blablabla.

Hvor er moralen til disse kjerringene som legger seg etter opptatte mannfolk? Det er på tide at det får følger for dem også, og ikke at bare den opptatte mannen får all skylda.

Til ts- all ære til deg for at du klarer å forholde deg så rolig. Jeg ville ha gått i fistel for lenge siden.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes faktisk du skal gi beskjed til henne jeg. Ikke send Mld du skrev i første innlegg men send en Mld om at du vet og at du synes det er respektløst. Jeg har en veldig god venninne som er i samme situasjon som elskerinnen du nevner. Hun har innledet et forhold til en gift mann. Hun sliter veldig med dette pga dårlig samvittighet for kona og barna hans men kommer seg heller ikke utav det da hun er "egoistisk" og har sterke følelser for mannen. Jeg kjenner jeg har utrolig lite respekt for denne mannen som er så grådig at han lover venninnen min gull og grønne skoger som at han skal gå fra konen. De har holdt på i over ett år nå. Jeg har selvsagt rådet venninnen min fra dag en om å avslutte men hun er en voksen dame og må ta det valget selv. Jeg er sikker på at en Mld fra kona hadde fått henne til å forlate denne gifte mannen fordi boblen de da lever i hadde slått sprekker. Jeg bryr meg om venninnen min og vil ikke at hun skal kaste bort år på en gift mann.

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Du har lite respekt for mannen, men venninna di har du like mye respekt for som før? :O

Skjønner meg ikke på den tankegangen om at de som er single ikke gjør noe galt i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ts har sin fulle rett til å hate denne kvinnen. Selv om det er mannen som er i et forhold og blablabla.

Hvor er moralen til disse kjerringene som legger seg etter opptatte mannfolk? Det er på tide at det får følger for dem også, og ikke at bare den opptatte mannen får all skylda.

Til ts- all ære til deg for at du klarer å forholde deg så rolig. Jeg ville ha gått i fistel for lenge siden.

Feil, det får ikke følger for noen av dem, bortsett fra det eneste TS kan gjøre som er å gå fra fyren.

Å lage følger for noen, både mannen og kvinnen, vil fort gå utenfor norsk lov. Isåfall er det TS som sitter med skjegget i postkassa.

Anonymous poster hash: d2753...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei giftering ser feminint ut. Tror ikke jeg vil gifte meg selv nettopp sv den grunn st jeg finner det avtennende med giftering på menn

Hvis han tar av ringen da? Eller bare har kjæreste?? 😌😒

Hvis det er RINGEN som avgjør så sier det sitt

Anonymous poster hash: 9d521...37e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lite respekt for mannen, men venninna di har du like mye respekt for som før? :O

Skjønner meg ikke på den tankegangen om at de som er single ikke gjør noe galt i slike situasjoner.

Klart jeg også har mistet litt respekten for venninna mi, men hun er ei nær venninne og jeg kutter henne ikke ut av den grunn. Hun har aldri gjort noe lignende før og vi har kjent hverandre i utallige år. Det er menneskelig å feile og hvilken venninne ville jeg vært dersom jeg hadde dumpet henne nå som hun kanskje trenger meg mest?

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg også har mistet litt respekten for venninna mi, men hun er ei nær venninne og jeg kutter henne ikke ut av den grunn. Hun har aldri gjort noe lignende før og vi har kjent hverandre i utallige år. Det er menneskelig å feile og hvilken venninne ville jeg vært dersom jeg hadde dumpet henne nå som hun kanskje trenger meg mest?

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Vær en god venninne og veiled henne vekk fra forholdet til en gift mann. Kan umulig ende godt.

Anonymous poster hash: 8e3b8...383

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil, det får ikke følger for noen av dem, bortsett fra det eneste TS kan gjøre som er å gå fra fyren.

Å lage følger for noen, både mannen og kvinnen, vil fort gå utenfor norsk lov. Isåfall er det TS som sitter med skjegget i postkassa.

Anonymous poster hash: d2753...df1

Har da aldri sagt at følgene skal være av ulovlig art?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri sagt at følgene skal være av ulovlig art?

Foreslå noe som både ikke er ulovlig og som ville gjort livet til TS bedre. Så kommer hun sikkert til å gjøre det.

Men jeg tror ikke det finnes noe, egentlig.

Har vært i den situasjonen selv, og hvis man prøver å skape følger for noen driter man seg bare ut.

Man kan skape følger for mannen ved å gå fra ham, og vise verden at man fortjener bedre enn en utro kar.

Anonymous poster hash: d2753...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg også har mistet litt respekten for venninna mi, men hun er ei nær venninne og jeg kutter henne ikke ut av den grunn. Hun har aldri gjort noe lignende før og vi har kjent hverandre i utallige år. Det er menneskelig å feile og hvilken venninne ville jeg vært dersom jeg hadde dumpet henne nå som hun kanskje trenger meg mest?

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Er du TS synes jeg du motsier deg selv litt med dette svaret, du respekterer og støtter denne venninna di, hadde du gjordt det hvis det var din mann hun hadde et forhold til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du TS synes jeg du motsier deg selv litt med dette svaret, du respekterer og støtter denne venninna di, hadde du gjordt det hvis det var din mann hun hadde et forhold til?

Hun er ikke Ts.

Anonymous poster hash: 8e3b8...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.

Jeg tror det er viktig at du finner ut hva du vil før du snakker med samboeren din. Hvis ikke vil han overbevise deg om å gi ham en sjanse til. Jeg synes utroskap virker som et karaktertrekk hos ham, og jeg tviler sterkt på at han vil holde seg tro i fremtiden. Hvis du imidlertid allikevel har lyst til å gi ham en sjanse til, må det være fordi du vil, ikke fordi han klarer å smiske seg til en ny sjanse når du er svak. Bestem deg for om du vil bli eller gå FØRST, og så snakker du med ham.



Anonymous poster hash: 69504...103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær en god venninne og veiled henne vekk fra forholdet til en gift mann. Kan umulig ende godt.

Anonymous poster hash: 8e3b8...383

Det har jeg da selvfølgelig prøvd på. Hun prøver men sier følelsene er for sterke. Sier på ingen måte noe som får henne til å tro at dette er "greit".

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du TS synes jeg du motsier deg selv litt med dette svaret, du respekterer og støtter denne venninna di, hadde du gjordt det hvis det var din mann hun hadde et forhold til?

Hva da motsier meg? Hadde dette dreid seg om min mann eller en jeg kjente hadde jeg selvfølgelig reagert annerledes. Men hva mener du jeg skal gjøre da foruten å prøve å få henne til å avslutte det? Har på ingen måte sagt at det er grei oppførsel men det er jo strengt tatt ikke min business heller. Vet om flere som har vært utro jeg men jeg har da ikke rett til å blande meg inn i andres privatliv så lenge det ikke direkte påvirker meg og min familie.

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg også har mistet litt respekten for venninna mi, men hun er ei nær venninne og jeg kutter henne ikke ut av den grunn. Hun har aldri gjort noe lignende før og vi har kjent hverandre i utallige år. Det er menneskelig å feile og hvilken venninne ville jeg vært dersom jeg hadde dumpet henne nå som hun kanskje trenger meg mest?

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Kjære deg, en ONS er å feile, å innlede et forhold til en gift mann er et valg. Hun føler seg rotten fordi det hun gjør er rottent. Å innrømme at det hun gjør er galt og så fortsette å gjøre det gjør henne enten slem som driter i det eller veldig dum som ikke er smart nok til å løpe i andre retningen. Det har gått på så lenge så gir han tomme løfter, han kommer aldri til å gå fra konen viss han ikke har gjort det allerede. Si til venninnen at hun må ha mer respekt for andre kvinner og ikke minst seg selv, for hennes oppførsel får henne til å synke lavt på moral+selvrespekt barometeret. Er du en så god venn som du sier så gir du henne et figurativt bitchslap av realitet og forteller henne hva som er riktig å gjøre, for alle parter involvert.

Anonymous poster hash: 1c145...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner gifte menn uattraktive. Jeg kan se en mann og tenke at han er kjekk men så snart jeg ser giftering på fingeren hsns blir han med ett uattraktiv. Vet ikke hvorfor

Samme her!

Jeg traff en gang en fyr på byen, vi dro på nach sammen, traff hverandre flere ganger ute. Det skjedde ikke noe, men vi hadde det veldig kjekt og det lå hele tiden noe i lufta.

En kveld kom det fram at han hadde samboer.

Jeg hadde så lyst til å dra til han, kjefte på han osv.

Men det jeg gjorde var å kun si hade til han, så dro jeg. Det var bare trist hele pakka :(

Jeg er overhode ikke interessert i en fyr som har kjæreste, samboer, forlovede eller kone. Å være 'den andre' er ikke noe jeg vil.

TS: Ære være til deg som klarer å forholde deg så kald og rasjonell nå. Jeg håper du kaster han ut, jeg håper du viser for barna dine at det ikke er greit å bedre noen.

Jeg har så lite til overs for noen som er utro, om de tok intiativet eller ei.

Anonymous poster hash: 563f4...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mange har skrevet dette tidligere, men jeg orker ikke lese HELE tråden.

Forstår meg ikke helt på tankegangen din. Ut i fra hvordan du skriver virker det som om du mener hun er den store stygge ulven og mannen din er er et forsvarsløst lite lam som ikke greier å stå i mot og si at han har samboer og familie og at han ikke vil.

Hva om han har brukt "jeg elsker DEG og skal gå fra henne snart" unnskyldningen, eller hun rett og slett ikke er klar over at han har en samboer? Det er han som er problemet her, han som er i et forhold og han som har valgt å være utro, ingen tvang han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg, en ONS er å feile, å innlede et forhold til en gift mann er et valg. Hun føler seg rotten fordi det hun gjør er rottent. Å innrømme at det hun gjør er galt og så fortsette å gjøre det gjør henne enten slem som driter i det eller veldig dum som ikke er smart nok til å løpe i andre retningen. Det har gått på så lenge så gir han tomme løfter, han kommer aldri til å gå fra konen viss han ikke har gjort det allerede. Si til venninnen at hun må ha mer respekt for andre kvinner og ikke minst seg selv, for hennes oppførsel får henne til å synke lavt på moral+selvrespekt barometeret. Er du en så god venn som du sier så gir du henne et figurativt bitchslap av realitet og forteller henne hva som er riktig å gjøre, for alle parter involvert. Anonymous poster hash: 1c145...57f

Og du har det fint på den høye hesten din, regner jeg med?

Anonymous poster hash: ad915...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, en ONS er å feile, å innlede et forhold til en gift mann er et valg. Hun føler seg rotten fordi det hun gjør er rottent. Å innrømme at det hun gjør er galt og så fortsette å gjøre det gjør henne enten slem som driter i det eller veldig dum som ikke er smart nok til å løpe i andre retningen. Det har gått på så lenge så gir han tomme løfter, han kommer aldri til å gå fra konen viss han ikke har gjort det allerede. Si til venninnen at hun må ha mer respekt for andre kvinner og ikke minst seg selv, for hennes oppførsel får henne til å synke lavt på moral+selvrespekt barometeret. Er du en så god venn som du sier så gir du henne et figurativt bitchslap av realitet og forteller henne hva som er riktig å gjøre, for alle parter involvert.

Anonymous poster hash: 1c145...57f

Må le litt.. Hva vet vel du om hva jeg har prøvd på eller ikke? Jeg har fra dag 1 sagt hvor feil det er, at hun må tenke på kona til mannen og ikke minst barna. Dette er en dame med høy utdannelse, god jobb og som utenom dette er selve bildet på et fornuftig menneske. Jeg sier min ærlige mening og mer enn det kan jeg ikke gjøre! Hun er et voksent menneske! Hun ser ikke igjennom bullshitet hans om at han og kona kun er sammen for barnas skyld, at de ikke lenger har sex og at de ikke lenger kommuniserer. Men når alt kommer til alt mener jeg det er mannen som gjør det største sviket her. Det er trossalt han som er gift! Ikke at jeg på noen måte forsvarer venninna mi sin oppførsel men det skal jammen lite til for å ikke få flokken på KG mot seg når jeg som "bare" er venninne til ei som ikke gjør noe bra føler jeg må forsvare meg for enkelte her inne. Så da spør jeg igjen hva kan jeg gjøre foruten å oppfordre henne til å kutte ham ut?

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da motsier meg? Hadde dette dreid seg om min mann eller en jeg kjente hadde jeg selvfølgelig reagert annerledes. Men hva mener du jeg skal gjøre da foruten å prøve å få henne til å avslutte det? Har på ingen måte sagt at det er grei oppførsel men det er jo strengt tatt ikke min business heller. Vet om flere som har vært utro jeg men jeg har da ikke rett til å blande meg inn i andres privatliv så lenge det ikke direkte påvirker meg og min familie.

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Det kan så være, men saken er jo at venninna di er med på å ødelegge en familie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg da selvfølgelig prøvd på. Hun prøver men sier følelsene er for sterke. Sier på ingen måte noe som får henne til å tro at dette er "greit".

Anonymous poster hash: 2a973...8dc

Kanskje om du forteller henne at han ikke føler på samme måte. Hadde han gjort det så hadde han gått fra konen sin for godt.

Anonymous poster hash: 3bb5d...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...