Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Kanskje, men tror nok det er litt tidlig for eventuelle graviditetssymptomer nå :) 10 dager igjen til ikm, altså den 24.11 :)

Oooh :) jeg hadde ikm nå på søndag, men har kanskje fått sen EL og ikm samme dag som deg ;) spennende!

Ingen symptomer her heller, utenom litt kviseutbrudd.

Bodylotion er vel greit tegn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooh :) jeg hadde ikm nå på søndag, men har kanskje fått sen EL og ikm samme dag som deg ;) spennende!

Ingen symptomer her heller, utenom litt kviseutbrudd.

Bodylotion er vel greit tegn? :)

Kviseutbrudd her også! hehe.. moro at vi har samme ikm dag da! Med på testdate den 20.11? :nigo:

Joda, det kan bety både og for meg egentlig. Men lov å håpe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviseutbrudd her også! hehe.. moro at vi har samme ikm dag da! Med på testdate den 20.11? :nigo:

Joda, det kan bety både og for meg egentlig. Men lov å håpe litt!

Spesielt gøy når det kommer to store humper i øyenbrynene :P gaah! Hva renser du huden med? Husker jeg brukte basiron når jeg var yngre, men litt usikker på om en kan bruke den når en evt er gravid :s

Jeg er med på testdate, så lenge tanta ikke har kommet før ;) SÅ spent på om den kommer til helga eller ikke :) Vi krysser fingrene for 20.11 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt gøy når det kommer to store humper i øyenbrynene :P gaah! Hva renser du huden med? Husker jeg brukte basiron når jeg var yngre, men litt usikker på om en kan bruke den når en evt er gravid :s

Jeg er med på testdate, så lenge tanta ikke har kommet før ;) SÅ spent på om den kommer til helga eller ikke :) Vi krysser fingrene for 20.11 :danse:

En venninne anbefalte basiron her om dagen ja. Jeg bruker egentlig ikke noe særlig for tida, men brukte proactiv mye før. Gikk tom bare og så har jeg ikke kjøpt noe mer. Men må nesten det snart igjen!

Jeg forventer ikke tanta før 23 uansett. Det ville i såfall vært unormalt for meg :P men da sier vi det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne anbefalte basiron her om dagen ja. Jeg bruker egentlig ikke noe særlig for tida, men brukte proactiv mye før. Gikk tom bare og så har jeg ikke kjøpt noe mer. Men må nesten det snart igjen!

Jeg forventer ikke tanta før 23 uansett. Det ville i såfall vært unormalt for meg :P men da sier vi det! :D

Er du fornøyd med proactive? Kjenner til den å bare kom tom ja.. :)

Har du vært lenge av p-pillene, eller brukt annen prevensjon før det?

Er "unormalt"(har bare hatt to sykluser da) for meg om jeg ikke får tanta til helgen. Det kan være jeg har fått veldig sen EL. Men ja, Its a date :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med proactive? Kjenner til den å bare kom tom ja.. :)

Har du vært lenge av p-pillene, eller brukt annen prevensjon før det?

Er "unormalt"(har bare hatt to sykluser da) for meg om jeg ikke får tanta til helgen. Det kan være jeg har fått veldig sen EL. Men ja, Its a date :D

Sorry for trege svar. Dum og dummere på kino hehe.. var ikke mangel på lættis i salen nei ;)

Gikk ikke på noen form for prevensjon jeg. Aldri gjort. Hoppe av svingen funka fint her.. Hehe. Fem år uten uhell og etter to prøveperioder ble jeg gravid. Men endte i SA tidlig så dette er tredje pp etter SA. du da?

Men du snakker om neste helg sant? Regner m det.. men da passer det jo uansett å ta på torsdagen da, ikke mange dagene før ikm ;) skummelt!!

Jeg reagerer plutselig på deodoranten jeg har brukt i flere mmåneder. Begynte å klø i dag morges, fikk litt utslett og så forsvant det litt. Og nå i kveld klør jeg sånn igjen! Er nok bare litt tilfeldig men så typisk at det skal skje nå! :P er det liksom mulig å få symptomer 4-5 dpo egentlig? Dont thinks so, but who know! Kvisene er forferdelig vonde.. kan ikke huske at de har vært så vonde før :P må nok få kjøpt noe til uka.. ansiktsrens og sånt.

Ops tror dette ble litt langt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS! ! Vennene mine skjønner ikke hvorfor jeg ikke vil rikke i helga! Ååh what to say liksom! Og hun ene har litt kjærlighetssorg og sånt og jeg vil ikke ødelegge moroa for henne. Skal bli m henne til en sosial kveld i Tønsberg i morra og det blir jo litt drikking. Jeg har sagt at jeg ikke skal drikke og de sier at det er greit, men ikke skjønner hvorfor jeg ikke skal.

Hater sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det liksom mulig å få symptomer 4-5 dpo egentlig? Dont thinks so, but who know! Kvisene er forferdelig vonde.. kan ikke huske at de har vært så vonde før :P må nok få kjøpt noe til uka.. ansiktsrens og sånt.

Ops tror dette ble litt langt! :P

4-5 dpo er status omtrent det samme i hver syklus gravid eller ei, i og med at kroppen ikke vet at man evt har et befruktet egg engang, og at det ikke har festet seg på den tiden. Symptomer 4-5 dpo vil jeg tenke at EL har vært tidligere, siden egget på den tiden ikke har slått seg ned uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 dpo er status omtrent det samme i hver syklus gravid eller ei, i og med at kroppen ikke vet at man evt har et befruktet egg engang, og at det ikke har festet seg på den tiden. Symptomer 4-5 dpo vil jeg tenke at EL har vært tidligere, siden egget på den tiden ikke har slått seg ned uansett.

Tenkte meg det :) kan hende jeg er litt mer enn 4 dpo. Maks 6 i såfall. Men jeg tenker bare at det er tilfeldige symptomer jeg har. Og ikke at det betyr graviditet da det er for tidlig enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et skikkelig kviseutrbudd i trynet om dagen :( Peelet trynet mitt i går, men våknet opp i dag med en svær og vond innvendig kvise på haka. Etterfulgt av flere små overalt. Auch og æsj! Pizzatryne!7

Og... i går så ble det offisielt på facebook at kusina mi har termin i april... med sitt andre barn. Hun er en sånn snobb. Og så får hun alt hun peker på og ting går bare på stell for henne. Og så tror hun at hun er så mye bedre enn alle andre og gir sjeldent komplimenter til andre. Hun er alltid sarkatisk og sleip. Jeg er vel ikke så mye bedre enn henne nå, som slenger dritt om henne her... men jeg kunne også vært like langt som henne i dag. Fint for henne da. Men slet med å sove i går, for er så redd for at jeg ikke skal bli gravid snart selv. :sarkasme:

Er veldig flink til å synes synd på meg sjøl i dag ja ;) Dette har blitt en depressiv dagbok ser jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pizzatryne her også i dag :P spesielt i hårfestet ved siden av ansiktet, ved tinningen. Og ellers rundtom! Er det ikke greit å få oppleve tenårene på ny? ;)

Litt ups and downs i løpet av syklus, ser ut til at vi også har fått dette på samme tid ;) Gå ut en tur og trekk litt frisk luft, tenk på noe annet, tren, lag noe god mat :) Eller litt ludo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er bra om dagen altså :) Bare når jeg tenker på prøvingen og sånt jeg blir litt furt igjen :P Men nå bør ikke jeg klage så forferdelig enda heller... har ikke prøvd så lenge at jeg bør bekymre meg. Har jo klart å bli gravid før, og det fort, så da skjer det sikkert igjen snart :) Det handler egentlig mer om tålmodighet her.

Jupp, i kveld blir det nok en gang en liten jentekveld, nå med bare èn venninne da. Hun inisterer på at jeg skal ta litt smirnoff og blande det med juice! Ååååh hvor mange ganger skal jeg si at jeg ikke skal drikke i helga? haha. Hun tror jo at jeg bare ikke vil, og da er det ikke grunn nok til å fortsette å mase... "ett glass gjør vel ikke noe?" Hva skal jeg si til det? :P Jeg tenker at jeg er såppas nærme ikm nå at jeg ikke vil røre alkohol fram til ikm. Ikke lett med single festglade venninner alltid :)

Ja pizzatryne her også i dag :P spesielt i hårfestet ved siden av ansiktet, ved tinningen. Og ellers rundtom! Er det ikke greit å få oppleve tenårene på ny? ;)

Litt ups and downs i løpet av syklus, ser ut til at vi også har fått dette på samme tid ;) Gå ut en tur og trekk litt frisk luft, tenk på noe annet, tren, lag noe god mat :) Eller litt ludo ;)

Hah, her er det kviser på haka! :krangle: Føler meg fjortiss på nytt ja! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humøret er bra om dagen altså :) Bare når jeg tenker på prøvingen og sånt jeg blir litt furt igjen :P Men nå bør ikke jeg klage så forferdelig enda heller... har ikke prøvd så lenge at jeg bør bekymre meg. Har jo klart å bli gravid før, og det fort, så da skjer det sikkert igjen snart :) Det handler egentlig mer om tålmodighet her.

Jupp, i kveld blir det nok en gang en liten jentekveld, nå med bare èn venninne da. Hun inisterer på at jeg skal ta litt smirnoff og blande det med juice! Ååååh hvor mange ganger skal jeg si at jeg ikke skal drikke i helga? haha. Hun tror jo at jeg bare ikke vil, og da er det ikke grunn nok til å fortsette å mase... "ett glass gjør vel ikke noe?" Hva skal jeg si til det? :P Jeg tenker at jeg er såppas nærme ikm nå at jeg ikke vil røre alkohol fram til ikm. Ikke lett med single festglade venninner alltid :)

For min del så drakk jeg helt frem til positiv test. Uansett hvor mange dpo jeg var. Når det begynte å drøye så lenge som det gjorde så kunne jeg ikke la deg styre liksom :P men det er jo opp til hver enkelt. Men jeg hadde ikke bekymret meg over et eller to glass hvis du velger å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Gjort det jeg å i alle pp egentlig :) blitt to glass så langt. Klarte å lure meg i til to små dråper smirnoff i glass nr to dvs nesten alkoholfri juice haha. Fordelen m å blande drink selv ;) vil faktisk ikke drikke så mye denne pp uansett.. ulempen er at jeg får sure oppstøt av å drikke det her! Not so good..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag og symptomer så langt: Kviseutbrudd helt fra 1 dpo egentlig, støl/vondt i ryggen 1 dpo (uten å ha trent på forhånd), stikninger i eggstokkene 1-2 dpo, bodylotion utflod 2-3 dpo, enda mer kviser 4 dpo (sånna innvendige monsterkviser!!!). 5 dpo merket jeg plutselig svake mensmurringer, litt nedpress under magen og ryggen etc. Husker ikke, men synes at det var litt rart. I dag våknet jeg opp med tett nese og slimete hals, litt uggen følelse siden 5 dpo og føltes som livmora strekker litt på seg i dag. Ikke stikninger eller noe, men ligner litt mer på murringer, men det gjør ikke vondt. Kjenner det mest over rumpa/på ryggen og på siden av magen...

Jeg har hatt mange forskjellige følelser i hver pp. Noen pp helt tom følelse og andre pp god følelse. Følelsen var tom helt til i dag.. i løpet av dagen kan jeg si jeg kanskje har fått bittelitt godfølelse. Men er mer sånn "Kanskje.. får se" følelse :P

Testetrangen har ikke kommet enda, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pakken med tester er på vei i posten til deg :nigo: Slang med 6 g-tester også ;) Det blir noen spennende dager fremover :popcorn:

Håper jeg ikke får bruk for eltestene da! haha.. men takktakk! Da er det bare å teste hver time da.. siden jeg har så mange gtester nå :fnise:

EDIT! Eller nei, må jo nesten spare noen i tilfelle det ikke har klaffa denne mnd heller! Gidder ikke å kjøpe enda flere tester neste mnd assa ;)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha noe av at du tjuvstarter nå ;) Godt at ikke testetrangen er der enda :) Har ikke kjøpt hverken EL-tester eller G-tester, hvor anbefaler dere å kjøpe dette? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha noe av at du tjuvstarter nå ;) Godt at ikke testetrangen er der enda :) Har ikke kjøpt hverken EL-tester eller G-tester, hvor anbefaler dere å kjøpe dette? =)

billige-tester.no pleier jeg å kjøpe :) Du får en fin pakketilbud der også, 21 eltester og 5 gtester til 199 kr tror jeg det var. Men du kan jo sjekke ut. Man får varene i posten som regel 2 dager etter bestilling.

Andre steder er ebay. Der er teststrimlene enda billigere, men omtrent 2-3 ukers leveringstid.

Håper testetøsa holder seg unna til torsdag! ;) Skal ikke tjuvstarte, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...