Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

jaja så sitter jeg her da og venter på at min kjære skal komme hjem, han har nemlig vært på guttetur i helga, og jeg har planlagt og overaske han og fri til han ikveld. Jeg prata med han for bare et kvarter siden og da sa han at han kom til og være hjemme om en til to timer. Så jeg sitter her og lengter etter at klokka skal gå fort, samtidig som jeg er en tanke nervøs........

jeg har lovt og lage middag til han, egentlig tenkte jeg og steke biff og ha tilbehør til, men siden det blir så seint lager jeg heller lasagne - han liker det veldig godt.

hadde egentlig ikke tenkt til og lage dagbok, men hvorfor ikke????

nei jeg får nesten avslutte her nå, må snart begynne og lage litt mat, dekke bord etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg er så spent på deres vegne - håper dette blir "a night to remember" ! :D

Lykke til med frieriet, og velkommen som dagbokskriver!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte JA igår da :-) :-) :-) så til neste år skal også jeg stå hvit brud - gleder meg masse!!!!!

Da sambo kom hjem igår (seint) møtte jeg han ute og vi gikk tur med bikkja........ da vi kom inn måtte han bare ut i bilen og hente noe så jeg la fram boka som jeg hadde skrevet i og som jeg hadde pakket inn på spisestuebordet som jeg hadde dekt på til vi skulle spise.

Jeg hadde levende lys overalt - noe som sambo begynner og bli vant til siden jeg elsker levende lys - han spurte hvem pakken var til og jeg svarte at det var til han. Det første han sa før han åpnet pakken var; "Ånei, jeg har jo bare kjøpt med en parfyme til deg" :o ...........fikk litt dårlig samvittighet for ikke og ha kjøpt noe mer virket det som........ jeg holdt på og finne frem resten av maten som skulle på bordet og det ble helt stille i stua......så jeg sa jeg håper det går bra med deg der ute........og han svarte JA!!!!! dette er jeg så enig i at er på tide, så når skal vi gifte oss om to uker????? :-) :-) . jeg ble så glad :hoppe: , men jeg svarte jeg hadde vel kanskje tenkt meg til neste år en gang jeg da, på høsten......... vi hadde en kjempe koselig middag og vi pratet masse.

Siden det ble så seint da han kom hjem satt vi ikke oppe så veldig lenge, dere vet han har jo vært borte siden fredagen............og resten skjønner dere vel.................vi hadde ihvertfall en utrolig koselig kveld som vi begge kommer til og huske......

Men vi har ikke satt noe dato enda, jeg har lyst til 6. eller 20 august. 13 er uaktuell, litt pga tallet 13 men mest for at det bringer vonde minner på den datoen.

Virker så lenge til 1 år og noen uker............hmm drømmer meg helt bort her :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er datoen satt, 27. august 2005!!!!!

så det er 1 år og 1 måned fra idag!!!!! lenge og vente altså...

Skal ringe kirkekontoret etterpå og reservere kirken også skal jeg ringe grendehuset vi har lyst til og ha det på og reservere det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg ringt og holdt av kirken . bestilte til klokka 15.00 jeg. Håper det går greit. Tenkte først etterpå at det med fotografering, men jeg fant ut at hvis middagen begynne klokka 18.00 er vel det greit??? veit ikke hvor lang tid sermonien i kirken tar jeg og hvor lenge man bruker på fotografering. noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med frieri (det var kjemperomantisk), og bryllupsdato!

Du gifter deg nesten samtidig som oss (bare et år etterpå da :ler: ).

Vielsen kan ta alt mellom 1/2 time og 1 time (man kan jo legge opp mye selv nå).

Fotografering tror jeg tar 1 1/2- 2 timer, men det kan jo også bli mer hvis dere skal avgårede til spesielle lokasjoner (strand, attraksjoner etc).

Iallefall lykke til med planleggingen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var endelig grendehuset bestilt også. Jeg har vært litt engstelig for at det var opptatt, men heldigvis var det ikke det. Så skal jeg ringe imorra til kirkekontoret og høre om jeg kan endre vielsen fra 15.00 til 14.00. Håper det går greit. :-?

hmm lurer veldig på når jeg må bestille fotograf jeg.....får ta en ringerunde på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg fått gjort om slik at vielsen blir klokka 14.00 istedefor klokka 15.00. Han som sitter på kirkekontoret oppe her er bare kjempe snill, han er alltid i godt humør og snakker som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm mine tanker nå om dagen er :bryllup bryllup bryllup!!!!!!

er så mye jeg tenker på, også min venninne skal gifte seg 2 måneder før meg så dere kan tru vi snakker :hoho:

sambo prøver og roe meg litt ned ihvertfall mener kanskje det er litt tidlig, men som jeg sier vi må ihvertfall bestille kirke,lokale, og kanskje fotograf nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner sambo og prate en del om bryllup også, og det er morsomt, for han har alltid sagt at det ikke er noe vits i og planlegge et år og vel så det i forveien.

Men igår da vi spiste middag lurte han på hvor mange gjester det egentlig kom til og bli, for han hadde begynt og telle litt og kommet frem til et sted mellom 80 og 100.

Jeg har bare kommet til 80 stykker, men det kan jo hende at jeg har glemt noen. Så vi får sette oss ned en kveld og skrive ei liste sammen. Litt tidlig men det er jo greit og ha litt oversikt. skal jo lage bordkort, invitasjoner, sanghefteforside etc. så da er det greit og planlegge hvor mye en skal kjøpe inn.

Tenkte og la mamma få i oppgave og lage bordkort, hun elsker og dille og dalle og hun er KJEMPE FLINK!!!!

Trur hun blir kjempe glad for og få lage de. ellers kan jeg lage de selv.

Er litt spent på hvordan de i familien reagerer da vi skal fortelle de at vi skal gifte oss. Vi skal vente til i midten av oktober da vi skal feire bursdagen min,for da er vi alle samlet på begge sider av familiene. Familiene våre har mast om dette i flere år, men som vi har svart er at det er såpass dyrt og gifte seg og at hvis vi skal gifte oss skal vi be alle venner og famile. Og da har foreldrene våre sagt at de skal jo hjelpe til og betale......

Jeg kommer IKKE til og spørre om og få penger til noe, MEN hvis de tilbyr seg og betale skal jeg ihvertfall ikke svare nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg meldt meg på slankekurs da, LIBRA!!! så nå skal kiloene av, jeg er nødt til og få et spark i riktig retning for og komme igang.

gleder meg til og begynne, jeg har nemlig gått der før og jeg veit at jeg klarer det og at jeg blir kjempe motivert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde fri igår og det var så godt, har jobbet mye idet siste så jeg trengte det.

fikk vasket hele huset så det var så godt og stå opp idag og ikke ha det som stod hengende over meg.

så idag får jeg vaske litt klær :husarbeid: . hvorfor har vi ALDRI fri fra husarbeid???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

senere idag skal jeg servere i bryllup - tru om ikke jeg kommer til og bli enda mer opphengt i bryllup :o

både gleder og gruer meg litt, jeg har ikke hilst på familien til brudgommern, men hele familien til bruden kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja igår serverte jeg i bryllup, det var kjempe koselig. synes det er ålreit og være med og servere i brylluper, er så mange ting man får ideer om.

noen ting vil jeg bruke, mens andre ting ville jeg endret på.

vi gikk jo tomme for mineralvann - eller det vil si vi hadde kun igjen cola. itillegg vin og øl + vann.

men da det er så varmt ute sier det jo litt da at det kommer til og gå masse mineralvann.

det de hadde kjøpt inn i halvlitersflasker, ville jeg kjøpt inn i halvannenliters flasker.

ellers hadde de et stort rødt hjerte som gjestene satte ned hvert sitt tlys i. det var jo bare så utrolig koselig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt om dagen for ei venninne av meg skal gifte seg to måneder før meg, og hun er litt oppgitt over meg som planlegger til minste detalj......

Jeg har vært rundt og sett på ark til invitasjoner og hvordan jeg skal lage de.............hun bare rister på hodet - foreløpig....

de har ikke bestilt noe lokale enda, er litt mye frem og tilbake trur jeg. så jeg sier at de må jo snart bestemme seg siden det er i høysesongen for bryllup.

var og kjøpte papirkutter i går er jo greit og ha det da jeg skal lage invitasjoner etc. jeg veit ikke helt hvordan farge vi skal ha på invitasjoene. først så jeg for meg grønt men nå ser jeg litt for meg offwhite og gull?!?

jeg kjøpte en slik som man kan sette i hjørnene på papiret også klipper den ut hjerter i kantene av papiret. så jeg satt og testet litt ut her i går og jeg synes det ble ganske så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har sittet litt om dagen og tenkt ut hvordan invitasjonene skal se ut, men jeg får ikke bestemt meg!

samboeren min sier at jeg kan bestemme det, men jeg tenkte jeg kunne lage en del forslag også kan vi sammen bestemme hvem vi ønsker og ha.

men jeg som trudde jeg hadde funnet brudebuketten jeg ønsket er også der i tvil - siden vi skal ha bryllup på høsten bør vi jo kanskje ha høstfarger i brudebuketten - men så tenkte jeg på kanskje offwhite roser da - er jo fint det også, men jeg er redd at det skal bli for kjedelig også.

nei det passer nok best med røde roser. har nemlig kjøpt inn hjerteformet oasis som vi skal bruke til borddekorasjonene, og da blir det nok bra med røde roser.............

foresten hvor mange dekorasjoner skal dere ha???

vi bli ca 80-100 gjester så da bør jeg vel kanksje ha en del dekorasjoner?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :( :cry: :( :cry:

er så synd på meg idag - synes jeg selv ihvertfall da.

har omgangssyke og itillegg mensen. så jeg har ligget nå siden i går ettermiddag. Nå er jeg en liten tur oppe men jeg trur det er best og finne senga igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...