Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

Idag har jeg og mamma laget invitasjoner og bordkort/sanghefter. Eller det vil si vi har begynt, mamma hadde begynt alt.

Er jo morsomt da, og lage sine egne, selvom det er veldig mye jobb. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg kunne ønske den tiden gikk litt fortere!!!! er så kjedelig og vente.....selvom jeg virkelig trenger tiden også da....

Skal bestille kubbelysene som vi skal pynte med på bordene nå. Lurer på hvor mange vi trenger. Vi skal ha de høyeste kubbelysene på bildet. Kjempe fine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt i 2 uker til - UFF!!!!!

ja jeg blir irritert fordi jeg ikke får belaste den ene benet noe, og det vil igjen si ingen gåturer noe som passer veldig dårlig siden jeg skal ned 10 kg før bryllupet...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå har vi funnet ut at vi skal bruke 26 kubbelys!!!!!

Det kommer på 1350,- kroner, det koster og gifte seg, men men man gjør det jo forhåpentligvis bare en gang også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring =)

forhåpentligvis, jeg er litt sånn (nå mens jeg er ung, sta og vet alt) at bryllup bør man bare ha en gang selv hvis man skulle gifte seg flere ganger.

greit å ha papirene i orden hvis man skulle finne den store kjærligheten for andre - tredje gang, men at man da tar det litt roligere,da har man liksom besvist en gang tidligere at man greier ikke å love seg til en for resten av livet. (selvom det er vel de som greier å ikke skille seg andre gang de gifter seg, det er bare det at jeg har ikke opplevd det så langt, men folk må jo få gjøre som de vil det er jo det som er så flott med frihet og frivilje)

men som sagt, det er hva jeg mener nå, kanskje når jeg er blitt litt eldre at jeg skifter mening, men nå holder jeg meg til det jeg har sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi funnet ut at vi skal bruke 26 kubbelys!!!!!

Det kommer på 1350,- kroner, det koster og gifte seg, men men man gjør det jo forhåpentligvis bare en gang også da :-)

:Nikke: også var jo de lysene du har valgt, kjempefine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra jeg er så utrlig glad!!!!!!

har akkurat skulle bestille kubbelysene, også ble det 820 kroner billigere enn det vi hadde regnet ut, fordi det er en del som har klaget på lysene så de selges ut til en rimelig penge!!!!!!!!

Tenk det da dere spare penger da det gjelder et bryllup det er jo bare helt utrolig :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra jeg er så utrlig glad!!!!!!

har akkurat skulle bestille kubbelysene, også ble det 820 kroner billigere enn det vi hadde regnet ut, fordi det er en del som har klaget på lysene så de selges ut til en rimelig penge!!!!!!!!

Tenk det da dere spare penger da det gjelder et bryllup det er jo bare helt utrolig :hoppe::hoppe:

:tommelsmil::klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kunne ønske tiden gikk litt fortere, føler at jeg ikke får gjort så mye nå. Bare vente på at datoen skal nærme seg..........

Ikveld må jeg få ringt kokken og høre om han har noen forslag til hva vi skal ha til hovedrett og forrett for jeg har ikke peiling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm kunne ønske tiden gikk litt fortere, føler at jeg ikke får gjort så mye nå. Bare vente på at datoen skal nærme seg..........

:Nikke:

Da er vi to! :wink:

Etter å ha lest om den store dagen til Arwen, er jeg helt uten tålmodighet... Og jeg aner heller ikke helt hva vi skal spise... Er ikke maten jeg tenker mest på heller! :ler:

Hilsen giftesjuke Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da er fotografen bestilt!!!! og veit dere de hadde akkurat satt ned prisen!!!!

De tar brudebilder, før under og etter kirken + litt i kjøring. kr 5000 ikke verst?!?!?!

også var de jo så koselige da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fotograf skal du bruke? Hørtes ut som et kjempebra tilbud, det må være deilig når sånne ting ordner seg!!

Sorry at jeg ikke har svart på pm, men jeg vet altså ikke hvor dette koret øver. Sorry! Men jeg ville prøvd hun Lena privat jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...