Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Jeg var fornøyd med EL-tester fra ebay, men g-testene hadde ikke noe særlig utvikling i styrken på streken. De slo tidlig ut, men etter noen dager der jeg sammenlignet med tester fra billige tester var det stor forskjell på teststreken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off vet ikke om det er et godt tegn jeg.. men mensmurringene har blitt litt sterkere nå. Kjenner det godt i nederste rygg og i eggstokkene nå. Føltes som milde menssmerter. Men er litt tidlig å få det hvis tanta er på vei siden jeg bare er 6-7 dpo i dag. Håper det betyr at egget prøver å grave seg i livmora da!! Da er det liksom greit.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være positivt det! Jeg hadde ganske sterker murringer fra rundt 7 dpo til positiv test ( og laaaaaangt forbi det:p)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh spennende :) Prøver å ikke få for mye forhåpninger her. Men kan ikke benekte for å ha en litt god følelse, men samt også en dårlig en... siden jeg ikke kan se for meg at jeg noengang skal få positiv test igjen :P "bare" tre dager til testing.

Litt mensmurringer i dag å, og ikke minst muskelvonde i nakken og venstre lår. Våknet opp med stølhetfølelse i magen. Så det er jo små tegn der... men kan like mye være at kroppen jobber hardt, men likevel ikke fått til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært deilig med positiv test før helgen/iløpet av helgen :Nikke: Men prøver å holde tankene og forhåpningene nede. Litt vanskelig å ikke håpe for mye nå, når jeg i stad spente ryggen og fikk den intense smerten i korsryggen/midt i ryggen! Den eneste gangen jeg har hatt det var i august, den mnd jeg ble gravid. Måtte jo bla tilbake til august på appen og der har jeg notert 8 dpo. Så det er jo på omtrent samme dag å! Er ikke helt sikker på om jeg er 7-8 dpo, men noe ala der. Så dette blir en lang og nervepirrende uke :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten plutselig fått rumpehake!! :fnise: To svære innvendige kviser på hver sin side, så da ser det LETT ut som jeg faktisk har en sånn rumpehake. :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare 8-9 dpo i dag, men tok likevel en test. for å "dempe" trangen :P Har jo så mange liggende uansett. Men venta i bare 2 timer ish før jeg ikke klarte å holde meg mer, så regna med blendahvit test. Tenkte skulle sjekke testen etter fem minutter, men glemte meg helt og løp inn på badet etter 20 minutter for å sjekke. Kunne skimte en svak skyggestrek. Håper dette er en "ny" skyggestrek og ikke det som henger igjen fra SA`en. Jeg testa jo etter ikm og rett etter el for å se om testene ble hvite og det var de. Så håper streken blir sterkere om noen dager!

33peucw.jpg

EDIT: Siden jeg sjekka 20 minutter senere, regnes den som ugyldig.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende! Skal du teste igjen i morgen?

Planen er jo egentlig torsdag, men nå er jeg altfor nysgjerrig og utålmodig! Så blir nok i morra ja... håper det er greit, frøkenanonym :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig en frykt over meg. Tenk hvis jeg bare får skyggestreker og så kommer mensen likevel. Sånn som de forrige gangene... blæ håper ikke deet! :ninja:

Kjenner fortsatt mensmurringer, men mest i magen i dag. Og litt på ryggen. Kjenner faktisk noe på rumpa å? haha... sånn litt rykk og kiling på den ene rumpeballa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg ser strek! :nigo: hvis det der er testene du fikk av meg så fikk ikke mine sånn svak strek før etter tidsfristen de første dagene! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...