Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

hmm angrer nesten på at jeg fridde så tidlig jeg. syntes det var så morsomt og spennende og gå og vente på at det store skulle skje.

Nå er det gjort og det er over et år til vi skal gifte oss - er jo så utrolig lenge til.

Jeg blir litt frustrert da jeg ikke får gjort noe liksom, bare vente og vente.......kjedelig altså.

vel det er jo ikke mer en ei uke til jeg skal begynne på Libra kurs da - da skal jeg begynne og slanke meg, minst 20 kilo skal av, og jeg må si jeg både gruer og gleder meg til jeg skal begynne. Men jeg har jo en kjole jeg skal inn i så jeg har et bra mål og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å slanke seg går i alle fall lettere når man har mål. Jeg har slanket meg nå jah det siste året, men siden jeg ikke har hatt noen annen motivasjonen enn jeg vil ned i vekt har det gått i rykk og napp, veldig flink i en periode så ikke flink i det hele tatt. Mye lettere å spise usund mat for det er ofte bare å sette inn i ovnen mens den sunne ofte må lages fra bunn av. (går veldig mye grandis her) Har gått ned 7 kg, bare 5-6 til nå skal jeg være fornøyd, skal begynne å svømme en gang i uken med mamma, og har en sånn sykkel hjemme nå (bare å bruke den) så skal nok jeg også komme meg i form til bryllupet.

Lykke til med slankingen i alle fall =)

Vi har litt over 9 mdn på oss å planlegge bryllupet, litt forliten tid synes jeg, men skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg driver å lager noen utkast til invitasjoner selv, her er litt inspirasjon!

http://www.panduro.no/public/docs/brollopskort3_no.htm

Leela ;)

Vi fikk panduro katalogen på jobben, så det var fra det nederste korte på den linken du ga at jeg fikk insprasjon for mine invitasjoner (okey så dem vel i februar en gang men viste med en gang jeg så dem at no sånt no vil jeg lage, da kunne det for alt jeg viste være flere år til jeg gifta meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det kommer til og bli et bryllup med tema HJERTER hos oss.

Har fått tak i små oasishjerter som er åpne. De skal jeg bruke til borddekorasjoner. Pratet litt med blomsterdekoratøren på jobben igår og hun mente det kanskje ville vært litt tøft og hatt en brudebukett som var formet som et hjerte siden dekorasjonene på bordet var hjerter. Så blir det litt helhet i det liksom..

Så det spørs nå om jeg ikke må lage invitasjoner etc bestående av hjerter..................hmm :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm lurer veldig på hvem jeg skal velge til forlover, enten min lillesøster eller ei venninne som jeg har hatt siden jeg gikk på ungdomsskolen.

Har ikke en bestevenninne som jeg har kjent fra jeg var bitteliten. Men jeg føler at det er mest riktig og velge hun jeg har holdt kontakten med siden ungdomsskolen. Om vi ikke prater med hverandre hver uke så har vi da kontakt med hverandre via meldinger på mobilen.

Blir spennende og se hvem hun velger til forlover hun skal snart gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i morgen er dagen her og jeg skal begynne på Libra kurs. Jeg må si jeg både gruer og gleder meg. Det blir et slit, men det må bare gå.

Så nå skal jeg begynne og bli flinkere til og gå turer de kveldene jeg ikke jobber. Jeg må holde meg unna godteri og brus. Skal ha en dag i uka som er kosedag. Og det blir vel lørdager tenker jeg.

jeg skal ned ihvertfall 20 kilo. Det blir ca 2 kilo i måneden et år og det veit jeg at jeg skal klare. De kiloene jeg klarer ekstra er jo bare en bonus. SÅnn er det og ha kjøpt brudekjole for noen år siden. Også imellomtiden har jeg fått to barn, og som dere sikkert veit kommer det en del kilo ekstra etter det :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo det er ålreit og gå der. Kurset består av 8 torsdager en time hver gang, da møter vi opp veier oss og går igjennom uken som har gått.

Vi spiser hver tredje-fjerde time.

Jeg har gått på dette tidligere og da gikk jeg ned 15 kilo på to kurs. Men etter to svangerskap er kiloene igjen på plass :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja nå er slankinga i full gang her og jeg synes jeg er kjempe flink!!!

Bryllupsplanleggingen har jeg egentlig ikke gjort noe mer med enda, for det er jo absolut ingenting jeg kan gjøre........kjedelig.

Gleder meg til midten av oktober for da skal vi fortelle det til våre familier, det blir spennende og se hvordan de reagerer.

De blir sikkert veldig glade på våres vegne håper jeg.....

var i utdrikkningslag i helga og det var så koselig, ble en jentekveld med mange gode minner og tårer. Er ikke bare bare alltid...

Ellers er det vel ikke akkurat så altfor mye som skjer nå om dagen. Skulle vært ute og gått en tur men det regner som bare det, så jeg får utsette det til imorra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA idag har jeg jobbet med hun som skal lage borddekorasjoner, pynte kirken og lage brudbukett + corsagene og det blir en god del billigere enn det jeg har regnet med - heldigvis!!!

Foresten er veldig spent for imorra skal jeg på Libra igjen, håper jeg har gått ned noe da. Har vært litt hektisk uke så det har blitt litt krøll i mattidene, men de fleste måltidene har ihvertfall vært riktige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe :hoppe:

Har vært på veiing idag og har gått ned 1,9 kilo på en uke, og jeg er kjempe fornøyd. Gleder meg til neste år da er jeg forhåpentligvis en del kilo letter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og så på forskjellige brudebuketter igår, og jeg blir ikke enig med meg selv hvordan den skal se ut

Jeg klarer heller ikke og bestemme meg hvilke farge jeg skal ha,.

Men nå har jeg jo kjøpt inn åpne oasis hjerter som jeg skal ha til dekorasjoner på bordet, og de er røde, så ha bør jeg nok ha enten ivory eller røde roser i den.

De hjertene blir kjempe fine, vi skal bare dekke de med 3 roser og litt stasj i høyre kant øverst også skal vi stikke noe strå med roseblader på tvers over- hmm dette ble litt rart fortalt men jeg lover og legge ut bilder etter bryllupet neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Skulle bare gi en liten hilsen til deg! Har sniklest en stund, men nå måtte jeg bare.. Vi 2005-brudene må jo holde sammen! :P

Lykke til videre med planlegging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig det Cajsa at du stakk innom her en tur.

Du har helt rett i at vi må stå sammen, koselig og ha noen og dele ideer og problemer med frem til den store dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei hei!!! noen dager siden jeg skrev her sist, men jeg har hatt det litt travelt med og rydde ut av stua.

Jeg har bestemt meg for at det dags og få malt her. Vi hadde mørke rød stue. Synes fargen er kjempe fin, men det blir så mørkt her. Så nå har jeg malt 1 strøk med lys toscana, også får jeg ta strøk nr 2 på lørdagen.

En annen ting som er kjempe fint er at jeg var på veiing idag og da hadde jeg gått ned 1,2 kilo på ei uke, er kjempe fornøyd jeg :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lys toscana, den er kjempefin! Utrolig hvordan et rom forandrer seg når det blir lyst? :wink:

Ellers: gratulerer med vekttap, gøy å nå de målene en har satt seg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt inne på andre sine dagbøker og de har jo ordnet med det meste. Så jeg føler jer liksom har lagt ting litt på is.

Det eneste vi har i orden er lokale og kirke.

Men nå skal det jo nevnes at vi ikke har fortalt noen til våre familier enda,så det kan jo hende det blir litt annerledes da vi forteller de det.

Jeg får ikke bestemt meg for hvilke farge jeg skal bruke i bryllupet, men det er jo egentlig høstfarger som passer best, men jeg veit ikk :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så morsomt på jobben nå, for blomsterdekoratøren og jeg er i full gang med og planlegge hvordan vi skal pynte kirken og hvilke blomster vi skal bruke.

Og igår på jobben holdt hun på og satte opp brudebukett, og den ble så utrolig fin, hun brukte kremfargede roser. orkideer, calluna, hortensia, ceriopega, etc

FIn ble den ihvertfall.

Ellers har vi ikke planlagt noe mer, det er liksom ikke noe mer og planlegge siden ingen i famillien veit det enda. Men 16. oktober braker det løs, og da vil jeg tru ting kommer til og skje ihvertfall kommer mamma til og planlegge ned til minste detalj - trur det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...