Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Skyblue

Mye svakere el test i tre tiden i dag. Men skal ta en til tidlig i kveld også. Og helt fram til niende tror jeg. For etter det kan jeg være sikker på at jeg faktisk hadde el i går. Det dumme er at jeg ikke får tatt wild yam hvis el faktisk var i går :/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saraby

Bruker du wild yam kremen eller tablettene? Vet ikke om det er forskjell på de men i pakningsvedlegget jeg fikk til kremen så sto det jeg skulle bruke den helt til to uker etter positiv test

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Bruker du wild yam kremen eller tablettene? Vet ikke om det er forskjell på de men i pakningsvedlegget jeg fikk til kremen så sto det jeg skulle bruke den helt til to uker etter positiv test

Tabletter. Jeg har lest at man bare skal bruke det fram til 10 dpo eller noe og så trappe ned gradvis fram til 14 dpo og stoppe. Eller noe i den duren. Skal IKKE brukes når man er gravid står det på pakka. Så...

Fikk engang ikke brukt preseed!! Halleluja!! :sarkasme:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Og wild yam skal du jo ta fra el til tr så forsent er det jo ikke?

Nei, men jeg VET jo ikke hundre prosent sikkert om jeg hadde el i går og dagen før der :P Jeg tørr ikke å ta sjansen, selv om mye tilsier at jeg hadde det. Hadde jeg bare rukket å se en positiv eltest liksom!! Men teeeenk hvis den blir sterkere igjen og så positiv om en uke da ;) (som er den egentlige uka jeg er fertile og skal ha el)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Saraby

Tabletter. Jeg har lest at man bare skal bruke det fram til 10 dpo eller noe og så trappe ned gradvis fram til 14 dpo og stoppe. Eller noe i den duren. Skal IKKE brukes når man er gravid står det på pakka. Så...

Fikk engang ikke brukt preseed!! Halleluja!! :sarkasme:

Okei da er det forskjell på kremen og tablettene

Men er jo uansett ikke forsent å bruke det hvis du hadde el igår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skyblue

Svarte før jeg så svaret ditt:p

Vet, tenkte på det :P Skriver oppå hverandre. Men jeg har jo klart å bli gravid uten wild yam før, så da klarer jeg vel det igjen. Bare det at den må sitte der :opplyser: Men skal ikke se så mørkt på det enda da... plutselig så har jeg el om noen dager likevel ;) Eevvviiig optimist!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Våknet opp med en dårlig følelse. Finner ikke helt motivasjonen til å prøve denne pp lenger.. vil egentlig bare utsette pp3 til neste mnd igjen. Redd for at det vil ta lang tid denne gangen.. hva har gått galt egentlig? Tenk hvis det ikke går denne pp eller? da tar jeg meg en tur til legen og ber dem sjekke at alt er i orden. Noe det sikkert er, men har likevel en eller annen guffen følelse over det hele. Gjør ikke det lettere når jeg ikke aner om el har vært eller ei. Tenk hvis eltestene bare forblir negative alle dagene framover og så hadde jeg kanskje el her om dagen og da er tiden for wildyam og preseed long gone!

Vet at jeg ikke bør klage etter kun tre pp, men når det gikk på bare 2 pp sist gang, så er det klart man blir mer utålmodig denne gangen når det ikke har klaffet enda. Og jeg fikk jo stadig høre at man er ofte mer fruktbar etter SA. Vel, tydeligvis ikke for min del :vetikke: Noen ganger så tenker jeg at jeg skulle ønske jeg aldri ble gravid den gangen, for da kjente jeg kroppen min så godt og hadde el på omtrent samme tid hver mnd og sånt. Nå har jeg hatt det en del seinere begge gangen og denne tredje gangen kan det hende den har kommet hele 14 dager FØR. :trist:

Bæsj tiss promp!!! :jolie: sånn.. fikk bare lyst til å si det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nautika

Åh, Skyblue :klemmer:

Jeg forstår så godt hvordan du har det, men jeg vil bare si at all frustrasjon og venting er verdt det når du står med en positiv test i hånda :troest:

Det blir nok deres tur om ikke lenge :klemmer:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Åh, Skyblue :klemmer:

Jeg forstår så godt hvordan du har det, men jeg vil bare si at all frustrasjon og venting er verdt det når du står med en positiv test i hånda :troest:

Det blir nok deres tur om ikke lenge :klemmer:

Jaa.. syns det er på tide at noe skjer snart jeg, har hatt lyst til dette siden april men pga så mye utsettelser og en sa føltes det som jeg har prøvd leeeenge! :sarkasme:

Men skal slutte å syns synd på meg selv og komme meg opp på tredemølla! løping til tvserien Weeds er en genial kombi! Og plutselig har jeg løpt i 30 minutter! Gjorde dette i forrige uke og digget det, så treningsmotivasjonen er tilstede i det minste :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skyblue

Denne mnd må det bare klaffe tenker jeg. Og så blir jeg negativ med en gang fordi jeg ikke har troa. Blah. Håper håper at el ikke har vært.. litt rart å ikke håpe det, men vil jo bruke preseed og wild yam også! Ønsker el den 6 eller 7.11. *ber til høyere makter*

Og hvis den HAR vært.. så håper jeg det likevel har klaffet og at egget fester seg og vokser.

Endret av Skyblue
Lenke til innlegg
Del på andre sider
j86

Forstår deg kjempegodt Skyblue, er så tungt å være i prøverfasen med masse håp og så skuffelser... Håper at den sitter snart :hjerte:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Det ordner seg til slutt :klem:

Har pakka kommet frem forresten?

Neei var sikker p at den skulle komme i dag, men ingenting i posten! Så den er nok her i morra :)

Forstår deg kjempegodt Skyblue, er så tungt å være i prøverfasen med masse håp og så skuffelser... Håper at den sitter snart :hjerte:

Ja, det skal ikke være lett..! Håper den sitter snart hos oss begge! :hug:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Saraby

Neei var sikker p at den skulle komme i dag, men ingenting i posten! Så den er nok her i morra :)

Si fra hvis den ikke kommer, da! Blir sur hvis posten har rota bort:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Si fra hvis den ikke kommer, da! Blir sur hvis posten har rota bort:P

Jada sier i fra. Men hvor ofte er det posten roter bort ting? Den MÅ være her i morra!!! :jolie:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skyblue

Litt sterkere eltest i dag, så kaanskje den blir sterkere og positiv om noen dager. *håpehåpe*

Hvis ikkeee.... er jeg kanskje ca 8 dpo den 9.11 hvis ikke el er positiv innen da! Jeez!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...