Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsenen din.

Det som er er at jeg tråkket på glass for flere måneder siden, og det ser ut til at litt sitter igjen i hælen min.

Har vært på røntgen (der ser de ikke glass som ikke har blyinnhold) også har jeg vært på ultralyd og der ser de heller ingenting.

Så nå er det prat om operasjon, "tappe" beinet for blod og åpne opp og se etter glassbiten/splinten.

Så her går jeg rundt da og kjeder vettet av meg og venter på og høre fra sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HUTTETU!!!!!!!!!!!!!!

igår var jeg på besøk hos ei venninne og vi satte oss ned for og se bryllupsvideoen deres. Og der var JEG. Og så tjukk jeg var, helt grusomt!!!!!!!!! Vel og merke så har jeg slanket meg nå 7 kilo siden da, men ærlig talt hvordan jeg så ut!!!!!!!!!!

Så idag er det skjerpings, jeg har sykla på ergometersykkelen som jeg HATER men nå må jeg bare. Ønsker ikke og se tilbake på mine bryllupsbilder og grøsse bare jeg ser megselv............

Jeg har seks månender på meg da så jeg bør jo klare og gå ned noen kilo på de månedene så lenge jeg klarer og holde motivasjonen oppe :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var vi i kirken på informasjonskveld for alle brudepar som skal gifte seg her i kommunen i 2005.

Og det var egentlig veldig fint og være der, fikk mange ideer om hvordan vi skal ha vielsen våres.

Så her sitter jeg da og se på forskjellige skriftlesninger............hmm trudde ikke det fantes så mange forskjellige og lese jeg da.........

Og hvordan skal ekteskapsinngåelsen forgå??? er jo to alternativer der også nå.

og ringpåsettelsen er det også to alternativer...............

nei jeg har fått masse og tenke på nå...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei, vi skal på sånt møte først i sommer vi. Blir litt spennende å se de andre brudeparene...ja, og å bestemme seg for hva slags seremonie man skal ha. Vi skal i hvert fall si til presten at vi vil sette på hverandre ringer og kysse!! Det er viktigst!! Også vil vi ikke at han skal snakke for mye om Gud og Jesus. Selvfølgelig litt, men ikke om at det var kristendommen som første oss sammen og sånn.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal i hvert fall si til presten at vi vil sette på hverandre ringer og kysse!! Det er viktigst!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt kokken idag, for og høre hva han mente vi skulle ha til forett og hovedrett. Desserten skal vi ha lune bjørnebær, vaniljeis og eggelikør.

Så det blir kalvestek til hovedrett. Forrett skulle han tenke litt på....

Spurte hvor mye han skulle ha for og lage mat, og han skulle bare ha en KLEM!!!!!!!!!

deilig for alt som vi slipper og betale for...............hurra hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte hvor mye han skulle ha for og lage mat, og han skulle bare ha en KLEM!!!!!!!!!

deilig for alt som vi slipper og betale for...............hurra hurra

Så bra da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har ringputen kommet i posten og den var kjempe fin!!! har bestilt den på www.lisenett.no

Ellers var jeg faktisk på Plantasjen idag og veit dere hva jeg fant der???????????? Jo servietter som vi skal bruke i bryllupet. 50 stk til kr 29,50 :oops: :-? :oops: :-?

Hmm veldig billige da, men men............

Jeg syntes de var fine, var i lyse grå og offwhite, som det liksom er et nærbilde av en rose på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige serviettar kan vel også vere bra' date=' vel!? ;)[/quote']

Ja det tenkte jeg også. Har sett på andre servietter også, men 45-50 kroner for 10 servietter synes jeg er ganske så dyrt jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe da har jeg begynt og gå med brudeskoene mine!!!! Litt tidlig men jeg skal igjennom en operasjon snart på hælen min så da må jeg nok begynne nå for og vie de ut slik at de skal bli gode og gå med på den store dagen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå søt da!

Ser deg for meg der du tasser rundt i vanlig tøy og brudesko! :ler: *tjihi*

Ellers er jo ingenting bedre enn at man kan gjøre noen kupp her og der, som f.eks. billige servietter...så lenge de er fine, ikke sant!?!? Det blir jo sikkert veldig bra tenker jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada det er helt greit det og kunne spare penger på enkelte ting også, og serviettene var jo kjempe fine synte jeg ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi nå er det snart bare 5 måneder til bryllupet skal stå, det går ganske så fort det ja......morsomt!!!

Er spent på hvor mye foreldrene til min samboer vil bidra i bryllupet. De har sagt at de vil være med og betale men har ikke sagt om hvor mye etc

Min mamma derimot er i full gang, hun kjøper lys, materiale til invitasjoner etc.....så der har jeg jo en liten følelse liksom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA HUFF ELLER HVA SKAL JEG SI??????

ringte sykehuset idag for og spørre om de hadde satt opp noen time til meg for operasjon. De hadde ikke gjort det enda, men jeg kunne jo komme til torsdagen kl 1130 og da blir det operasjon :-( :-? :-? :-?

Og det blir antakelig full narkose!!!!!!!!!!

JEG SIER BARE EN TING TRÅKK ALDRI PÅ GLASSKÅR!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...