Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

uff, sliter så om dagen, jeg skal jo gå ned 20 kilo til den store dagen, men hvor er motivasjonen blitt av? den er helt borte, jeg har gått ned 6 kilo, så det er jo bare 14 kilo igjen, men jeg utsetter og utsetter med og ta tak i de kiloene, er jo så lenge til august tenker jeg.................. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Tusen takk for det!! håper du også får ei fin jul og et godt nytt år!!!

er veldig glad idag for foreldrene til samboeren min har fortalt at de kommer til og være med og betale i bryllupet de også - hurra!!!! det letter en god del og vite det. for det koster jammen meg alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på for fult og planlegger om dagen har hatt ei bok som jeg har skrivd ned masse forskjellige stikkord i, så nå har jeg sittet på kveldene og fått orden på de, slik at det er enklere for andre også og skjønne de.

Må si jeg begynner og glede meg til den store dagen, nå nærmer det seg, 8 mnd...........ja da er jeg kona til sambo - hehe rart og tenke på........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg unna litt om dagen og godt er det. Igår fikk jeg bestilt frisør.

Idag har jeg sitti og sett på hotell i nærheten og jeg har veldig lyst til og gå for det ene hotellet, det er kjempe fint der og virker som de har veldig bra service. Koster 1250 kroner for og ha bryllupsnatten der, da er det muserende vin og frukt da vi kommer dit og frokost på rommet dagen etter. Men nå ville sambo tenke litt over det da, så jeg krysser alt som kan krysses på kroppen og håper at det blir det hotellet jeg har falt for,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

HEI HEI,

igår reiste jeg og mamma til en hobbybutikk og jeg fant bordkort/sanghefte og invitasjoner som vi skal lage.

De blir i Ilove you papir og lyse farger + gull!!! De blir kjempe fine da de blir ferdige! skulle bare mangle vi handlet jo materialer for 2600, :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du lage alle bordkortene og invitasjonene for hun du skal være forlover for??? :o

Det var litt drøyt syns jeg!!

Greit nok å be om hjelp med å legge hele det ansvaret på deg??? :klø:

Det er bare å øse ut med klager her vettu - vi lytter vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kjapt svar, ja jeg må sitte med alt alene. Jeg har fått mange reaksjoner på det og mange sier jeg kunne jo sagt nei, men nå har det seg slik at jeg får meg ikke til og si det, jeg er altfor snill.

Men jeg sa jo at hun kunne komme og hjelpe til for det hadde jo vært koselig men hun tok desverre ikke det hintet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage! Er vellitt merkelig at du er pålagt å lage invitasjoner fordi du er forlover...

HEISANN, det som er er at jeg var med for og kikke på innbydelser i en hobbybutikk i Oslo. Hun handlet alt og da vi satte oss i bilen ga hun meg posen med alt i og sa ; da tar du deg av det da!!!!!!

Jeg ble så paff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei Majan,

Ikke akkurat særlig vanskelig å forstå at det er du som står for innlegget på bryllupdforumet :wink: .

Hadde det vært meg ville jeg streiket eller sagt opp på flekken. Måte på hvor freidig man kan være. Blir rent overrasket, jeg!

MEN, nå må du jo huske at du ikke sier i fra for å bedre situasjonen. Og da kan du vel egentlig bare takke deg selv. Mener ikke å være krass, fekk eller slem ved å skrive dette, men det er bare du som kan bedre situasjonen du nå befinner deg i. Er du ikke enig?

En forlover skal strengt tatt bare skrive under på papirene, og det er det. Alt annet bør man ta som en bonus.

Lykke til og jeg krysser fingrene for at du tar et oppgjør med dette kvinnfolket som du selv sier at du ikke står så nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, ja jeg er så enige i hva dere skriver, men jeg hater og såre andre mennesker også.

Så det er sant som sistnevnte skrev jeg har kun meg selv og takke jeg vet det............ :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal vi opp og se på lokalet vi skal leie. Samboeren min har sett det før men jeg har kun vært og sett på det utvendig, så jeg er veldig spent på og se det.

Det som var veldig kjekt og som jeg satte veldig stor pris på er at vi kunne komme innom og hente nøkkelen til grendehuset selv og reise opp alene og kikke ppå det. Istedefor og ha med et menneske som vi ikke kjenner og som sier, ja sånn pleier de og ha det osv osv.

Så da kan vi gå der i ro og stillhet og kikke - gleder meg !!! hmm kl 18.00 skal vi dit, går for det da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende!!

Jeg vet jo godt hvordan det ser ut og sånn, og jeg tror ikke du blir skuffet. Kjøkkenet er kjent for å være et av de beste i distriktene, pga god plass, gode maskiner (oppvask osv) og mye utstyr. Det er jo et gammelt lokale, så det er kanskje ikke helt uptodate med farger og gardiner osv, men bare du er forberedt på det så tror jeg du kommer til å synes at det er flott der!

Ps: Det er en dør bakerst i lokalet. Der er det barnehage vanligvis, men det passer perfekt til gaverom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!

Det er jo et gammelt lokale, så det er kanskje ikke helt uptodate med farger og gardiner osv, men bare du er forberedt på det så tror jeg du kommer til å synes at det er flott der! :Nikke: ja det var vel ikke akkurat gjort så altfor mye der den siste tiden, men jeg syntes det var fint der jeg

Ps: Det er en dør bakerst i lokalet. Der er det barnehage vanligvis, men det passer perfekt til gaverom! vi så det var et sted hvor det var barnehage der, men vi gikk ikke inn vi da, men så pratet vi med hun som leier det ut og hun også sa at det var et fint sted og ha gavebordet så det blir nok det.

Du er jo kjent her i Modum, kanskje du vet om noen som tar på seg solistoppdrag i kirken kanksje ??? også leter vi etter noen som kan spille opp til dans på kvelden:..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først da jeg kom inn der ble jeg litt skuffa for jeg hadde innbilt meg at det skulle være helt annerledes.

Men så da jeg fikk sett litt nærmere trur jeg det blir bra jeg.

Blir jo helt annerledes da vi får pyntet lokalet.

Også var det veldig ålreit med at det var sittegrupper to steder i lokalet, veldig ålreit med tanke på at det er en del eldre mennesker som skal dit. godt og sitte i en sofa enn på en hard stol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...