Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg bare ville "kjørt på" og så kanskje gått utifra at EL er en dag senere enn det du egentlig tror, så du hvertfall ikke tester for tidlig? :) But that's just me ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal visst ikke bli lettere, dette her :P nå oppdaget jeg en good del elslim! Tror det er det meste jeg har hatt i løpet av disse dagene... hva betyr det? At eggløsning har vært? Er jeg 1 dpo i dag eller i morra elleeeeer? Nesten så jeg bare dropper wild yam så jeg slipper å være så forbaska nøye på når det har vært!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nesten å vurdere å droppe wy likevel! Finner ikke så mye svar på google heller... "for de med lang lutealfase, er det no vits med wild yam?" Nothingplotting! :jolie: Er så redd for å klusse til syklusen å. Elslim og murringer i dag også. Blir ikke helt klok her! Håper ikke kroppen min har trøbbel med å slippe egget altså :sjokkert:

Kanskje jeg skal se an denne pp uten wy og hvis det ikke klaffer, så tar jeg en tur til legen og sjekker ståa? :murvegg:

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å huske jeg ble gravid den dagen jeg hadde el-slim, så kjør på! :humpe:

Jeg tror ikke det er noe galt med deg, det kan jo ta litt tid før syklusen er i gang igjen vettu. Og du har jo allerede bevist at du KAN bli gravid - stort bedre enn det kan det jo ikke bli! Jeg spår graviditet før nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på du! :) ville nok sagt 1 dpo fra i morgen hvis jeg har forstått det rett:)

Og du kan bli gravid, er nok ikke lenge til det er din tur igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe utålmodig much? ja har jo klart det før.

Syns dere jeg skal ta wy denne pp eller ikke? :P

Lyst til å gå inn i et nytt år med en spire i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ludo så fort mannen kom hjem fra jobb ;) håper det holder. Gjorde voooondt! Føltes som livmora var langt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det WJ greine er eller hva det virker for.. :) tror nok du klarer det helt fint på egenhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort mange oppdateringer her ja! Men nå satt jeg og titta litt på appen min og så litt tilbake i forrige pp`er siden jeg mistet og ser nå at jeg har hatt litt kortere lutealfaser enn før SAen. I forrige måned står det at jeg hadde menssmerter lignende (som kan ha vært elsmerter) den 10.10 og mensen kom den 24.10, som er 14 dager senere. Men hvis jeg hadde elsmerter den 10, kan det hende el var litt senere enn da. Dermed kan jeg ha hatt en lutealfase på 12-13 dager kanskje? Jeg er ikke sikker altså, men KAN jo hende.

Denne mnd står det at jeg har ikm dato den 24.11 og det er om 14 dager. Men skal begynne og telle dpodager fra og med i morra (pga elslim i dag) og da er det jo bare 13 dager til... jeg har aldri hatt lenger syklus enn 32 dager, ikke før og ikke etter SAen, så enten har jeg litt lenger syklus enn normalt denne måneden (på mer enn 32 dager) eller så holder den seg på 32 dager, men da blir lutealfasen på bare 13 dager. (tror jeg altså).

Så kanskje jeg har hatt litt kortere lutealfaser de siste to mnd her? Og det kan se ut som jeg vil få det denne mnd også hvis syklusen min gjør som appen sier denne gangen også.

Wild yam ble plutselig viktig igjen, gitt! Er jeg tørr som en sau i morra, blirre første runde med wild yam på onsdags morgen! Daaaaa kan jeg vel være sikker på at el har vært!

Nå håper jeg jeg kan lene meg litt tilbake og bare vente til ikm... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tanker hos deg.. :)

Kan jo virke som lutealfasene er litt kortere ja, men med 12-13 dager bør jo ikke det skape noe trøbbel? Er vel hvis det kommer under 10 dager det kan være problematisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye tanker hos deg.. :)

Kan jo virke som lutealfasene er litt kortere ja, men med 12-13 dager bør jo ikke det skape noe trøbbel? Er vel hvis det kommer under 10 dager det kan være problematisk?

Hehe, MYE! Håper det kan roe seg snart da.. ble litt mye tenking pga. dette med wy. Orker bare ikke tanken på å klusse til syklusene, så heller mye fram og tilbake på om jeg skal ta det eller ikke.

Trodde lutealfaser under 14 dager var dumt jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo da.... eheehe :fnise: Det har stikki i eggstokkene i hele dag i dag! Litt forvirra over det. Men det merkeligste med alt er at jeg sto opp med tidenes støleste rygg! Spesielt fra midten og ned til rumpa. Jeg hakje trent siden sist fredag, så det er litt rart! Jeg må ha spent ryggen flere ganger i natt eller noe. Ba samboer massere meg litt der i stad, og da merket jeg at det gjorde litt vondt når han trykket ordentlig. Men det var godt samtidig.. vondt på en deilig måte..

Og så frykter jeg litt det verste: at vinterdepresjonen kan ha bitt meg. Kjenner lite livslyst om dagen og mangler motivasjon til alt. Har den følelsen "er dette alt" liksom.. ikke direkte om noe, men om livet generelt :sarkasme::rodme: Irriterer meg fort over hundene hele tida og ikke noe matlyst siden lørdag. Eneste som frister er kamille-te. Skikkelig godt! Og sjokolade da...

Nå må snøen egentlig komme og gjerne litt sol også. Lei av grått vær, overskyet og bekmørkt allerede fire tiden. :glare: Må vel også komme igang med julegaver snart... men ikke det engang frister, og jeg som elsker sånt!! I morra SKAL jeg trene. Må vel tvinge meg til det. Det vet jeg vil gjøre humøret litt bedre resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 dpo om en time. 1-2 dpo stakk det så jævlig i eggstokkene, spesielt i går. Fikk faktisk litt vondt å... men i dag har jeg ikke lagt merke til noe vondter :) Syns dagene går fort jeg, men det hjelper litt at man ikke er helt opphengt i å telle dagene heller. For første gang tror jeg, så kjenner jeg at jeg gruer meg veldig til å teste denne gangen. Mye pga av at det gikk så fort sist gang og nå føltes det som det kommer til å ta myye lenger tid. Men jaja, sånn er det å være prøver ;)

Glemte også helt av å ta wy på onsdag, så ble bare til at jeg droppa det. Tenker heller at jeg kanskje bare skal vurdere det på nytt hvis det har gått mer enn 6 mnd. Men satser på at jeg slipper det da... :Nikke:

Følte vel bare for å oppdatere litt før jeg legger meg. Niiight! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner stadig bodylotion i trusa! :icon_lol: nasty, but true!! Så altså økt utflod er vel et bittelite tegn kanskje? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo :) det kan jo være håp da ;) når er ikm?

Kanskje, men tror nok det er litt tidlig for eventuelle graviditetssymptomer nå :) 10 dager igjen til ikm, altså den 24.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...