duplexx Skrevet 23. oktober 2018 #1021 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg digger Funky jeg!! Hun er både sårbar og selvsikker på en gang. Hun er helt ærlig, enten det er om graviditeten (noe MANGE tenker, men ikke sier høyt), at hun er en jævli dårlig taper eller om hun faktisk føler seg bra. Janteloven står sterkt på KG skjønner jeg. Hun er en selvsikker dame som regelrett driter i hva andre måtte mene. Det interessante er at hun ellers er godt likt. Sterke familiebånd, sklidd rett inn hos svigers, mange gode venner. Da kan hun ikke VÆRE så ille som folk her inne skal ha det til. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 23. oktober 2018 #1022 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, duplexx skrev: Jeg digger Funky jeg!! Hun er både sårbar og selvsikker på en gang. Hun er helt ærlig, enten det er om graviditeten (noe MANGE tenker, men ikke sier høyt), at hun er en jævli dårlig taper eller om hun faktisk føler seg bra. Janteloven står sterkt på KG skjønner jeg. Hun er en selvsikker dame som regelrett driter i hva andre måtte mene. Det interessante er at hun ellers er godt likt. Sterke familiebånd, sklidd rett inn hos svigers, mange gode venner. Da kan hun ikke VÆRE så ille som folk her inne skal ha det til. Enig i veldig mye, jeg liker henne veldig godt! Liker derimot IKKE at hun legger ut bilder av barna i undertøyet... hva tenker hun med da liksom? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 23. oktober 2018 #1023 Del Skrevet 23. oktober 2018 På 19.10.2018 den 23.41, Tapas skrev: Komisk at mens asiatere går rundt med paraply i solen for å holde seg kritthvite, lar vesten seg bli stekt og grilla. Skjønnhetsidealer er menneskeskapt bullshit. Og folk bleker huden til og med!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #1024 Del Skrevet 24. oktober 2018 8 timer siden, Monky skrev: Og folk bleker huden til og med!! Alle vil ha det motsatte av hva de selv har... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #1025 Del Skrevet 27. oktober 2018 Funkygine eksponerer barn på https://storiesig.com/stories/funkygine i dag = Harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #1026 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere": https://imgur.com/a/zlR1mzM Endret 27. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alford Skrevet 27. oktober 2018 #1027 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, Asti skrev: Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere": Burde du ikke redigere bort IP og mailadresse før du legger det ut her? Endret 27. oktober 2018 av Alford 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #1028 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Alford skrev: Burde du ikke redigere bort IP og mailadresser før du legger det ut her? Tusen takk. Det skal jeg gjøre. Rart at Funkygine la det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alford Skrevet 27. oktober 2018 #1029 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Asti skrev: Rart at Funkygine la det ut... Ulovlig, men ikke annet å forvente. Bra du endrer. 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #1030 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Alford skrev: Ulovlig, men ikke annet å forvente. Bra du endrer. 👍 Klart det. Jeg bruker å fjerne, men fikk det ikke med meg. Så igjen tusen takk for at du sa i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2018 #1031 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ja, hva skal man si? At man er overrasket? Nei, men man blir likevel målløs av hvor lite reflektert og saklig det går an å være, til tross for at bloggeren faktisk har dette som jobben sin. Når ble det kotyme å svare trumpsk? Innbiller bloggerne seg at tematikken forsvinner om de skriver nedlatende og kunnskapsløst? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 27. oktober 2018 #1032 Del Skrevet 27. oktober 2018 57 minutter siden, Asti skrev: Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere": https://imgur.com/a/zlR1mzM Det virker å være sånn hun forholder seg til kritikk; avskrivende. På samme måte som hun avskrev Ulrikke Falchs kritikk av Vixen tidligere i år som "ukollegial". Hun evner ikke å gå inn i tematikken og bryte ned argumentene kritikken er bygget på. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriska Skrevet 27. oktober 2018 #1033 Del Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, Asti skrev: Litt mer om Funkygine og eksponering av barn. Hun tror kritikken handler om å "disse og henge ut influensere": https://imgur.com/a/zlR1mzM Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 27. oktober 2018 #1034 Del Skrevet 27. oktober 2018 11 minutter siden, Kriska said: Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor. Enig. Syns det er helt greit å kritisere at hun eksponerer barna, for det gjør hun jo virkelig.. men ser ikke helt problemet med at hun har reklame og sponsede innlegg? Å skulle "ta" en blogger for å ha samarbeidspartnere skjønner jeg ikke helt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 28. oktober 2018 #1035 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 45 minutter siden, Kriska skrev: Det omhandlet jo reklame , ikke eksponering av barn? Har aldri reagert på at funky har veldig mye reklame? Synes hun er en av de få som faktisk virkelig legger ut interessant og brukbart innhold til leserene sine (så sant man er interessert i trening og sunn livsstil). Synes svaret hennes var helt innafor. Det omhandlet også svar på https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-2&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-dced99bf:df-86-x5f9c4e8 Sitat fra Funkygine: "Og joda jeg har lest innlegget til kompis Morten. Som på lik linje med veldig mange andre har slengt seg på en av de hotteste trendene om dagen: Disse og henge ut influensere. Ikke noe nytt sånn sett. " - https://imgur.com/a/zlR1mzM Ingen evne til refleksjon over eksponering av barn der i gården. Hun mener artikkelen til Morten Hegseth kun handlet om å slenge seg på en trend og det er å henge ut influencere... Tilføyelse: Funkygine ble for ikke så lenge siden kritisert her inne for bruk av barn i reklame: https://forum.kvinneguiden.no/topic/886634-funkygine/?page=39&tab=comments#comment-22222801 Endret 28. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. oktober 2018 #1036 Del Skrevet 28. oktober 2018 3 timer siden, Asti skrev: Det omhandlet også svar på https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-2&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-dced99bf:df-86-x5f9c4e8 Sitat fra Funkygine: "Og joda jeg har lest innlegget til kompis Morten. Som på lik linje med veldig mange andre har slengt seg på en av de hotteste trendene om dagen: Disse og henge ut influensere. Ikke noe nytt sånn sett. " - https://imgur.com/a/zlR1mzM Ingen evne til refleksjon over eksponering av barn der i gården. Hun mener artikkelen til Morten Hegseth kun handlet om å slenge seg på en trend og det er å henge ut influencere... Tilføyelse: Funkygine ble for ikke så lenge siden kritisert her inne for bruk av barn i reklame: https://forum.kvinneguiden.no/topic/886634-funkygine/?page=39&tab=comments#comment-22222801 Gurimalla altså. Jeg innrømmer glatt at jeg synes hun fremstår som en koselig dame primært gjennom å ha sett henne på VG-TV, men opplever i grunnen noe av den samme utviklingen som jeg har hatt i forhold til CBE og AB. Sikkert fordi jeg nå har fulgt denne tråden og fått med meg noe mer. Før var det uttalelsene rundt misnøye med kropp under svangerskap, og så episoden hvor hun går bananas fordi hun blir slått av Herr Harm i en aktivitet. Parallelt med dette eksponering av barn. Og nå dette? Ugyldiggjøring av kritikk ved å legge det på kritikeren. Jøss! Det er så velkjent og så utrolig ansvarsfraskrivende. Nok en blogger fanger i sin egen boble, der man rettferdiggjør alt ved å snakke ned kritikerne. Hun ugyldiggjøre det ved å si at han bare forsøker å kaste seg på en trend underforstått at kritikken ikke har noen substans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 28. oktober 2018 #1037 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) På 28.10.2018 den 5.11, CecilieX skrev: Gurimalla altså. Jeg innrømmer glatt at jeg synes hun fremstår som en koselig dame primært gjennom å ha sett henne på VG-TV, men opplever i grunnen noe av den samme utviklingen som jeg har hatt i forhold til CBE og AB. Sikkert fordi jeg nå har fulgt Den ine tråden og fått med meg noe mer. Før var det uttalelsene rundt misnøye med kropp under svangerskap, og så episoden hvor hun går bananas fordi hun blir slått av Herr Harm i en aktivitet. Parallelt med dette eksponering av barn. Og nå dette? Ugyldiggjøring av kritikk ved å legge det på kritikeren. Jøss! Det er så velkjent og så utrolig ansvarsfraskrivende. Nok en blogger fanger i sin egen boble, der man rettferdiggjør alt ved å snakke ned kritikerne. Hun ugyldiggjøre det ved å si at han bare forsøker å kaste seg på en trend underforstått at kritikken ikke har noen substans. Enig! Synes det har blitt mye reklame og eksponering av barna... Endret 23. november 2018 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. oktober 2018 #1038 Del Skrevet 28. oktober 2018 18 timer siden, xemiliex skrev: Det virker å være sånn hun forholder seg til kritikk; avskrivende. På samme måte som hun avskrev Ulrikke Falchs kritikk av Vixen tidligere i år som "ukollegial". Hun evner ikke å gå inn i tematikken og bryte ned argumentene kritikken er bygget på. Influenserne er ikke kollegaer, de er konkurrenter, så der tar den der Jørgine totalt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 28. oktober 2018 #1039 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) https://www.funkygine.com/2018/10/28/jaktsesong-hele-aret Endret 28. oktober 2018 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. oktober 2018 #1040 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Jeg klarte ikke å dy meg, jeg måtte poste i kommentarfeltet i mammatrude innlegget hun la ut. Jeg mistet respekten for Trude, for å si det sånn. Endret 28. oktober 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå