Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror også at forelskelsen hadde kommet MYE lettere om de hadde kost litt, kysset litt, leid hender eller et eller annet, enn at de ikke gjør annet enn en klem i ny og ne…

Er jo ikke normalt å drive å kysse og kose med folk man ikke har en lett prat/dialog med.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke normalt å drive å kysse og kose med folk man ikke har en lett prat/dialog med.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

De hadde jo en lett dialog og god tone i Amsterdam. Det var jo når de kom hjem at det kjølnet. De andre parene har jo hatt kroppskontakt hele veien.

Jeg mener ikke at man må kysse eller kose (som i noe seksuelt eller noe), men å ha kroppskontakt. Ta på hverandre (skulder, rygg, hånd, arm), leie hender, holde rundt hverandre og sånne ting.

Det er jo selvfølgelig ikke rett for alle, men jeg tror at det er lettere for å oppstå følelser dersom man gjør litt slike ting. Ellers er det veldig lett å bare falle rett i venne-kategorien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo en lett dialog og god tone i Amsterdam. Det var jo når de kom hjem at det kjølnet. De andre parene har jo hatt kroppskontakt hele veien.

Jeg mener ikke at man må kysse eller kose (som i noe seksuelt eller noe), men å ha kroppskontakt. Ta på hverandre (skulder, rygg, hånd, arm), leie hender, holde rundt hverandre og sånne ting.

Det er jo selvfølgelig ikke rett for alle, men jeg tror at det er lettere for å oppstå følelser dersom man gjør litt slike ting. Ellers er det veldig lett å bare falle rett i venne-kategorien.

Det er mange timer som ikke vises, det er flere par og bare en times program hver onsdag. Hvorfor kan det ikke være at de prøver å få flere til å se på det, ved å framstille paret som kalde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange timer som ikke vises, det er flere par og bare en times program hver onsdag. Hvorfor kan det ikke være at de prøver å få flere til å se på det, ved å framstille paret som kalde?

Selvfølgelig kan det hende. Har ikke sagt noe annet, men jeg kan jo bare kommentere det vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan det hende. Har ikke sagt noe annet, men jeg kan jo bare kommentere det vi får se.

Bare se på det smilet hans, tipper han er en koselig fyr, som liker nærkontakt. Og så er det vanskelig å kline, ta på hverandre, kysse og holde hender foran kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert de som gjeller hele tiden kommer til å vare, siden det tar på å være glad hele tiden og særlig på dårlige dager, mens c og t kanskje er mer realistiske som par, hvor de blir ferdig med vanskelige dager og kan bygge seg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er mest nysgjerrig på om de har pult ennå

vil tro lene og han fyren har hoppa i høyet, de deler jo seng og alt, i motsetning til de andre :)

Anonymous poster hash: bb309...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro lene og han fyren har hoppa i høyet, de deler jo seng og alt, i motsetning til de andre :)Anonymous poster hash: bb309...b57

Jeg tror ting er annerledes enn det ser ut til på 1 time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vebjørn er så merkelig, uff, han hadde ikke vært noe for meg.



Anonymous poster hash: bb309...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil tro lene og han fyren har hoppa i høyet, de deler jo seng og alt, i motsetning til de andre :)

Anonymous poster hash: bb309...b57

Vebjørn og Anabelle deler vel også seng?

Enig i at Lene er sjefete. Hun vil liksom at Anders skal si hva han mener, men med en gang han kommer med et forslag så skyter hun det rett ned. "Jeg synes ikke at den fargen var spesielt fin!!!" og etterpå: "Ikke si at jeg skal bestemme alt!!!" Virker som hun vil at de skal krangle om ting, og blir sur når han gir seg. :P

Anonymous poster hash: a9d95...3a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders er nok ikke så interessert i interiør slik at han egentlig ikke har noen sterk mening om det ene eller det andre, men det skjønner jo ikke lene. Han er for forsiktig og hun er for bitchy.

Vebjørn har jeg sansen for! Han virker så varm og snill. Synes de er et fint par.



Anonymous poster hash: e3ea7...faa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vebjørn og Anabelle deler vel også seng?

Enig i at Lene er sjefete. Hun vil liksom at Anders skal si hva han mener, men med en gang han kommer med et forslag så skyter hun det rett ned. "Jeg synes ikke at den fargen var spesielt fin!!!" og etterpå: "Ikke si at jeg skal bestemme alt!!!" Virker som hun vil at de skal krangle om ting, og blir sur når han gir seg. :P

Anonymous poster hash: a9d95...3a5

"Vil du ha den? Det er jo sånn studentsofa!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anders er nok ikke så interessert i interiør slik at han egentlig ikke har noen sterk mening om det ene eller det andre, men det skjønner jo ikke lene. Han er for forsiktig og hun er for bitchy.

Vebjørn har jeg sansen for! Han virker så varm og snill. Synes de er et fint par.

Anonymous poster hash: e3ea7...faa

Helt enig. Lene er skikkelig gretten og nedlatende mot ham.

Vebjørn virker så god tvers igjennom. Håper han og Annabelle (?) holder sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter status per nå - ser det ut til at det bare er Vebjørn og Anabelle jeg har tro på.

Lene virker jo bare drittlei av en eller annen grunn. Anders virker som vil få det til å funke, men Lene virker ikke som gidder å prøve en gang

Camilla og Thomas prøver jo virker det som. Håper de får det til.

Vebjørn er utrolig flink til å inkludere Anabelle i livet sitt. Han har jo fra dag 1 villet involere henne i alt som har med leilighet å gjøre å sånn. Veldig lurt tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym: Jeg gikk akkurat inn for å kommentere det samme.

Herregud, for en reaksjon på spørsmålet fra ham om det ble for mye å sitte i ro for henne (siden hun hadde nevnt noe slikt før), og så blir hu dritfornerma og svarer surt! Hva faen, han prøver jo bare å finne ut av hva hun synes og tenker, og så tar hun det som at han har tolket henne feil og ikke hører etter hva hun sier.. Jesus, for ei dame (dessverre på en negativ måte).



Anonymous poster hash: 037ae...1f1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...