Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

idag var vi i kirka vi skal gifte oss i til neste år.

Vår sønn skulle få bok i kirka, er visst normalt da de er 4 år. Var litt rart og gå inn der sammen med mamma og pappa og de kommende svigerforeldrene mine og vite at om under et år skal jeg også gå opp der i min hvite brudekjole.

Så der satt jeg da og så meg rundt og begynte og planlegge hvor i kirka vi skulle ha forksjellig pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidu!

Så i en annen tråd at du bor i den kommunen som jeg kommer fra!! Så gøy! Er du derfra også, eller? Jeg bor i Oslo nå, men skal nok flytte hjem igjen om litt...

Hvilken kirke skal dere gifte dere i da? Det er jo så mange pene kirker i bygda vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Imari

nei jeg er ikke fra Modum , men kommer fra Hokksund. Men samboeren min kommer fra Modum så vi har bosatt oss i Geithus.

Vi skal gifte oss i Heggen kirke, den synes jeg er kjempe fin, og siden vi har døpt begge barna våre der faller det helt naturlig for oss at vi skal gifte oss der.

vi skal ha bryllupet på Solhov grendehus, har ennå ikke vært der, men samboeren min har vært der og sier at det er et helt ålreit lokale og være på.

koselig at du også er fra Modum da, takk for at du tok turen innom min dagbok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå går det fort til vi skal fortelle familiene våre at vi skal gifte oss - heldigvis!!!!

trur det blir litt morsommere da, enn sånn det er nå, da har jeg flere og prate med om det blant annet.

slankinga går ganske greit jeg har gått ned 4 kilo hittils, skulle ønske det var flere kilo, men det er jo greit og gå ned litt hver uke. er vel det som er ideelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Heggen er en utrolig vakker kirke, så der synes jeg at dere har gjort et godt valg!!

Solhov kjenner jeg godt til - det er et av de beste grendehusene som finnes i bygda. Kjøkkenet er stort og velutstyrt, med god plass. Så er det et stort rom med en scene, hvor det er god plass til ganske mange gjester (vi dekket på til 80 stykker der i mai i år, enda var det nok plass til noen flere). I tillegg er det et lite rom ved siden av hovedrommet, som kan passe fint til gaverom. Og så er det garderobe og en liten "hall" med stoler og sofaer og sånn, pluss god plass ute. Flott til grendehus/lokale å være!!

Blir spennende å fortelle det til familiene deres, da! Gleder meg til å høre om hvordan de reagerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Solhov kjenner jeg godt til - det er et av de beste grendehusene som finnes i bygda. Kjøkkenet er stort og velutstyrt, med god plass. Så er det et stort rom med en scene, hvor det er god plass til ganske mange gjester (vi dekket på til 80 stykker der i mai i år, enda var det nok plass til noen flere). I tillegg er det et lite rom ved siden av hovedrommet, som kan passe fint til gaverom. Og så er det garderobe og en liten "hall" med stoler og sofaer og sånn, pluss god plass ute. Flott til grendehus/lokale å være!!

Nå ble jeg beroliga, har aldri vært der, så jeg er VELDIG spent på hvordan det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig ok der, jeg, i hvert fall! Var i bryllup der senest i mai, en av mine beste venninner hadde festen der.

Det er bygget en gang på 50-60-tallet, så det er naturlig nok noe som er litt slitt og farger og sånn er kanskje ikke det mest moderne. Men jeg synes det er ålreit der uansett, jeg! De fleste sånne grendehus er jo fra den tiden, og de færreste er pusset opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet litt og sett på fotografering her idag, og er veldig usikker på hvilke fotograf vi skal velge.

Har vært inne og sett på www.photonart.as og det virker som de har et veldig bra tilbud. man får en brent cd med 150-200 bilder som man kan bruke fritt, i tillegg til at man får forstørret bilde® alt dette til kroner 4500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det bare igjen ei uke til vi skal fortelle familiene våre om bryllupet - og det skal bli deilig!!!! Da skal jeg skrike ut til verden etterpå: JEG SKAL ENDELIG GIFTE MEG!!!!!

slankinga går sånn der, jeg har jo gått ned 4 kilo, men jeg må virkelig skjerpe meg utover nå. SKAL gå ned 6 kilo til før jul!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en flott måned du gifter deg i :-)

Vi giftet oss 28. august i år og jeg er veldig glad jeg valgte sensommerbryllup; Fremdeles sommer, litt kjøligere (passer bra så ikke gjestene svetter bort) på kvelden og ett og annet innslag av høstlige farger. Det sies også at august er en ganske værsikker måned. Gled deg :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen tusen takk apriljente, jeg gleder meg masse, og siden jeg elsker høsten og fargene måtte det bli denne tid av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG har vi sagt at vi skal gifte oss til familien!!!!!!! det var en herlig følelse da vi hadde fått sagt det, jeg var veldgi lettet, og de ble jo så glade!!!!!!!!!!!

så nå blir det en veldig spennende tid utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt, har akkurat pratet med mamma på telefonen, og hun er i full gang med og planlegge bordkort, invitasjoner etc.

Mamma og pappa har sagt seg villig til og være med og betale noe av bryllupet noe jeg satte veldig stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette surrer rundt i hodet mitt om dagen:

bryllup,bryllup, bryllup

er så deilig etter vi har fortalt det til alle rundt oss for da har ihvertfall jeg noen flere og prate med enn bare samboeren min som egentlig ikke bryr seg noe videre om hvilke bordpynt vi skal ha etc. så jeg har veldig mange ideer som jeg endelig kan diskutere med mamma for det er vel hun som kommer til og hjelpe meg mest tenker jeg.

JENTER JEG KAN ENDELIG SI TIL HELE VERDEN AT JEG SKAL GIFTE MEG!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja igår var jeg på veiing og hadde gått ned 1,8 kilo, er veldig fornøyd, nåhar jeg gått ned 5,8 kilo tilsammen!

Men det ble et nederlag da ved og være der, fordi hun som har kurset skal slutte og de har ingen stedfortreder :-( .

Så nå må jeg begynne et annet sted som det tar 30 minutter og kjøre til...... jaja det får jo bare gå det, jeg må jo gå på Librakurs dersom jeg skal inn i brudekjolen min til sommeren, for alene klarer jeg det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har vært hos frisøren i dag for og kikke litt på forskjellige oppsett av hår, men jeg finner ikke noe jeg vil ha - eller det vil si, jeg vet ikke hvordan jeg vil ha det.

Har både tiara og slør, men er litt i tvil om jeg skal bruke tiarae.

Nei jeg får først finne ut hvilke frisør jeg skal bruke trur jeg også får hun bestemme hvordan jeg skal ha håret, med eller uten tiara.............. usikker jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

oi oi :o nå er det utrolig lenge siden jeg har vært inne her og skrevet i dagboka mi.

Er vel ikke så mye som skjer om dagen fordi jeg jobber så utrolig mye, har regnet meg fram til at jeg har kun 3 dager fri nå før julaften :sjokkert:

blomsterdekoratøren har funnet ut hvordan brudebuketten skal være og hvordan festlokale skal pyntes, morsomt og høre på hennes planer, jeg er veldig spent på hvordan det ser ut i virkeligheten. Det skal også legges til at HUN ER KJEMPEFLINK jeg stoler 110% på at det blir kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Majan.

Ja, det er veldig morro med forberedelser og ihvertfall når man kan dele det med sine nærmeste.

Jeg skal også ha slør og tiara men lurte lenge på hvordan jeg skulle ha håret. I dagboken min kan du se hva jeg har kommet frem til. Har ikke snakket med frisøren min om det enda men jeg tror ikke det blir noe problem å få det til med mitt hår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke ringte samboeren til kameraten til samboeren min og lurte på om jeg vil være forloveren hennes :o :o :o :o :o

Jeg må si jeg har tenkt tanken, men har tenkt at hun sikkert velger søsteren sin......

Hun hadde vel også tenkt og velge søsteren sin, men så hadde den andre søsteren blitt snurt.

Så her sitter jeg da, og skal være forlover til ei jeg ikke kjenner så altfor godt, jeg har vel kjent henne i 1 1/2 år nå men det er jo ikke så veldig lenge det?!?!?!?!

Og igår pratet jeg med venninnen min, og spurte om hun ville være forloveren min og da sa hun at det ville hun gjerne men da måtte jeg bli hennes!!!! HURRA!!!!

Så til neste år skal jeg være forlover i to bryllup, med kun tre ukers mellomrom!!!!

Også i tillegg skal jeg planlegge mitt eget bryllupp!! Blir et hektisk år tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...