Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kom brevet, Saraby! Ble kjempeglad for den lille lappen du skrev i tillegg inni der! hihi tusen takk! :biggrin:

Tok en gtest samtidig som jeg tok en eltest og gtesten var heldigvis blendahvit (lei av skyggestreker!) og eltesten derimot er enda litt sterkere enn i går! Hadde plutselig litt menssmerter lignende i går, så lurer på om det var før-el-smerter! Merker jeg også blir fort irritert idag, så håper det skyldes at el er her snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ sliim! :fnise: Jeg må skrive det også. Unnlater ikke noe her! Moro å lese tilbake. Derfor angrer jeg på at jeg sletta den forrige.. men ja! *ber hardt* hoho! vil ha el på torsdag! (eller i morra!) eller fredag.. senest.

Nettopp sett "Remember sunday" fiiiiiiin :grine: Se den jenter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakje no særlig sterkere eltest i dag, men ikke svakere heller, så håper på dramatisk økning i morra! Men preseed og ludo ble det jo likevel litt av :)

Nå er mannen i butikken og kjøper ferdigpizza fordi vi begge er så innmari trøtte og slaske i dag. Skjer med det? Vi begge sovnet i en time ish i senga i stad.. hmm.. må være at det blir så fort mørkt nå! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja.. syns ikke jeg har det SÅ ille hver mnd da men... :P

Hodet dunker litt akkurat nå. Føler meg litt tung i hodet... litt stiv i skuldrene også. Kjenner det hadde vært godt med en spahelg! Har aldri prøvd det før og det er så dyrt syns jeg... men tenk så deilig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro at jeg hadde el 2 dager etter mens, for her er eltesten svakere igjen. veldig svak.. har melkehvit utflod i dag og har vært irritabel i 2 dager nå og tung i hodet i dag. Noen ganger kjenner jeg litt ubehag/murring i eggstokkene. Aner ikke hva dette her er.. har heller ikke så mange eltester igjen og jeg tror det kan være lurt å teste hver dag fram til ikm bare for å være sikker på at el ikke er veldig forskøvet (har litt vanskelig for å tro at el har vært alt, selv om mye tilsier at den har det :P)

Har 6 eltester igjen tror jeg. Får vel bare bestille flere :) Er så irriterende å ikke vite om jeg er i dpoland eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne eltesten ble tatt på cd 9 (3 dager etter siste dag i menstruasjon) Mistenkte el cd 7 og 8.

23uydqr.jpg

Etter det har eltestene vært svakere enn denne. Dagens test er halvparten så sterk som denne dvs ganske svak.

Mistet motet igjen :P Gir visst opp veldig fort denne pp merker jeg.. mangel på motivasjon. Jeg husker at det var så lett å finne el de første månedene når prøvingen startet. (tok jo eltester de mnd vi ikke prøvde heller, bare for å se om el kom til omtrentlig samme tid hver mnd og det gjorde den)

Sist måned vet jeg ikke eksakt når jeg hadde el da jeg ikke brukte eltester..

Skulle ønske jeg bare kunne gå og legge meg og så våkne igjen når el-tanta vekker meg og sier at den er her :fnise:

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert greit å bestille fler ja. :) Jeg hadde jo først EL-slim og stikking på en søndag, men så hadde jeg det på fredagen etter igjen. Så da trodde jeg El var på fredag/lørdag, men ut fra termin så var det på søndag da jeg hadde symptomer første gangen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert greit å bestille fler ja. :) Jeg hadde jo først EL-slim og stikking på en søndag, men så hadde jeg det på fredagen etter igjen. Så da trodde jeg El var på fredag/lørdag, men ut fra termin så var det på søndag da jeg hadde symptomer første gangen :jepp:

Hmm.. jaa.. hadde jo vært bedre om el har vært alt og ikke er veldig forskøvet da. Så skulle jo ønske jeg kunne være sikker på at den har vært og at jeg er 5 dpo i dag, men tørr ikke å satse på det. :P Så da får det bare bli testing hver dag framover da... slitsomt men kanskje nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kom brevet, Saraby! Ble kjempeglad for den lille lappen du skrev i tillegg inni der! hihi tusen takk! :biggrin:

Tok en gtest samtidig som jeg tok en eltest og gtesten var heldigvis blendahvit (lei av skyggestreker!) og eltesten derimot er enda litt sterkere enn i går! Hadde plutselig litt menssmerter lignende i går, så lurer på om det var før-el-smerter! Merker jeg også blir fort irritert idag, så håper det skyldes at el er her snart!

Så koselig å høre :nigo:

Måtte jo ha med en liten hilsen ! :kghjerte: og så bra at testen var helt hvit! Da har du liksom et utgangspunkt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe som skjer. Vondt i kroppen, vondt under magen og eggstokkene. Er ubehag og stikker. Og våt hele tiden.. så det må jo være el snart. Kanskje jeg skal stole på appen som sier el er den 8.11, altså i morra. Passer jo bra for da er mannen hjemme hele dagen. Morgenludo gir bedre kvalitet gjør det ikke? Hehe.

Klam og svetter på morran i dag når jeg våkna så jo.. el er nok her snart!

Føler meg heldigvis ikke så stressa da. Bare utålmodig etter å finne el :P men er rolig og litt demotivert kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...