Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Det tok en del lenger tid enn det "skulle" før det kom 2-3 da jeg tok digital, og fikk ikke 3+ til rett tid heller, og det til tross for at jeg ble satt en uke fram på UL, så jeg var jo til og med lengre på vei enn hva jeg trodde da jeg tok de. :) Så jeg har mistet helt troen på de der, for man må nesten være over, eller på gjennomsnittet for å få ønsket resultat på hcg-målingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok en del lenger tid enn det "skulle" før det kom 2-3 da jeg tok digital, og fikk ikke 3+ til rett tid heller, og det til tross for at jeg ble satt en uke fram på UL, så jeg var jo til og med lengre på vei enn hva jeg trodde da jeg tok de. :) Så jeg har mistet helt troen på de der, for man må nesten være over, eller på gjennomsnittet for å få ønsket resultat på hcg-målingen. :)

Aha! Da vet jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på sånne hcg-tabeller så ser man jo at det er veldig store forskjeller på hvor fort og hvor mye kroppen produserer hcg. CBD har nok lagt seg på hvor mye gjennomsnittskvinnen produserer :jepp: jeg testet positivt sent i forrige svangerskap også, så jeg er nok litt treg med å komme i gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den siste billigstrimmelen i dag. Men den er ikke noe sterkere enn 9 og 10 dpo. Er 12 dpo i dag.. så vet ikke jeg. Googler og sammenligner med andre og noen steder ser jeg at strekene forblir omtrent det samme fram til etter ikm og plutselig er de mye sterkere. Håper det er tilfelle her da, men samtidig er jeg forberedt på at det kan gå galt denne gangen også. Utrolig irriterende, men what to do? Men skal ikke ta sorgene på forskudd og bare nyte at jeg er gravid nå og håpe på det beste.

Våknet opp med en god følelse og sånt da og har det forsåvidt enda... rart :P Men vet ikke om den gode følelsen skyldes graviditeten.. kanskje heller at det er så lyst ute i dag! Endelig liksom. Men da er ihvertfall billigstrimlene fra Nautika brukt opp, så da lar jeg skapet stå i fred fram til mandag.

Hvis noen der ute har erfaring med å få svake positive i flere dager før de plutselig er veldig positive og graviditeten gikk bra, skrik gjerne ut! Sånne historier hjelper mye på nervene og tankene :)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen erfaring med det selv, men mener på at det stod i pakningsvedlegget til de testene jeg tok (Doc Morris) at man ikke skal sammenligne styrken på strekene på graviditetstester :)

Håper du får litt ro snart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen erfaring med det selv, men mener på at det stod i pakningsvedlegget til de testene jeg tok (Doc Morris) at man ikke skal sammenligne styrken på strekene på graviditetstester :)

Håper du får litt ro snart :hjerte:

Det samme står på pakningsvedlegget til billigstrimlene. :) Men litt vanskelig å tro på det egentlig... men jeg skal ikke gruble så mye på det uansett.

Håper jeg å... dette tar på psysisk merker jeg. Selv om jeg klarer å holde humøret på topp akkurat nå, så er jeg redd jeg kanskje beskytter meg selv litt... men jeg vet at det ikke er annet å gjøre enn å bare stole på at jeg har fått positive tester og så er det bare tiden som kan vise om dette går bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuttepi

Kjære deg, du må slutte å teste! Du ER gravid, det vet du jo, og at du fortsetter å teste gjør deg bare urolig! Man skal ikke sammenlikne streker, for det varierer veldig fra dag til dag hvor stor konsentrasjon man har i urinen. Det er kun i blodet at man kan få reelle tall, og til og med blod kan lyve. Det opplevde jeg selv første gang jeg ble gravid. HCG i blodet tilsa 4 uker da jeg var 7 uker, liten stigning i HCG og jeg ble sendt til utskrapning. UL dagen etter viste en liten krabat på 7 uker, og alt var fint. HCG kan lyve!!!

Jeg har opplevd det samme som Teriyaki, den digitale slo ut seinere enn den skulle. Jeg vet flere som har opplevd det samme. Helt normalt det også!

Håper du greier å senke skuldrene litt. Det er ikke bra å stresse, og det skjer så mye viktig i magen din akkurat nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du må slutte å teste! Du ER gravid, det vet du jo, og at du fortsetter å teste gjør deg bare urolig! Man skal ikke sammenlikne streker, for det varierer veldig fra dag til dag hvor stor konsentrasjon man har i urinen. Det er kun i blodet at man kan få reelle tall, og til og med blod kan lyve. Det opplevde jeg selv første gang jeg ble gravid. HCG i blodet tilsa 4 uker da jeg var 7 uker, liten stigning i HCG og jeg ble sendt til utskrapning. UL dagen etter viste en liten krabat på 7 uker, og alt var fint. HCG kan lyve!!!

Jeg har opplevd det samme som Teriyaki, den digitale slo ut seinere enn den skulle. Jeg vet flere som har opplevd det samme. Helt normalt det også!

Håper du greier å senke skuldrene litt. Det er ikke bra å stresse, og det skjer så mye viktig i magen din akkurat nå! :klem:

Ja, jeg MÅTTE bare svi av den aller siste billigstrimmelen jeg fikk av Nautika. NÅ har jeg ingen flere (bare ebaytestene) så nå skal jeg ikke teste noe mer!! Lover!! :opplyser:

Jeg tar til meg alt som blir sagt her og det hjelper utrolig mye!! Hva skulle jeg gjort uten dere? :rodme::kyss:

Nå skal jeg ut og gå tur med hundene i skogen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Skyblue :klem: Kos deg masse på tur :nigo:

Har du insta? :P ... Jeg elsker hunder, så vil seee :nigo:

Takk, må bare drikke opp teen først :P

Det har jeg! Pm ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ingen av dere kjenner meg fra før! :P dette er jo superhemmelig en gooood stund til!

Regner jo med folk ha vett i topplokket og i såfall holder det for seg selv!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for st jeg fikk følge deg^^ er litt nervepirrende det ja ifht. Om det sitter noen kjente bak navnene her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for st jeg fikk følge deg^^ er litt nervepirrende det ja ifht. Om det sitter noen kjente bak navnene her ;)

Bare koselig! Og du har det så fint hos deg!! Får jeg lov til å si det? :plystre: Kjempefine bilder!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig! Og du har det så fint hos deg!! Får jeg lov til å si det? :plystre: Kjempefine bilder!

Tusen takk, er bare koslig du sier det^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra blir enten en veldig lykkelig dag eller en veldig ulykkelig en... mannen sier at han lover at det vil gå bra, men han kan jo ikke vite det. Hjelper litt at han har troa men samt vet jeg at det ikke påvirker han så mye så tidlig som nå mens for meg betyr dette alt akkurat nå.

I dag har det vært veldig blanda følelser. Nervøs, redd, i godt humør, trøtt, rolig, optimist, negativ igjen, urolig.. lot også Vær å teste som lovet men rundt ni tiden i kveld hadde jeg ikke tisset på over tre timer og ikke drukket så tok en ebay test. Ingen økning der ihvertfall! Men ikke noe som har skremt meg enda likevel. Vet disse testene er trege på sånt. Men uansett.. hadde vært godt å bare få en eller annen bekreftelse på at hcg stiger som den skal evt litt tregt kanskje men at jeg fortsatt er like mye gravid...

Okei kommer til å sskrive i en evighet ser jeg haha.

Kommer aldri til å få sove i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...