Gå til innhold

Majans dagbok


majan

Anbefalte innlegg

nei invitasjonene skal vi sende ut i slutten av denne måneden.... så det blir ikke så mye og endre på, trur egenltig alle som skal hjelpe til, kokk, servitører etc synes det blir ålreit jeg at vi flytter det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki, det var det som var planen vår også - opprinnelig, å sende ut invittene i mai, men så ble jeg ferdig med de, og tenkte vi like godt kunne sende de ut! :wink:

Dere er i allefall ikke seine, men ville definitivt fått de ut i mai! :-)

Så kjekt da - vet du noe mer om lokalet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg skal ringe i kveld og høre....også må jeg jo smiske litt mer med samboeren min veit du . han er rimielig oppgitt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg skal ringe i kveld og høre....også må jeg jo smiske litt mer med samboeren min veit du . han er rimielig oppgitt her

:ler:

Jaja, trøst deg med at han nok langt fra er den eneste samboeren som har vært oppgitt og ristet på hodet over brudzillaen sin! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Så spennende at dere tenker på å bytte lokale, da! Hvor har dere tenkt å ha det nå, da? Jeg er jo litt nysgjerrig på folk som skal gifte seg i bygda mi, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke ledig der, det var utleid :cry: :cry: :cry:

men da har jeg ihvertfall prøvd da. Det var på steinberg idrettshus jeg ringte, kjempe fint lokale som er nyoppusset...... 3500 i leie for ei helg, og der vi har bestilt tar de 1200, så det er forskjell, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da! :tunge1: Men det var vel noe ved lokalet dere har, som gjorde at dere valgte det...og når det i tillegg er billigere, så har dere jo plutselig noen kroner til overs der i det minste! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant, vi likte jo det andre lokale, men du skjønne jeg har begynt og få litt panikk for at ikke bryllupet vårt skal bli bra nok.................uff jeg trur jeg har fått bryllupsnerver allerede :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har det skjedd noe siden jeg var her sist da................. :klø: ??

jo jeg prøver og finne noen som kan spille i bryllupet vårt da - så vi venter på svar fra to som måtte sjekke opp om de skulle spille den helga eller ikke. De skulle ha 4000 for jobben, og da spilte de til klokka to om natta

Ellers får jeg ei liste av bartenderen vi skal ha i bryllupet over hva vi skal kjøpe inn av alkohol til festen. Er så vankselig og beregne synes jeg, til 80 gjester og da det er åpen bar.

Har også vært på veiing idag og har gått ned 0,6 kg - ikke mye, men men så lenge jeg går ned så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er musikken ordnet til festen - en ting til og krysse av på lista

Om ei uke, skal vi ha møte sammen med foreldrene våre, og da skal vi ta for oss hvem som skal betale hva, kan bli spennende og høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Igår hadde vi ENDLEIG møte med foreldrene våre og vi ble enige om og dele alt på tre!! Kjempe fornøyde vi.

Ellers har kokken bestemt seg for at vi skal ha kremet suppe med brokkoli til forrett.

Pappa har antakelig finni en veteranbil til så vi blir kjørt av pappa i hans veteranbil og forloverne våre i en annen veteranbil - lik pappa sin!!!! Hurra morsomt da alt begynner og ordne seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er endelig helga over og jeg kan begynne og leve normalt igjen - var forlover i helga og jeg har vært skikkelig stressa med og få ordna til det.

Var en kjempe koselig dag!

Så nå kan jeg konsentrere meg om vårt bryllup, så igår ble jeg ferdig med invitasjonene. Må få kjøpt konvolutter så jeg får sendt de ut i morra.

HAn vi spurte om kunne være toastmaster takket nei - desverre - det var veldig synd, men vi må respektere at han ikke ville være toastmaster.

Ellers har jeg funnet drømmekjolen da, på fredagen, jeg har jo kjøpt brudekjole tidligere,, men etter så mange år og to svangerskap får jeg den ikke på meg igjen uten og gå ned mange kilo...

Så nå er jeg veldig lettet over at jeg ikke trenger og tenke på slanking lenger - eller dvs jeg ønsker jo fortsatt og slanke meg, men jeg trenger ikke og stresse over ikke og gå ned så mange kilo før august....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg har det, men hvordan legger jeg de til her da???????

aldri gjort det før skjønner du..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for det....

Kjolen henger hjemme hos mamma og pappa, men jeg trur nok ikke jeg prøver den før jeg har gått ned 5 kilo til..... :-? gir snart opp jeg :cry:

klart du ikkje ska gi opp!! du klara detta :P så kan du bruke skattepenga på nåke ant gøy...spa!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: :hoppe:

Har vært på veiing idag og har gått ned 1,1 kg til, nå har jeg gått ned 10 kilo totalt.........

gratulera så masse :P kjempeflinke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi endelig sendt ut invitasjonene og vi har fått så mange koselige tilbakemeldinger om at invitasjonene var så fine - og det er morsomt og få høre..

Prøver og legge ut bilde men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært og prøvd brudekjolen igjen, betalt depositum og kjøpt tiara - å jeg gleder meg sånn!

Også har jeg kjøpt smoking til den eldste sønnen min, smoking til minstemann hadde de ikke inne, men de skulle bestille.

Også har jeg kjøpt brudepikekjole til niesen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja litt vemodig idag - jeg har lagt ut brudekjolen min til salgs............. er jo greit også da, men.......ja dere skjønner sikkert. Den er jo så fin, men men når kiloene har kommet på har jeg ikke noe annet valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi fått vært og prøvd klær til sambo, og han ble jo så utrolig fin - å jeg gleder meg.

Også kjøpte vi sokker og nye sko til han.

Og ikveld fikk jeg melding av ei som er interesert i kjolen - skal møte henne imorra sånn at hun kan prøve den - det hadde vært ålreit om jeg fikk solgt den nå

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...