Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

Æsj jeg prøvde brudekjolen min idag og jeg er altfor STOR!!!!!!!

Jeg må gå ned 10-15 kilo før den store dagen, men klarer jeg det da?????

Hmm ble skikkelig frustrert men også litt mer motivert til og gå ned flere kilo. Jeg har jo gått ned 9 kilo til nå så det bør jo være mulig.

Ellers må jeg kjøpe/leie ny kjole da..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja imorra er det tid for operasjon, og jeg hverken gruer eller gleder meg..... begynner og bli ganske så lei av og gå hjemme nå så det kan være derfor at det blir helt greit og gjennomføre operasjonen.....

Er spent på hvordan dagene etter operasjonen blir........ håper det ikke gjør kjempe vondt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

huff, skal tenke på deg imorgen :trøste: .

Det ordner seg nok med tiden, du har jo oss på KG du kan snakke med mens foten din bedrer seg etter operasjonen. Og du, stå på! Kjolen din passer tilslutt. Er sikker på at du klarer å gå ned det du skal for at kjolen sitter perfekt! klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var operasjonen over, ble operert igår, og det gikk helt fint frem til kl fire inatt, da var det skikkelig vondt. Og idag klarer jeg ikke og gå på beinet......så jeg hunkler rundt på krykker her.....

Ble full narkose og de fant ikke noe glassbit.......snufs, men de har fjernet en del fettvev så legen håpet at det kanskje lå noe glass der som kunne være kapslet inn..... så jeg håper også på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grr litt irritert akkurat nå.

Sambo har for en og en halv uke siden lovt og ringe hun som vi ønsker skal synge i kirken under vielsen og noen musikrere vi ønsker skal spille på festen etterpå.

Men har han gjort det???????????????? NEI!!!!!!!!!!

Så her sitter jeg da, litt lettere irritert.............. enkelte ganger får jeg helt dillerium.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Godt at operasjonen nå er over så får vi krysse fingerene for at du blir helt bra i foten igjen :)

Du får tuppe han mannen din litt i baken så han får litt fart på seg :ler:

Men skjønner godt at du blir irritert når han først lover å gjøre noe også blir det ikke gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg må nok mase litt mer på han ja......venter til han kommer hjem etterpå så får jeg mase litt til............. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til er i boks. Har reservert brudesuiten vi skal tilbringe bryllupsnatta på...

1250,- for hele pakka. og det synes ikke jeg var så ille pris. har vært på ca 2000 kroner de andre stedene vi har undersøkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 UKER IGJEN!!!!!! :o :-) :hoho: :-) :o

Hmm håper de ukene går ganske så fort ja....... en hel vår og en hel sommer som vi skal igjennom og da kommer den store dagen her.........

Gleder meg så veldig..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nå bare titte innom for å ønske deg en riktig god og flott påske!!!

Ja, også må jeg jo ønske deg fortsatt god bedring i foten, håper den er bra igjen snart... Det blir sikkert så mye mye bedre til slutt! :wink: Og den kjolen din - den SKAL du klare å komme inn i, ikke sant!?!?!

:tommelsmil:

Krysser fingrene for at du greier detta jeg!!!

...nei, nå er det sannelig meg ikke lenge igjen til de store dagene våre i august!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode ord

JA JEG SKAL INN I KJOLEN!!!!!!!!!! men idag er jeg veldig usikker på om jeg kommer inn i den har en dårlig dag idag - bllir sikkert i bedre humør etc da jeg får begynt og trene igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt inn bilder av invitsjonene våre og beskrivelse,så nå håper jeg virkelig at jeg vinner den konkuransen.

Så slipper jeg og ha det tyngende over meg at jeg må gå ned så mange kilo før den store dagen, og jeg kan slappe litt mer av med tanke på det- så please la meg vinne den konkuransen, pleier aldri og vinne på noe så jeg hadde blitt så utrolig glad dersom jeg vant nå............trur jeg hadde danset rundt i flere dager etterpå......... åh hvor deilig hadde ikke det vært........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja imorra går turen til sverige for og kjøpe inn kjøtt til bryllupet. 20 kg kalvestek skal i frysern....

Ellers skal jeg innom på Ikea og kjøpe 15 vannmugger....

hehe godt vi har noe og bruke pengene på - hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!!! har fått ordnet fire ting til idag;

20 kg kalvestek(vi betalte 69,90 SEK pr kilo i Sverige, og her i Norge tar de 159,- kr kg)

sugerør, vannmugger og litt rødvin.

Godt for alt en kan begynne og krysse av på lista..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir avstemming, så skal jeg heie på dine invitter :hoppe: jeg har kjolen min klar jeg, og siden den måtte spesiallages (måtte ha den litt lenger) så kan jeg nok ikke leie noen uansett.. Men jeg sliter også litt med at jeg må ned noen kilo for at kjolen skal passe, men det finnes ikke bedre motivasjon da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sant, men jeg sliter med motivasjonen om dagen, jeg vil ned, men alikevel orker jeg liksom ikke

:-? :-? :-? :-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trikset (som funket for meg og sambo i allefall) er å ikke gjøre det alene, gå ned bare litt om gangen og ikke gjøre det til et slit!!

Bruke noen timer på å finne gode, sunne matretter på nettet og sett opp en ukeplan, gjerne med alle måltidene du skal spise, og få med sambo også; det skader INGEN å spise litt sunt :-) Ikke sprengtren, men gå heller noen hyggelig turer sammen (gjerne litt lange i Guds frie natur :-) ) og DRIKK MYE VANN!! Da blir du ikke så sulten og det skal visst være bra for en million andre ting også:-) Det går kanskje ikke så fort med en gang, men etterhvert forsvinner kiloene sakte men sikkert. Og en ting til; ikke få dårlig samvittighet fordi om dere unner dere noe godt innimellom; bare planlegg det og prøv å finne litt mindre usunne ting (lakris er bedre enn sjokolade, saltstenger bedre enn potetgull.. egentlig ALT er bedre enn potetgull:-) )

Dette ble da svært så moraliserede ser jeg, men det er godt ment da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skrivd. Det skjer vel ikke så altfor mye om dagen, jo foresten jeg har begynt og jobbe igjen da, og det er på en måte godt og være tilbake igjen på jobb.

Men det er også rart med det da man har gått hjemme i 8 uker så blir en jo vant til det også......

Bryllupsplanene har vi ikke gjort noe mer med. Prøver og få tak i ei vi ønsker skal synge under vielsen men de er jo aldri hjemme.

Ellers prøver vi og finne ut hvilke viner vi skal bruke til middagen........litt av et prosjekt bare det - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: en ting til er ordnet. solisten i kirken!!!!! koster 1500 kroner, og hvis vi ville ha med en pianist var det 1500 kroner til.

Jeg har veldig lyst til og ha både pianist og solist men jeg synes kanskje det blir litt i dyreste laget.

Men nå veit vi jo ikke hvor mye familiene våre skal være med og betale, de sier de skal være med og betale men vi får jo ikke noe svar liksom, ikke at vi har spurt heller da, synes ikke det passer seg.

Men vi skal vel møtes en dag og få planlagt litt mer så da får vi vel kankskje litt flere svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( Både jeg og eldste sønnen min har fått ørebetennelse - stakkars oss det er jo litt synd på oss da - hehe ja vi må klage litt.

Yngste sønnen min er 2 år idag - stor gutt nå!!! med mange egne meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...