Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Ja, men det er for sånne som oss som ikke har noe el-slim! :ler: Å det har jeg forstått at du har?

Holder å gjøre det en gang, på lik linje som det kan holde å bare ha sex engang :ler:

Okei, så jeg kan bare ta litt mindre jeg da :fnise: Ja.. :P Woho! ehe...

Hva er lite eller mye EL slim da? Flommer det over hos de med mye? Hos meg er det bare "litt i trusa"

Hmmm.. lite elslim er vel nesten ikke no, tørr og ja.. mye er vel at man RENNER hele tiden kanskje og ikke mangler elslim at aaaalll liksom. Mens "normale" som meg, vil jeg påstå, har greit med elslim. Og ikke tar skade av å få enda litt mer, ved hjelp av preseed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er lite eller mye EL slim da? Flommer det over hos de med mye? Hos meg er det bare "litt i trusa"

Kan bare snakke for meg selv som ikke hadde el-slim i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånn at det kommer en del tydelig EL-slim i trusa en gang, også kommer det på papiret når jeg har vært på do en til to ganger. Har inntrykk at det er helt normale mengder. Altså ikke sånn at det renner hele dagen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg flere ganger av at det gjorde vondt i eggstokkene. Lurer på om det er kroppen som forbereder seg til el om noen dager/en uke ish. Kanke huske at jeg har hatt vondt i eggstokkene rett etter tanta, men så er det heller ikke noe nytt at kroppen er litt forandret etter august da! ;)

Ifølge appen har jeg el den 8. november, men jeg tror kanskje jeg får det litt før. Håper det ihvertfall! Jeg tipper 5-6.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hadde en helt rar drøm i natt!

Jeg våknet brått opp på sykehuset og skjønte ingenting. Så ser jeg en sykepleier eller noe brette inn guttebabyen min i dundyne uten laken og likte ikke åssen hun gjorde det. Føttene hans stakk jo ut av dyna! Jeg kjeftet på henne og bredde han inn på nytt, på MIN måte, haha. Så ser jeg at han er naken og roper forsrekket hvor fødebagen min er. Samboer og moren min er tilstede og de sier at jeg ikke rakk å ta med fødebagen fordi jeg hadde styrtfødsel! Jeg ba da samboer dra hjem og hente klærne, men like før han dro ville jeg være med, fordi han visste ikke hva slags klær lillegutt skulle ha på! Hjem fikk jeg dra.. haha, uten babyen å greier. Pakket med meg to par bodyer...

og så våkna jeg! Den vakje morsom engang! haha, bare... meeeerkelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som hadde en årleit halloween kveld i går? :P Var en helt vanlig fredagskveld for min del.

Men denne MÅ dere lese og se!! Viktig at dere leser historien først, før dere ser filmen.

http://buzzit.no/greit-internett-vi-hadde-ikke-tenkt-aa-sove-i-natt-uansett

Ellers har jeg på følelsen av at jeg har hatt eggløsning allerede. Har hatt vondt i eggstokkene i to dager nå og i dag våknet jeg opp til det berømte, ekle slimet. Men har ikke tatt noen eltest da... er det i det hele tatt mulig å ha el så tidlig? Men HVIS det stemmer, så er vi innafor ihvertfall, med ludospilling både i går og i dag :) Blir likevel eltesting i dagene framover for å være helt sikker på at jeg har fått med meg/får med meg el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er skummel så vil jeg ikke 😐

Vi hadde laget små godtepakker til naboungene, og det var stor stas! Minste som var på døra var et lite gresskar på 2 år! Så søt! Ellers var det en vanlig fredagskveld med film og god mat!

Spennende med EL da! Hvilken dag i syklusen er du på nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er skummel så vil jeg ikke

Vi hadde laget små godtepakker til naboungene, og det var stor stas! Minste som var på døra var et lite gresskar på 2 år! Så søt! Ellers var det en vanlig fredagskveld med film og god mat!

Spennende med EL da! Hvilken dag i syklusen er du på nå? :)

Den er skummel ja!! :P Koselig!

Er bare på dag 9. Siste mensdag var for to-tre dager siden. Så derfor syns jeg det er litt rart at det føltes som jeg har/har hatt el alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er skummel ja!! :P Koselig!

Er bare på dag 9. Siste mensdag var for to-tre dager siden. Så derfor syns jeg det er litt rart at det føltes som jeg har/har hatt el alt..

Hm, men det kan vel være el? Jeg har ikke så mye peiling på det der...:) Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, men det kan vel være el? Jeg har ikke så mye peiling på det der... :)

Sexlysten har også vært på topp de to siste dagene her. Vann i kroppen og brystene. Mye som tilsier at el er her, men ja... vet ikke.. har ikke så mye peiling selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten har også vært på topp de to siste dagene her. Vann i kroppen og brystene. Mye som tilsier at el er her, men ja... vet ikke.. har ikke så mye peiling selv :P

Kan jo høres slik ut ja! Spennende!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo høres slik ut ja! Spennende! :)

Isåfall blir jo denne syklusen mye kortere enn til vanlig! Jeg pleier jo å ha 30 dagers sykluser i gjennomsnitt. Gjør ikke meg noe altså, men da håper jeg at vi rakk akkurat! Får se an m eltester i dagene framover uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh kom på at jeg skulle jo bruke wild yam denne pp!! Æææ nå vet jeg jo ikke om el har vært og eller kommer om noen dager og sånt. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall blir jo denne syklusen mye kortere enn til vanlig! Jeg pleier jo å ha 30 dagers sykluser i gjennomsnitt. Gjør ikke meg noe altså, men da håper jeg at vi rakk akkurat! Får se an m eltester i dagene framover uansett...

Ja, høres lurt ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt panikk her nå :P jeg leser litt om hva som er lurt å ta av kostilskudd og sånt. Og lærte nettopp at kvinner ikke skal ha mer enn 700 mg av vitamin A og jeg har i det siste tatt to omega 3 tabletter som tilsier 500 mg vitamin A. Noen ganger har jeg også tatt multivitamin som inneholder 200 mg vitamin A. I tillegg til at det er en del vitamin A i maten man får i seg... tørr nesten ikke å tenke på hvor mye vitamin A jeg kan ha fått i kroppen noen ganger den siste tiden her! Ihvertfall langt over anbefalt dose. Det sies jo også at det er skadelig for foster og kan gi fostermisdannelser. TENK hvis det var det som førte til spontanaborten da? Siden jeg kan huske å ha tatt både multivitamin og omega 3 på den tiden...

Nå har jeg lagt bort Omega 3, fordi det er flere vitaminer i mulitvitamin enn i omega 3. Så heretter blir det bare en tablett mulitvitamin og selvsagt folat da. Det blir jo 600 mg folat tilsammen, men siden folat er vannløsende skilles det man ikke trenger ut sammen m urinen. Så det skal ikke gjøre noen skade ihvertfall.

Jeg kjenner jeg har lyst til å spy ut multivitaminen jeg nettopp tok... for tidligere i dag tok jeg også to tabletter omega 3! Nå har jeg allerede tatt for mye vitamin A og D! :murvegg:

Overdriver jeg nå eller bør jeg være "redd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt panikk her nå :P jeg leser litt om hva som er lurt å ta av kostilskudd og sånt. Og lærte nettopp at kvinner ikke skal ha mer enn 700 mg av vitamin A og jeg har i det siste tatt to omega 3 tabletter som tilsier 500 mg vitamin A. Noen ganger har jeg også tatt multivitamin som inneholder 200 mg vitamin A. I tillegg til at det er en del vitamin A i maten man får i seg... tørr nesten ikke å tenke på hvor mye vitamin A jeg kan ha fått i kroppen noen ganger den siste tiden her! Ihvertfall langt over anbefalt dose. Det sies jo også at det er skadelig for foster og kan gi fostermisdannelser. TENK hvis det var det som førte til spontanaborten da? Siden jeg kan huske å ha tatt både multivitamin og omega 3 på den tiden...

Nå har jeg lagt bort Omega 3, fordi det er flere vitaminer i mulitvitamin enn i omega 3. Så heretter blir det bare en tablett mulitvitamin og selvsagt folat da. Det blir jo 600 mg folat tilsammen, men siden folat er vannløsende skilles det man ikke trenger ut sammen m urinen. Så det skal ikke gjøre noen skade ihvertfall.

Jeg kjenner jeg har lyst til å spy ut multivitaminen jeg nettopp tok... for tidligere i dag tok jeg også to tabletter omega 3! Nå har jeg allerede tatt for mye vitamin A og D! :murvegg:

Overdriver jeg nå eller bør jeg være "redd"?

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye som du gjør nå for det, det viktigste er at du oppdaget at det ble i overkant med vit A og gjør noe med det:) at det var det som var årsaken til spontanaborten er nok lite sansynlig da de aller fleste skjer vel pga. Kromosomfeil som gjør at fosteret ikke er forenlig med liv. Men jeg forstår at du bekymrer deg for det, jeg er i hvert fall en mester på bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye som du gjør nå for det, det viktigste er at du oppdaget at det ble i overkant med vit A og gjør noe med det:) at det var det som var årsaken til spontanaborten er nok lite sansynlig da de aller fleste skjer vel pga. Kromosomfeil som gjør at fosteret ikke er forenlig med liv. Men jeg forstår at du bekymrer deg for det, jeg er i hvert fall en mester på bekymring.

Hehe, jeg ble nok litt mer panisk enn nødvendig. Skal vel en del mer til før det kan kalles overdosering. Men ja... tanken bare slo meg i stad når jeg først fant det ut.

Da var første eltesten tatt for denne syklusen. Synlig strek med en gang, men ikke positiv. Vet ikke... er liksom midt i mellom der :P Den ser ut til å nettopp ha vært positiv eller er på vei til å bli det!

2ns7yaf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ble nok litt mer panisk enn nødvendig. Skal vel en del mer til før det kan kalles overdosering. Men ja... tanken bare slo meg i stad når jeg først fant det ut.

Da var første eltesten tatt for denne syklusen. Synlig strek med en gang, men ikke positiv. Vet ikke... er liksom midt i mellom der :P Den ser ut til å nettopp ha vært positiv eller er på vei til å bli det!

2ns7yaf.jpg

Jeg har ikke peiling på det der! Blir spennende å se om den blir sterkere eller svakere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...