Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS

8 sider??! :glare:

Jeg er ikke prippen. Har hatt noen pulevenner, noen ons og noen forhold selv. Bryr meg heller ikke om at jenta har en seksuell fortid. Jeg dømmer ikke henne som person, men trekant med to menn er én sånn ting jeg ikke liker. Derfor vil jeg ikke ha henne som kjæreste, men det betyr jo ikke at jeg dømmer henne.

Jeg har uansett bestemt meg for å ikke si noe, men heller kutte litt ned på ikke-seksuelle møter. Slik at hun blir mer en fuck-friend etterhvert uten at jeg trenger å fortelle henne noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "tydeligvis ikke"?

Man kan egentlig kreve hva man vil. Jeg kan være en uteligger som bare eier det jeg står og går i, men kreve at en kjæreste må ha millionlønn. Men det å sette slike krav kan gjøre det veldig vanskelig å finne en kjæreste.

Med det mener jeg at en ikke kan kreve en jomfru om du har feid over hele bygda.

Om du ikke klarer å oppfylle dine egne krav, vil du fort bli avslørt og kassert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg er ikke prippen. Har hatt noen pulevenner, noen ons og noen forhold selv. Bryr meg heller ikke om at jenta har en seksuell fortid. Jeg dømmer ikke henne som person, men trekant med to menn er én sånn ting jeg ikke liker. Derfor vil jeg ikke ha henne som kjæreste, men det betyr jo ikke at jeg dømmer henne.

Jeg har uansett bestemt meg for å ikke si noe, men heller kutte litt ned på ikke-seksuelle møter. Slik at hun blir mer en fuck-friend etterhvert uten at jeg trenger å fortelle henne noe.

Har du lest tilbakemeldingene?

Hvordan kan det ha seg at du sier at du ikke dømmer henne?

-det er nettopp det du gjør!

Du blir også selv dømt for din manglende evne til å være ærlig om dine hensikter!

Du anser hennes handling som grotesk, men det hindrer deg ikke i å ha sex med henne.

Hvem er det som er grotesk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt trekant?:) Virker bare sånn siden du skal forsvare jenter som har hatt det.. Er helt greit at noen jenter velger å ha trekant, mens syns man skal respektere at noen syns dette er ekkelt og kvalmende også. Sånn er det bare. Man kan ikke få ALLE til å like alle ting..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Nei, jeg har ikke hatt trekant.

Jeg vil ikke ha trekant heller.

Å reagere på Ts samt hans likesinnedes dobbeltmoral handler ikke om å forsvare en trekant.

Dette handler om holdninger og formeninger om kvinnens seksualitet som skal være ren.

Men menns seksualitet er det ikke så farlig med, menn er menn.

Kvinner derimot blir dømt nedenom og hjem av usikkre mannfolk som hadde sagt ja til en trekant med 2 kvinner når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo for menn så kan han tenne litt seksuelt på at hun er "tøs", så han vil bare knulle henne litt. Men han kunne aldri vært med denne jenta. Er stor forskjell på å ha sex med ei jente, og kunne tenke seg henne som partner.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Med de holdningene der kan du se lenge etter å bli ansett som en potensiell partner.

Menn som kaller kvinner for tøs og sier at de er løse er mindre oppegående!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

NEI!!!! DU HAR DET MED Å SI DET TS. HUN FORTJENER IKKE Å BLI SÅRA BARE FORDI DU IKKE LIKER AT HUN HAR HATT TREKANT. SLITT Å TENKE MED PIKKEN. Finn noen andre å pule på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Papirfly

Baserer du troen din på at det å kreve er metodikken du kommer lengst med på praktisk erfaring?

Ja, jeg har masse yrkeserfaring/kundebehandling i bagasjen som tilsier at de som krever og støyer mye (uten at kravet er basert på en rettighet) har en tendens til å få viljen sin. Jeg tror i større og større grad at det å være snill og ydmyk, det er noe man ønsker skal funke bra, og er noe man venner seg til når man er i en avhengig posisjon, men så fort man har noen reell makt, så er man better off, hvis man er aggressiv, kravstor, slem, tøff i trynet, truer osv.

At det ikke skulle funke i et forhold? Vel, jeg har ikke prøvd å være urimelig dominerende ennå, men jeg hører jo støtt og stadig om folk som lager regler for dama si, er kontrollerende osv. Akkurat som om de skulle være eier av en gjenstand.

Så jo, det kan godt være at det ville funket å gi dama en ørefik og si: deepthroat meg, NÅ. Men det er jo litt avhengig av hva man er på jakt etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Dette handler om holdninger og formeninger om kvinnens seksualitet som skal være ren.

Men menns seksualitet er det ikke så farlig med, menn er menn.

Ja. Og så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Jeg kjenner en kvinne som er attraktiv.

En veldig kul dame. Hun har hatt sex med to av kompisene mine, og hun har mange sex-partnere.

For meg betyr det at hun ikke er aktuell som kjæreste.

Gammeldags? Kanskje det, men det er forskjell på en sexpartner og den som du vil skal føde dine barn.

Da blir en viss grad av dydighet et poeng for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Utdyp deg selv!

Ja, og så er ikke noe svar!

Når du ikke kommer med en utfyllende forklaring, er det ikke da du som skal utdype deg?

Din påstand, din forklaringsbyrde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har masse yrkeserfaring/kundebehandling i bagasjen som tilsier at de som krever og støyer mye (uten at kravet er basert på en rettighet) har en tendens til å få viljen sin. Jeg tror i større og større grad at det å være snill og ydmyk, det er noe man ønsker skal funke bra, og er noe man venner seg til når man er i en avhengig posisjon, men så fort man har noen reell makt, så er man better off, hvis man er aggressiv, kravstor, slem, tøff i trynet, truer osv.

At det ikke skulle funke i et forhold? Vel, jeg har ikke prøvd å være urimelig dominerende ennå, men jeg hører jo støtt og stadig om folk som lager regler for dama si, er kontrollerende osv. Akkurat som om de skulle være eier av en gjenstand.

Så jo, det kan godt være at det ville funket å gi dama en ørefik og si: deepthroat meg, NÅ. Men det er jo litt avhengig av hva man er på jakt etter.

Det sier seg selv at du ikke snakker av erfaring.

Hvem er det du prøver å innponere? -oss?

Lar du deg selv innponere av dine egne ord og setninger?

Blir du opphisset av store tanker om deg selv og ditt eget kjønn?

Du lager egne regler for din egen seksuelle løssluppenhet.

Hvor stakkarslig er ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er dere på et ganske likt nivå men hun har en seksuell erfaring du finner ekkel. Helt greit det. Men ikke forvent å ha trekant med 2 jenter noen gang da :)

Jeg ville avsluttet det og sjekket meg for sykdommer, kan ta 3 måneder før alle sykdommer er sporbare. Er jo litt pussig om du møter drømme dama og så kan dere ikke ha sex uten kondom fordi du har vært den hora.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille-pus

Du er ungkar og relativt ung ?

Ikke umulig du vil trekke en annen konklusjon når du har fått deg noen nesestyvere av forsøkene på å kreve ting av mennesker du ikke har noen rett til å kreve en pøkk av :fnise:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en kvinne som er attraktiv.

En veldig kul dame. Hun har hatt sex med to av kompisene mine, og hun har mange sex-partnere.

For meg betyr det at hun ikke er aktuell som kjæreste.

Gammeldags? Kanskje det, men det er forskjell på en sexpartner og den som du vil skal føde dine barn.

Da blir en viss grad av dydighet et poeng for min del.

Man burde ikke ha sex med en person om man ikke vil risikere at hun skal føde dine barn da...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke kommer med en utfyllende forklaring, er det ikke da du som skal utdype deg?

Din påstand, din forklaringsbyrde.

Om du ikke kan stå for dine egne meninger da du ikke er i stand til forklare deg selv, bør du holde deg unna debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...