Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Da har jeg sendt inn bilder av invitsjonene våre og beskrivelse,så nå håper jeg virkelig at jeg vinner den konkuransen.

Så slipper jeg og ha det tyngende over meg at jeg må gå ned så mange kilo før den store dagen, og jeg kan slappe litt mer av med tanke på det- så please la meg vinne den konkuransen, pleier aldri og vinne på noe så jeg hadde blitt så utrolig glad dersom jeg vant nå............trur jeg hadde danset rundt i flere dager etterpå......... åh hvor deilig hadde ikke det vært........

Søt du er... ;) Gledar meg til å sjå alle bidraga til konkurransen eg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ja det blir spennende og se alle bidragene' date=' og ikke minst se hvem som vinner :-)[/quote']

:Nikke: Veit du når det skal trekkast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg fått gjort mye unna med andre ting ihvertfall.

* jeg har fått kjøpt meg selskapskjole til jeg skal være forlover

* og jeg har arrangert et vellykket utdrikningslag

Så her sitter jeg veldig fornøyd og sliten

Det er en god del jobb og arrangere et utdrikningslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da var vinneren av konkurrasen kåret, og det ble ikke meg,

må innrømme at jeg bli bittelitte grann misunnelig på vinneren, men jeg er KJEMPE GLAD på hennes vegne.

Jeg holder på for fullt og spiser sunt og trener, for og klare og komme meg inn i kjolen min......men jeg veit ikke om jeg klarer det......godt jeg får igjen på skatten iår, for da kan jeg evnt kjøpe meg en ny kjole eller leie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!! Igår var min første sykkeltur for i år, og en kan si jeg merker det ja......

Er spent for til tirsdag skal jeg på veiing igjen, og jeg håper virkelig jeg har gått ned en kilo til, for jeg har jo vært kjempe flink med mat og trening nå - hehe må jo skryte litt av meg selv........ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Spennende med veiing igjen!!! Jeg skal buste håret i alle fall, så går det nok bra...med alle hårstråene i kryss for deg! :wink:

Tid skal du prøve kjolen igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Spennende med veiing igjen!!! Jeg skal buste håret i alle fall, så går det nok bra...med alle hårstråene i kryss for deg! :wink:

Tid skal du prøve kjolen igjen da?

hehe takk for det....

Kjolen henger hjemme hos mamma og pappa, men jeg trur nok ikke jeg prøver den før jeg har gått ned 5 kilo til..... :-? gir snart opp jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært på brudevalskurs - morsomt!!!! I tre timer danset vi rundt - litt av ei treningsøkt - hehe!!!

1-2-3 1-2-3 1-2-3 1-2-3 1-2-3 1-2-3 :sjenert:

Så nå er det en ny ting og tenke på da, hvilke sang skal vi velge til brudevals????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: :hoppe:

Har vært på veiing idag og har gått ned 1,1 kg til, nå har jeg gått ned 10 kilo totalt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: GRATULERER!

Tusen takk!!!

Idag har jeg vært og fått støpt på negler, uvant.

Vi skal i bryllup til helga - gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du har vært med vekta :blomst_opp:

Hvilket opplegg har du fulgt og over hvor lang tid?

Jeg går på Libra - sunn og helt vanlig norsk mat. Kan spise alt, men ikke alltid.

Spiser hver 3 - 4 time, så det blir 5 måltider pr dag.

Trives veldig godt med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi imorra skal min venninne gifte seg - det er så lenge siden vi fikk datoen, men nå er dagen snart her - morsomt!!!

Så idag skal vi pynte kirken og lokalet - gleder meg masse til og hjelpe til. :-) :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja igår giftet et vennepar av oss seg, og det var jo så fint. må si jeg gleder meg enda mer nå til vårt bryllup, håper det blir like fint.....

Men nå har jeg lyst til og bytte selskapslokale nå da...........til min samboers største fortvilelese.....hehe!!!

så imorra skal jeg ringe og høre om ikke de har ledig 27 august, så får vi se.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s*

Får håpe lokalet er ledig da, om det ikke byr på for store omveltninger... Er invittene sendt ut?

Koselig å være i bryllup nå, en drømmer seg jo virkelig bort i alle sus og dus! :hjerter:

Hurra for 10 kg i minus!!!

:hoppe:

Flink du er!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...