Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fått skyggestrek på testene med mindre jeg har vært gravid. De har alltid vært blenda hvite. Både billigtester og Clearblue. Da jeg testet positivt denne gangen så kunne jeg så vidt se en strek, og var i grunn usikker på om det var farge på streken eller ikke. R mente den var rosaaktig, og han har bedre syn enn meg, så..Neste dag så var den mye mer tydelig rosa, selv om den var veldig svak da også. :)

Problemet med de testene Skyblue bruker nå er at de gjerne bruker litt lengre tid på å bli ordentlig klare. Var ikke før langt over ikm at jeg fikk tydelig strek på de selvom de skal være høysensitive. Så når jeg fikk de strekene Skyblue holder på med nå så måtte jeg raidet apoteket for cb og docmorris som bekreftet graviditet :fnise: (Skyblue har fått resten av mine tester)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt bilder, og sendt dem på mailen min, men iiih de kommer jo ikke :glare:

Bare gå til "sendt", da ligger jo mailen du har sendt der. :) Det bruker jeg å gjøre når bildene ikke kommer til innboxen innen rimelig tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gå til "sendt", da ligger jo mailen du har sendt der. :) Det bruker jeg å gjøre når bildene ikke kommer til innboxen innen rimelig tid. :P

Haha fant ut problemet nå! Hadde ikke på wifi..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tester er mye bedre altså! :P

Har ikke fått dem enda, men håper de kommer i dag. Tror jeg trenger noen som kan gi litt mer styrke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker ikke å legge ut, hotmailen er helt fucka. Men er hjemme igjen etterpå, så får gjøre det da :P

Men dagens test er ikke så mye sterkere enn i går, de er ganske like. Så får ta en ny i kveld eller i morra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER funka den..

Dagens i gråskala

1z3zfq0.jpg

Uten gråskala

k3rb4m.jpg

Må gjøre bildene mørke for at streken skal synes på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I virkeligheten er streken som regel skyggeaktig, men på venstre side er det en tyyyyynn strek som ser litt rosaaktig ut. Eller den er ihvertfall lit tykkere/tydeligere enn resten av streken. Håper disse testene bare er utrolig trege på å få fram farge :P Som Saraby sier...

Men jeg er litt redd samtidig. Redd for at alle testene bare gir meg skyggestreker. Men prøver å tenke på at det er litt tidlig enda :) ikm er på mandag..

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten er streken som regel skyggeaktig, men på venstre side er det en tyyyyynn strek som ser litt rosaaktig ut. Eller den er ihvertfall lit tykkere/tydeligere enn resten av streken. Håper disse testene bare er utrolig trege på å få fram farge :P Som Saraby sier...

Men jeg er litt redd samtidig. Redd for at alle testene bare gir meg skyggestreker. Men prøver å tenke på at det er litt tidlig enda :) ikm er på mandag..

husk at de samme testene ikke ble sterkere før noen dager etter IKM hos meg! Hadde jeg ikke tatt andre tester når jeg fikk de strekene der hadde jeg ikke trodd jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at de samme testene ikke ble sterkere før noen dager etter IKM hos meg! Hadde jeg ikke tatt andre tester når jeg fikk de strekene der hadde jeg ikke trodd jeg var gravid!

Skal huske på det! Forhåpentligvis kommer Nautikas tester i posten i dag... best for dem at de får fram en svak rosa strek altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal huske på det! Forhåpentligvis kommer Nautikas tester i posten i dag... best for dem at de får fram en svak rosa strek altså!!

Ja, det syntes jeg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som andre her; Mine tester har vært blendahvite når jeg ikke har vært gravid. Så fort jeg ble gravid kom det skyggestrek (10 dpo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...