Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rooosa, vi liker bare ting når de er rooosaaaa :hoppe:

Jeg drister meg til å si gratulerer, og krysser fingrene for at den holder seg der helt til månedsskiftet juli/august :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! :) Jeg turde nesten ikke å teste i dag morges, for jeg vet at testene KAN bli svakere uten at det betyr noe (bare forskjellig mengde på fargestoffet i hver test + ikke så mange timer mellom hver test) men tok en likevel og de ble ca like som i går. Skulle ha ventet, men føler meg rolig og fattet enda da :) Tror jeg kjøper cbplus og digital, så jeg ikke går rundt hele søndagen og blir gærn hvis jeg har brukt opp alle strimlene som nautika sendte :P Har 3 igjen av dem... Har egentlig litt lyst til å la vær å teste i morra og bare slappe av litt.. men så tar jo nysgjerrigheten helt overhånd da!!

I natt forresten fikk jeg et par ganger så sykt kramper som varte i 1-2 sekunder når jeg snudde meg. Er det et godt tegn? Hadde også menssmerter/murringer og helt sinnsykt vondt i beina (etter mye gåing i går, men vondtene ga seg ikke. Føltes som kroppen tålte mindre enn normalt)

Murringer og sånt kommer mer og mer utover dagen og mest på kvelden her.. på morgenen kjenner jeg ikke noe.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig kjøpe cbplus og digital i en pakke, men det hadde de ikke. Så sto da mellom en pakke med to cbplus eller to cbdigital, så ble jo selvsagt sistnevnte :P Men blir ikke å ta den ene før på søndag minst!

Mensmurringer og tunge bryster pluss vondt i ryggen og i eggstokkene er symptomene jeg har så langt. Litt muskelvonde også. Sulten, men ikke no matlyst. Gjesper litt oftere innimellom og får "tretthetsanfall" som varer i alt fra 5 min-halv time før jeg er "normal" igjen. :P Mensmurringene og ryggvonde er det som holder håpet litt oppe så langt. Men det jeg er glad for, er at jeg føler meg rolig og ja... ikke så stressa og hyper som sist hvor jeg var overlykkelig over positiv test! Sikkert fordi jeg nå har erfaring med hvor fort det kan gå galt og samt at jeg ikke tørr å juble så mye før uke 5 er passert, så kan jeg kanskje glede meg litt mer etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo nok av symptomer da! :)

Jada, er nok litt tidlig enda for ekstreme symptomer som kvalme og ekstremt tretthet o.l. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg hadde skikkelige kramper i starten. De kom om natta, og var så vonde at jeg var sikker på at jeg mistet. Opplevde det sist gang også, så for meg er det helt normalt med kramper.

Som jeg sa i går - dette går veien :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelige kramper i starten. De kom om natta, og var så vonde at jeg var sikker på at jeg mistet. Opplevde det sist gang også, så for meg er det helt normalt med kramper.

Som jeg sa i går - dette går veien :klem:

Husker det ja! Håper det betyr positivt for meg også :)

Håper du har rett! <3 Det må det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett nå, så kan jeg tippe feil kjønn på deg også når du skal på OUL :jepp:

haha du er søt! :biggrin: Da sier vi det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jeg vil få positivt utslag på cb digital i morra? (11 dpo)

Øverste fra i går og nederste i dag. Ikke så mye forskjell.

post-81556-2034065_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til får ikke til! Prøver å legge ut ebay testene også men neida :P jaja

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende, men du kan jo evt. Vente til lørdag?

Ja planen er jo egentlig å vente til søndag. Men er så utålmodig som vanlig :P får kanskje ta en strimmel først og se om den er blitt noe sterkere før jeg vurderer digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ banker hjertet litt. Føltes som det plutselig rant litt der nede og løp på do. Og på papiret er det veldig vannaktig utflod med bittelitt brunt i!! Aldri hatt før. Redd for hva dette kan være. Håper det ikke er farlig. Oh lord! Det murret jo så veldig der nede i kveld.. og så kommer dette. Var ikke friskt blod eller noen ting heldigvis. Blah blir en nervepirrende helg og ikke minst uke foran meg..

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ventet med å ta digital frem til 14dpo, da får du kanskje 2-3 på ukeindikator også? Jeg ville ihvertfall ha måttet teste igjen etter noen dager hvis jeg bare hadde fått 1-2 for å se at det øker som det skal.

Du får se om det er noen utvikling i g-testene. Jeg tror ikke jeg så noe særlig utvikling før 13-14 dpo, mellom 11 og 12 dpo var det kanskje en liten nyanse mørkere, men det var vanskelig å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...