Gå til innhold

Majans dagbok

majan

Anbefalte innlegg

Det er noen som har startet opp et studio i Vestfossen. De hadde akkurat satt ned fotograferinga med 1000 kroner igår eller noe sånt!!!

Trur jeg har litt flaks om dagen, med at ting blir billigere enn jeg regner med - og godt er jo det!

De holder øvelser i menighetssenteret har jeg hørt. Må prøve og få kontaktet henne.

Men da hun sang solo for venninnen din, hadde hun noen som spilte gitar eller piano med seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei! Heter han Rune, eller? For jeg vet om en med studio i Vestfossen som heter det, skjønner du? ;)

Ja, kan tenke meg at de synger på Menighetssenteret, ja. Husker ikke helt om hun hadde med seg noen som spilte, hun har ganske kraftig stemme, så det kan faktisk hende hun sang uten også. Eller kanskje organisten hjalp til på piano? Husker ikke, sorry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Rune Guneriussen eller noe sånt han heter du mener???

Isåfall er det ikke han, Henry heter han som er der også ei dame som het Bente - utrolig koselige mennesker,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt, JEG HAR GLEMT OG RINGE KOKKEN IDAG!!! :-(

Jeg har bare utsatt og utsatt dette, og i går fant vi ut at ikveld må jeg ringe!!!!

Men så har jeg glemt det, og nå synes jeg det er for seint............ at det går ann og bli så rotete!!!!

Holdt foresten på og brenne ned hele huset vårt idag da- ei dyne lå over en av panelovnene her i huset - IKKE BRA!!!!!! Var på loftet og der lukta det så utrlolig brent så jeg gikk igjennom alle rommene nede og der lå dyna over ovnen, så nå må vi på tur imorra og kjøpe ny dyne............ puster lette ut for at jeg var hjemme ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringt kokken her om dagen da, men han er på ferie så da må jeg ringe igjen til uka..............typisk da jeg endelig fikk rota meg til og ringe

Jeg må prate med han ang meny, vi vet bare hva vi skal ha til dessert; lune bjørnebær, vaniljeis og eggelikør.

Til hovedrett har samboeren min famblet litt om kalvestek, men det har jeg aldri smakt før, noen som vet om det er godt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hva skal jeg finne på for og få tiden til og gå fortere.........

har vært på sykehuset idag ang beinet mitt og jeg er blitt sykemeldt 3 uker til, så tiden går så utrolig sakte synes jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

har vært på sykehuset idag ang beinet mitt og jeg er blitt sykemeldt 3 uker til, så tiden går så utrolig sakte synes jeg......

:klem: til deg, Majan!

Om en liker kjøtt, er kalvestek et godt alternativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til og krysse av: hentet kubbelysene igår, så nå er de også i hus - deilig for alt som blir ordnet :-)

Ellers er det ikke så mye jeg har gjort, lurer veldig på hvor mye alkohol en skal kjøpe inn, aner ikke jeg hvor mye en trenger, har jo kjøpt inn en del alerede men ikke noe sprit enda, og hvor mye trenger vi til 80 personer???? får kontakte vinmonopolet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal handle på polet kan det være lurt å sørge for å få til en avtale med dem slik at dere kan levere tilbake uåpnede flasker (på grunn av methanolsaken er det nemlig ikke mulig ellers). Bare et tips. Mengder vet jeg lite om, det kommer sånn ann på gjestene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i...... men vi tenkte litt og gi bort det som blir til overs, at de som serverer får med seg noe vinflasker, toastmaster får med seg ei cognacflaske etc............ hmm nå fikk jeg litt og tenke på - TUSEN TAKK!!! Er så mye en ikke tenker på, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg kjeder meg veldig om dagen siden jeg ikke får belaste benet, så jeg halter rundt omkring da.

Passer veldig dårlig siden jeg skal ned 10-15 kg før august :-? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk. Jeg kjeder meg veldig om dagen siden jeg ikke får belaste benet, så jeg halter rundt omkring da.

Passer veldig dårlig siden jeg skal ned 10-15 kg før august :-? :-(

I´m with you...

Kjedelige greier! Men håper beinet blir bra igjen nokså fort sa, så du kan få trent litt kanskje og slikt! Men du trenger jo ikke belaste det så mye etterhvert kanskje, bare gå små turer og sånn!??

Du, de monogrammene... Har laget et par! For det var til deg, ikke sant? M og H... Var litt vanskelig med de bokstavene følte jeg, men har nå prøvd med. Hvis du vil se kan du sende meg en PM med mailadresse (IKKE hotmail), så kan jeg sende de til deg! :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går turer på 3 kvarter om dagen, er jo sykemeldt så jeg tar det jo med ro resten av dagen.

Rart med det for jeg vil gå ned, men er liksom ikke helt motivert heller :-( :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I´m with you...

Kjedelige greier! Men håper beinet blir bra igjen nokså fort sa, så du kan få trent litt kanskje og slikt! Men du trenger jo ikke belaste det så mye etterhvert kanskje, bare gå små turer og sånn!??

Du, de monogrammene... Har laget et par! For det var til deg, ikke sant? M og H... Var litt vanskelig med de bokstavene følte jeg, men har nå prøvd med. Hvis du vil se kan du sende meg en PM med mailadresse (IKKE hotmail), så kan jeg sende de til deg! :wink:

:vinke:

Var ikke det meg? H og M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke det meg? H og M?

:ler:

Det var BEGGE to! Bare omvendt med de samme bokstavene!!! :tunge1: For dere skulle ha M og H, ikke sant Majan?!?!?! (mens Hannemor skulle ha H og M...)

Skal maile deg jeg, jeg har bare ikke fått somlet meg til det enda! :oops:

GOD SØNDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går turer på 3 kvarter om dagen, er jo sykemeldt så jeg tar det jo med ro resten av dagen.

Rart med det for jeg vil gå ned, men er liksom ikke helt motivert heller :-( :cry:

Synes du er flink som går så lange turer jeg :Nikke: Håper benet blir fort bra igjen. Det er kjedelig å måtte være i ro....

God bedring hvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...