Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sa jo du var våt hele tiden siden EL er rett rundt hjørnet, sannsynligvis :hoho:

Hehe, ser ut som jeg har rett å! :nigo: Streken kom opp MED EN GANG og ble nesten positiv!! Åå så glad jeg ble! haha.. håper den viser enda sterkere i kveld eller i morra. Kanskje appen min hadde rett likevel? ifølge den skal jeg ha el i morra. Det forklarer jo hodepinen, at jeg er så våt hele tida :fnise: og irritasjonen som har hengt over meg de siste dagene. Må ta en test i kveld å for å være sikker på at den ikke blir negativ igjen i morra allerede!

Passer perfekt at det er helg nå også. 1 dpo mandag hvis eltesten er positiv i morra! (noe den være!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sterkere el test! Den MÅ være positiv i morgen ja! :hoppe:

Litt innafor også. cd15 i dag. Så glad for det :) og ikke minst kan jeg bruke wild yam likevel! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en ny el test nå. Enda sterkere, syns den ser positiv ut. Har fått sterkere eltest før men så lenge strekene er like sterke er den vel positiv? Skriver pp mobilen så ikke sikker på om jeg får til å legge ut bilde..

post-81556-32396_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier at jeg er 1 dpo på mandag da, så er jeg sikker på at jeg ikke teller for tidlig :) Så lurer jeg jo litt på når jeg bør begynne å ta wild yam da... kanskje tirsdag? 2 dpo. Da er jeg ihvertfall sikker på at el har vært liksom.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva wild Yam er en gang eller hva det er godt for. :P Ser for meg et slags syltetøy med masse urter i som er bra for graviditet :P Eller ville søtpoteter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva wild Yam er en gang eller hva det er godt for. :P Ser for meg et slags syltetøy med masse urter i som er bra for graviditet :P Eller ville søtpoteter :P

Haha! Hørtes litt sånn ut ja :P Wild yam er en slags søtpotet ja... det skal hjelpe egget å feste seg. Man skal ta det etter el og fram til ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg riktig nå? (til alle som har erfaring m wild yam!) 2 kapsler på morgenen og 2 på kvelden i 7 dager (fra 2 dpo-8 dpo) og så trappe ned med 1 kapsel på morgen og 1 på kveld fram til 12 dpo så stopp. sounds good? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å smøre meg med wild yam en dag etter at el-testen ble negativ :)
Ang. dosering kan jeg ikke svare siden jeg bare brukte kremen! :P (som forøvrig var myye enklere i bruk :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg begynte å smøre meg med wild yam en dag etter at el-testen ble negativ :)

Ang. dosering kan jeg ikke svare siden jeg bare brukte kremen! :P (som forøvrig var myye enklere i bruk :fnise: )

Visste ikke at det fantes no krem jeg :P Så her blirre tabletter! Men ække no stress for meg da. Jeg er ganske sikker på at jeg tar fra og med 2 dpo, føltes safe! ;) Googler meg ihjel, men ja.. på de fleste steder ser det ut som det blir 2x2 i en uke og så trappe ned fram til 12 dpo.

Merker godt at kroppen jobber nå. Vondt i hoftene og ryggen og..ja. Stikker og murrer i eggstokkene! Litt hodepine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske sikker på å få negativ eltest i dag, men visst er den enda litt sterkere. Er vant til ganske sterke eltester da, så er ikke så overrasket over at den heller ble litt sterkere egentlig... håper den er negativ i morra da, for jeg har bare en test igjen liggende!

Dagens eltest

dpcld4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte meg helt bort i dag og var på do mange ganger i løpet av dagen. Veldig tissatrengt i dag selv om jeg nesten ikke har drukket noe i hele dag. Så klarte bare å vente i to timer ca før jeg absolutt måtte på do igjen... er det dumt? Eltesten ble jo negativ, noe som er bra, men hva om jeg hadde ventet i to timer til... irriterende at jeg ikke har flere igjen heller!

Lurer på om jeg skal bestille flere eltester nå eller bare vente til jeg ser om jeg trenger de igjen? Skal jeg stole på at jeg har el i løpet av helgen/mandag? Det stikker i eggstokkene i dag også, ikke no særlig elslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...